Trustequote:Op zondag 26 december 2021 01:33 schreef Felagund het volgende:
Ik ga ook slapen.![]()
Veel luisterplezier nog!
Slaap lekker!quote:Op zondag 26 december 2021 01:32 schreef Berkery het volgende:
Ik ga slapen. Tot ergens morgen
Schoonfamilieverplichtingen [ afbeelding ]
Lekker lopen Candy Crushenquote:Op zondag 26 december 2021 01:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Gister en de nacht ervoor kwam ik de nacht door met een telefoonspelletje en dan de top 2000 aan... Maar nu wil dat spel niet meer optimaal spelen met muziek aan. Kutspel dus
quote:Op zondag 26 december 2021 01:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
Stevie zong gewoon over je bijnaam tijdens middelbare school
Voor mij niet een liedje, meer een stijl, de oude blues ben ik meer gaan waarderen en luisterenquote:Op zondag 26 december 2021 01:34 schreef peaceman het volgende:
Rondvraag 3: wat is het mooiste liedje wat je dit jaar ontdekt hebt? en dat hoeft niet persé uit 2021 te zijn natuurlijk.
Ik blijf tot in ieder geval Panamaquote:Op zondag 26 december 2021 01:35 schreef houdjemond het volgende:
Leegloopslaap lekker slapers! Ik ga niet alleen naar Rick kijken hoor
De nieuwste Placebo isquote:Op zondag 26 december 2021 01:34 schreef peaceman het volgende:
Rondvraag 3: wat is het mooiste liedje wat je dit jaar ontdekt hebt? en dat hoeft niet persé uit 2021 te zijn natuurlijk.
Vroegah kwam meneer HJM ook wel eens op fok!quote:Op zondag 26 december 2021 01:35 schreef houdjemond het volgende:
Don't Pull Your Love van Hamilton, Joe Frank & Reynolds. Ik vloog eind oktober voor 4 dagen naar Portugal en luisterde onderweg een oude radio-uitzending van Veronica uit 1992, waar dit ineens random een keer gedraaid werd. Ik ben sindsdien verliefd op dit upbeat nummerquote:Op zondag 26 december 2021 01:34 schreef peaceman het volgende:
Who's Gonna Love You - Ann Sextonquote:Op zondag 26 december 2021 01:34 schreef peaceman het volgende:
Rick ga ik niet halen vandaag hoor.quote:Op zondag 26 december 2021 01:35 schreef houdjemond het volgende:
Misschien wat soft maar ik vond deze heel fijnquote:Op zondag 26 december 2021 01:34 schreef peaceman het volgende:
Van Kings of Leon?quote:Op zondag 26 december 2021 01:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben dit jaar op een uitvaart geweest waarbij de weduwe sprak en daarna “someone like you” liet spelen. En ik snap nog steeds niet hoe en wat en waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |