quote:
Een baby zo te horenquote:
En haar muziek ookquote:
Het nummer ook welquote:
Beetje sky radio / 538 meuk, pop niemendalletje waar er nog 3563 van zijnquote:Op zondag 26 december 2021 12:39 schreef Koen66 het volgende:
serieus, ik ken dit niet eens, wat een niemendalletje
Moet zeggen dat die remix die ze samen met Elton John gemaakt heeft laatst wel erg fijn isquote:Op zondag 26 december 2021 12:39 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan eerlijk gezegd Dua Lipa wel waarderen, vind dat een van de weinige verfrissende pop acts tegenwoordig.
Die domme rapper hoeft dan weer niet.
Dua Lipa ín een niemendalletje lijkt me een beter plan.quote:Op zondag 26 december 2021 12:39 schreef Koen66 het volgende:
serieus, ik ken dit niet eens, wat een niemendalletje
Maar zonder domme rappers heb je geen credibilityquote:Op zondag 26 december 2021 12:39 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan eerlijk gezegd Dua Lipa wel waarderen, vind dat een van de weinige verfrissende pop acts tegenwoordig.
Die domme rapper hoeft dan weer niet.
Die blijft in je hoofd zitten iddquote:Op zondag 26 december 2021 12:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet zeggen dat die remix die ze samen met Elton John gemaakt heeft laatst wel erg fijn is
Ik zat onlangs eens te kijken wat er zoal in de Billboard Hot 100 staat en daar doe je tegenwoordig niet meer mee als je nummer niet feat. Da[vul hier een rare naam in] bevat.quote:Op zondag 26 december 2021 12:39 schreef Zorro het volgende:
Nummers met "ft."bij de uitvoerenden zijn af. ALTIJD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |