Leuke vraag! Sowieso iets van Måneskin, die we live gezien hebben bij ons enige bezochte concert dit jaar (ESF finale, jury show in Ahoy).quote:Op zondag 26 december 2021 01:34 schreef peaceman het volgende:
Rondvraag 3: wat is het mooiste liedje wat je dit jaar ontdekt hebt? en dat hoeft niet persé uit 2021 te zijn natuurlijk.
quote:Op zondag 26 december 2021 01:48 schreef ok01 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga waarschijnlijk in het voorjaar weer een nieuwe kat zoeken
Hier idem...quote:Op zondag 26 december 2021 01:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]we hebben er nu twee, maar als deze gaan komen er geen nieuwe meer terug.
waar ga je heenquote:Op zondag 26 december 2021 01:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier idem...
Al zullen er op termijn wel nieuwe komen... maar ja, als ik wel ga emigreren dan doe ik dat liever zonder huisdieren
Torna A Casa en Coraline zijn ook leuk.quote:Op zondag 26 december 2021 01:50 schreef Viv het volgende:
[..]
Leuke vraag! Sowieso iets van Måneskin, die we live gezien hebben bij ons enige bezochte concert dit jaar (ESF finale, jury show in Ahoy).
Het winnende nummer Zitti e buoni, of misschien toch I Wanna Be Your Slave.
Ja ik wilde zelf eerst ook geen nieuwe kat, maar nu tijdens de winter merk ik toch dat ik er behoefte aan hebquote:Op zondag 26 december 2021 01:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]we hebben er nu twee, maar als deze gaan komen er geen nieuwe meer terug.
Nu nog nergens, maar als we blijven aankabbelen in dit land met lockdowns, dan ga ik graag weg..quote:
je kan ook gewoon een kruik kopenquote:Op zondag 26 december 2021 01:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja ik wilde zelf eerst ook geen nieuwe kat, maar nu tijdens de winter merk ik toch dat ik er behoefte aan heb
quote:Op zondag 26 december 2021 01:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
je kan ook gewoon een kruik kopen
Dat is een fair pointquote:Op zondag 26 december 2021 01:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Het is ook wel gezellig in huis. Al zijn ze soms ook heel irritant.quote:Op zondag 26 december 2021 01:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja ik wilde zelf eerst ook geen nieuwe kat, maar nu tijdens de winter merk ik toch dat ik er behoefte aan heb
quote:Op zondag 26 december 2021 01:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
soms?quote:Op zondag 26 december 2021 01:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Het is ook wel gezellig in huis. Al zijn ze soms ook heel irritant.
zijn er landen waar de bevolkng het wel eens is met het coronabeleid ter plekke?quote:Op zondag 26 december 2021 01:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nu nog nergens, maar als we blijven aankabbelen in dit land met lockdowns, dan ga ik graag weg..
Vooral als ze jong zijn jaquote:Op zondag 26 december 2021 01:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Het is ook wel gezellig in huis. Al zijn ze soms ook heel irritant.
Of een Stoov kussenquote:Op zondag 26 december 2021 01:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |