Eerste waar ik aan dachtquote:
sowieso veel aparte dit jaarquote:Op zondag 26 december 2021 11:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo wat een opvallende re-entry dit
Ik kom er nu pas achter dat ie zingt "Heute nog verdomme"quote:Op zondag 26 december 2021 11:28 schreef peaceman het volgende:
nou nou dit vindt de bond tegen het vloeken geen leuk nummer
net op tijd voor een LSD trip die veel te laag staat... na Maarten bedoel ik uiteraard.quote:
Misschien komt het door de Franse titel?quote:Op zondag 26 december 2021 11:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo wat een opvallende re-entry dit
Maarten is ookquote:Op zondag 26 december 2021 11:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
net op tijd voor een LSD trip die veel te laag staat... na Maarten bedoel ik uiteraard.
AH, je bent op tijd voor de mooiste Maartenquote:Op zondag 26 december 2021 11:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
grappig dat mensen compleet tegen het advies zijn ingegaan
Eenschquote:Op zondag 26 december 2021 11:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
De mensen die hier op stemmen zouden hun stemrecht in moeten leveren
Dan gaan ze waarschijnlijk allemaal Whamageddon spelen in decemberquote:Op zondag 26 december 2021 11:27 schreef Zwansen het volgende:
Als over een miljoen jaar mensen zich gaan verdiepen in George Michael en er dan achter komen dat hij met Kerst is overleden én de grootste kersthit ooit op z’n naam heeft dan, ja, dan geen idee eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |