Mogen ze in Nederland nog wat van leren. Niet continu grijpen naar dezelfde sectoren, ook eens verder kijken.quote:Op zondag 26 december 2021 17:34 schreef nostra het volgende:
Protest in België tegen het sluiten van de cultuursector, terwijl de horeca open mag blijven en het Belgische OMT dat eerste niet adviseerde. Lijkt nog best wat volk te zijn.
[ afbeelding ]
Catalonië is wel strikter hè, avondklokje, nachtleven dicht enzo. Als dat je ding is.quote:Op zondag 26 december 2021 12:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Laten we nou net Barcelona geboekt hebben als optie daar. De huidige regels daar zouden ons ook niet raken.
Waarom denk dat het QR gedoe is gestart? Om mensen binnen te houden of buiten te sluiten?quote:Op zondag 26 december 2021 17:38 schreef Za het volgende:
[..]
Grotendeels wel.
Anders was men wel doorgegaan met het QR entree gedoe, en konden gevaccineerden nu bv gezamenlijk de restaurants bevolken, de beschermden binnen veilig onder elkaar.
Kan je even uitleggen hoe dat ooit zo kan zijn? Die gozer die dat roept is daar niet zo goed inquote:Op zondag 26 december 2021 17:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ah, het ''het is de schuld van de gevaccineerden'' uurtje is weer bezig.
schijnt een vrouw te zijn maar dat terzijdequote:Op zondag 26 december 2021 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je even uitleggen hoe dat ooit zo kan zijn? Die gozer die dat roept is daar niet zo goed in
drugs/drank zijn slecht voor je ....quote:Op zondag 26 december 2021 17:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ah, het ''het is de schuld van de gevaccineerden'' uurtje is weer bezig.
Dat zeggen er wel meerquote:Op zondag 26 december 2021 17:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
schijnt een vrouw te zijn maar dat terzijde
Zolang de restaurants en hotels open zijn redden wij ons prima.quote:Op zondag 26 december 2021 17:40 schreef nostra het volgende:
[..]
Catalonië is wel strikter hè, avondklokje, nachtleven dicht enzo. Als dat je ding is.
Ik snap het zelf ook nietquote:Op zondag 26 december 2021 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je even uitleggen hoe dat ooit zo kan zijn? Die gozer die dat roept is daar niet zo goed in
Ze zullen wel allebei sluiten uit 'solidariteit'.quote:Op zondag 26 december 2021 17:34 schreef nostra het volgende:
Protest in België tegen het sluiten van de cultuursector, terwijl de horeca open mag blijven en het Belgische OMT dat eerste niet adviseerde. Lijkt nog best wat volk te zijn.
[ afbeelding ]
Ja bezig met, maar het is nog niet helemaal uitgerold dan toch?quote:Op zondag 26 december 2021 16:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Uh, in Portugal zijn ze al gewoon bezig met boosters hoor. Op 1 december was 11% al gevaccineerd met een derde prik en daarna is het alleen maar sneller gegaan.
Hier ook, ik ga morgen al... Hopelijk de laatste maar ik zie het somber in met de vinkjes carrousel.quote:
Boomerquote:
Ook niet van plan om hem meteen te halen, van de zomer wel als Oostenrijk zo streng blijft. Voor nu zijn die twee vaccins meer dan voldoende om te reizen in ieder geval.quote:Op zondag 26 december 2021 19:21 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zie het nu van een booster voor niet risicogroepen en ouderen echt totaal niet meer in. Ik haal 'm, maar dat wordt sowieso de laatste keer. Daarna wel weer over een jaar of dertig.
Zo denk ik er ook over... Maar ja, het vinkje hè.quote:Op zondag 26 december 2021 19:21 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zie het nu van een booster voor niet risicogroepen en ouderen echt totaal niet meer in. Ik haal 'm, maar dat wordt sowieso de laatste keer. Daarna wel weer over een jaar of dertig.
Dat is precies het probleem, maar het gaat er amper over.quote:Op zondag 26 december 2021 19:28 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over... Maar ja, het vinkje hè.
quote:Op zondag 26 december 2021 19:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jazekerjij ook zo te lezen
![]()
Al geboosterd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |