wel gelezen, maar dat was het ook.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er mist zoveel goede rap.
Maar het is een in Nederland (in elk geval bij het grote publiek) ondergewaardeerd genre. Dit jaar zijn DMX en Shock G overleden. Volgens mij nul aandacht voor geweest in ons land.
welneequote:Op zaterdag 25 december 2021 22:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
rap en iets wat daar ook maar enigzins op lijkt is het ergste wat er is
is toch een persoonlijke smaak? ik heb er ook niks mee. een ander mag het prima vinden hoorquote:
een heel genre diskwalificeren is gewoon kinderachtig vind ik.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is toch een persoonlijke smaak? ik heb er ook niks mee. een ander mag het prima vinden hoor
Nee die was straks.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:50 schreef Berkery het volgende:
van Mumford & Sons dat langzaam begint, en daarna met snel banjo-spel verder gaat?
Die ene ja, geloof ik.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:50 schreef Berkery het volgende:
Is dit dat nummer van Mumford & Sons dat langzaam begint, en daarna met snel banjo-spel verder gaat?
Mijn neefje van twaalf. True storyquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:49 schreef MTheBassman het volgende:
wat voor gekken stemmen er toch telkens op deze banjo klootjes?
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:50 schreef Berkery het volgende:
Is dit dat nummer van Mumford & Sons dat langzaam begint, en daarna met snel banjo-spel verder gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |