Precies, ik vind het zelf ook prima om single te zijnquote:Op zondag 26 december 2021 01:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zou me wel een keer leuk lijken, hoor, een relatie
Maar het leven zonder partner heb ik al zeer ruime ervaring mee en daar kan je heel goed gelukkig mee worden, zeker als je fijne mensen om je heen hebt
Neeequote:Op zondag 26 december 2021 01:44 schreef ok01 het volgende:
Ik heb ook mooie herinneringen dit jaar aan het nummer All dead, all dead van Queen, omdat Brian May het over zijn overleden kat schreef. Mijn kat heeft 2021 helaas ook niet overleefd
Inderdaad, ze heeft gelukkig niet veel geleden uiteindelijkquote:Op zondag 26 december 2021 01:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is zo sneu, dat heeft een van onze katten ook gehad. Dan is het beter om in te laten slapen.![]()
quote:Op zondag 26 december 2021 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Neeepoezenkinderen liggen hier altijd gevoelig
Gelukkig maar en heb je het juiste gedaan.quote:Op zondag 26 december 2021 01:47 schreef ok01 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze heeft gelukkig niet veel geleden uiteindelijk
Marco lacht nu... hij doet niet anders, al is 19 wel oud.quote:Op zondag 26 december 2021 01:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jeroen zien dansen is als een man van 50 die om half 4 s nachts op donderdagavond in de studentenkroeg nog probeert aan te pappen met meiden van 19
Heel jaloersquote:Op zondag 26 december 2021 01:48 schreef Evenstar het volgende:
Twee keer live gezien, zo fucking gaaf
@Gretzl heeft een nestjequote:Op zondag 26 december 2021 01:48 schreef ok01 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga waarschijnlijk in het voorjaar weer een nieuwe kat zoeken
#lifegoalsquote:Op zondag 26 december 2021 01:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jeroen zien dansen is als een man van 50 die om half 4 s nachts op donderdagavond in de studentenkroeg nog probeert aan te pappen met meiden van 19
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |