Ja dan krijg je deze troep en numetal jaquote:Op zondag 26 december 2021 12:21 schreef Eightyone het volgende:
Waar grunge uiteindelijk op uitdraaide.
Een Els of Helma die ook op Nickelback stemt, want "iK bEN eeN ecHTe rOCkcHIck hihihih" en d'r haar paars verft.quote:Op zondag 26 december 2021 12:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Creed? Seriously?
Wie stemt hier op?
Kluivert is ondertussen dik in de 40.quote:Op zondag 26 december 2021 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Patrick Kluivert moest weer uit de selectie?
Heb het geprobeerdquote:Op zondag 26 december 2021 12:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
bohh heerlijke track ja, zou niet tegen zijn op meer gitaar gejank
Nickelback ooit live gezien op Lowlands. Ik weet nog steeds niet waaromquote:Op zondag 26 december 2021 12:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Een Els of Helma die ook op Nickelback stemt, want "iK bEN eeN ecHTe rOCkcHIck hihihih" en d'r haar paars verft.
Desmond Tutu naar het hiernamaals sturen.quote:Op zondag 26 december 2021 12:23 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Kluivert is ondertussen dik in de 40.
Nelson Mandela op de boot zetten. Ook vernieuwend
quote:
Dank uquote:Op zondag 26 december 2021 12:23 schreef MTheBassman het volgende:
ooooooooh deze
Deze is prima te doen.
Vroege 00's. Rampzalig voor goede rock (en toen had je er weer even iets meer, en daarna weer niet, en nu is 'ie er weer wel maar negeert de radio het).quote:Op zondag 26 december 2021 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dan krijg je deze troep en numetal ja
Ik ook, wat een drama was datquote:Op zondag 26 december 2021 12:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Nickelback ooit live gezien op Lowlands. Ik weet nog steeds niet waarom
Hahaquote:Op zondag 26 december 2021 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Desmond Tutu naar het hiernamaals sturen.
(te vroeg ik weet het)
De new british invasion van 2005 was de laatste goede golf rockmuziekquote:Op zondag 26 december 2021 12:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Vroege 00's. Rampzalig voor goede rock (en toen had je er weer even iets meer, en daarna weer niet).
Toffe Nederlandse artiesten.quote:
Dat is drie keer dat nummer how you remind me opnieuw ging doen. Ik snap nog steeds niet dat ik niet ben weggelopen. Blijkbaar al teveel bier op daarquote:Op zondag 26 december 2021 12:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik ook, wat een drama was dat
Ook weleens te horen geweest overdag op Radio 2?quote:Op zondag 26 december 2021 12:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Toffe Nederlandse artiesten.
De eerste is dit jaar doorgebroken en staat zelfs in de lijst der lijsten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |