Ik denk dat ze live ook wat wisselend zijn qua performance, maar ze stonden ook bij wat OS programma's van de NOS.quote:Op zondag 26 december 2021 01:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die naam komt me bekend voor. Staat hier als soort traditie op, niet mijn soort tv.
Maar moet bekennen dat ik ze, als ze dat waren, ietwat matig vond
Voor Top 2000 begrippen hequote:Op zondag 26 december 2021 01:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
vreemd? Gewoon grote hit vorig jaar. Iig in t altenratievere circuit
Trustequote:Op zondag 26 december 2021 01:44 schreef alopio het volgende:
Ja ik ben moeveel plezier nog vannacht. Tot morgen
Ach gossie. Was hij ziek?quote:Op zondag 26 december 2021 01:44 schreef ok01 het volgende:
Ik heb ook mooie herinneringen dit jaar aan het nummer All dead, all dead van Queen, omdat Brian May het over zijn overleden kat schreef. Mijn kat heeft 2021 helaas ook niet overleefd
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 december 2021 01:44 schreef alopio het volgende:
'Hold Me Up' is 1 nummer, was bedoeld voor Throwing Copper maar eraf gehouden, en nooit op een volgende verschenen. Kevin Smith had toevallig een bandje ervan en wilde het al in Mallrats gebruiken, maar kreeg toen steeds een weigering.quote:Op zondag 26 december 2021 01:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet verder hun discografie bekeken
Moet ik eens doen.
Binnenkort komt Texas Moon uitquote:
Zou me wel een keer leuk lijken, hoor, een relatiequote:Op zondag 26 december 2021 01:40 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ah dat is goed![]()
Een partner hebben is ook niet alles, zolang je maar andere mensen hebt waar je van houdt
Dat is zo sneu, dat heeft een van onze katten ook gehad. Dan is het beter om in te laten slapen.quote:Op zondag 26 december 2021 01:45 schreef ok01 het volgende:
[..]
Haar nieren hadden het helaas begeven.. Dierenarts kon er niks meer aan doen
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 december 2021 01:44 schreef alopio het volgende:
Gesponsord door Elon Muskquote:Op zondag 26 december 2021 01:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Binnenkort komt Texas Moon uit
Och gerum. Sterkte.quote:Op zondag 26 december 2021 01:45 schreef ok01 het volgende:
[..]
Haar nieren hadden het helaas begeven.. Dierenarts kon er niks meer aan doen
ik zal ze sowieso even verder onderzoeken, volgens mij is hun vroege materiaal best solide.quote:Op zondag 26 december 2021 01:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
'Hold Me Up' is 1 nummer, was bedoeld voor Throwing Copper maar eraf gehouden, en nooit op een volgende verschenen. Kevin Smith had toevallig een bandje ervan en wilde het al in Mallrats gebruiken, maar kreeg toen steeds een weigering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |