Ik deed een stereotype, sorry. Yoga en beetje ademhalingsoefeningen is heel chill hoorquote:Op zondag 26 december 2021 01:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik heb dit jaar een paar keer yoga gedaan... vond ik eigenlijk best leuk
Maar geen salsa en niet in het Vondelpark.
Oh ik heb per ongeluk de verkeerde gequotequote:Op zondag 26 december 2021 01:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ben dus ook een sukkel die een gitaar kocht om te leren spelen…en daar dus nooit iets mee heeft gedaan
jaja en nu een beetje recht proberen te lullen...quote:Op zondag 26 december 2021 01:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik deed een stereotype, sorry. Yoga en beetje ademhalingsoefeningen is heel chill hoor![]()
Turks ook echt. Geeneens Spaans ofzo maar Turksquote:Op zondag 26 december 2021 01:22 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh jawel, zo heb ik al 20 jaar een cursus Turks liggen.![]()
En @:evenstar 2 gitaren, maar die gaat ie écht nog wel leren gebruiken hoor.![]()
rage comics, dat waren nog eens tijden.quote:
Ja precies. Het moet tegenwoordig allemaal zo verantwoord zijn.quote:Op zondag 26 december 2021 01:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik deed een stereotype, sorry. Yoga en beetje ademhalingsoefeningen is heel chill hoor![]()
Goed bezigquote:Op zondag 26 december 2021 01:22 schreef MTheBassman het volgende:
Ik leer sinds eind oktober spaans op duolingo, leuke taal
Hij doet dit al twee jaar. Hij vind dit al twee jaar een goed idee.quote:Op zondag 26 december 2021 01:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dus Jeroen heeft vanmiddag thuis al in een keukenkastje staan graaien op zoek naar een pan en toen ie vanavond naar de studio reed, vond ie het nog steeds een goed idee
heerlijk kneuterig en zo slecht dat ik er wel weer om moet glimlachen...quote:Op zondag 26 december 2021 01:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dus Jeroen heeft vanmiddag thuis al in een keukenkastje staan graaien op zoek naar een pan en toen ie vanavond naar de studio reed, vond ie het nog steeds een goed idee
Toen ik 21 was, werkte ik al fulltime.quote:Op zondag 26 december 2021 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
Wie was er ook 21 en ging backpacken door Europa toen dit een hit was en heeft dit album grijsgedraaid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |