Hij is er nu ook weer, maar de radio draait het niet. Tja.quote:Op zondag 26 december 2021 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De new british invasion van 2005 was de laatste goede golf rockmuziek
Sommige buurvrouwen doen dat nu eenmaalquote:
ik heb ooit gerad joling en tatjana zijn playbacken op centerparcs port zelandequote:Op zondag 26 december 2021 12:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat is drie keer dat nummer how you remind me opnieuw ging doen. Ik snap nog steeds niet dat ik niet ben weggelopen. Blijkbaar al teveel bier op daar
sowieso lijkt ie elk jaar weer iets verder te zakkenquote:Op zondag 26 december 2021 12:26 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vind het overigens oprecht jammer dat House of the Rising Sun destijds vanuit het niets is verdwenen uit de Top 10.
Goed om dat soort buurvrouwen te hebbenquote:Op zondag 26 december 2021 12:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sommige buurvrouwen doen dat nu eenmaal
He, als je het doet doe het dan goedquote:Op zondag 26 december 2021 12:26 schreef Zorro het volgende:
Eerst een relatie kapotmaken en er dan heel trots een liedje over schrijven.
Geen fijne vent die Robert.
Niet allemaal met de buurmanquote:Op zondag 26 december 2021 12:27 schreef DW457 het volgende:
[..]
Goed om dat soort buurvrouwen te hebben
Inderdaad niks mis meequote:Op zondag 26 december 2021 12:27 schreef DW457 het volgende:
[..]
Goed om dat soort buurvrouwen te hebben
Mag ik je, als 1,5 meter gedoe weg is, aanrakenquote:Op zondag 26 december 2021 12:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik heb ooit gerad joling en tatjana zijn playbacken op centerparcs port zelande
Ik noteer hem alvast voor volgend jaar.quote:Op zondag 26 december 2021 12:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
sowieso lijkt ie elk jaar weer iets verder te zakken
Haha dat is wel genot. Ik ooit Ronnie Tober op de campingquote:Op zondag 26 december 2021 12:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik heb ooit gerad joling en tatjana zijn playbacken op centerparcs port zelande
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |