Mellon Collie is vooral gewoon te veel. Van die B-zijde vind ik maar 4 nummers leuk, de A-kant vind ik wel erg goed.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:32 schreef D. het volgende:
[..]
Siamese Dream was destijds mijn favoriete album, bij Mellon Collie hoopte ik op een 2e Siamese Dream, maar het was toch ietsje meer kitsch, en dus iets tegenvallend
Beliebersquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:34 schreef StephanL het volgende:
Verscheikkelijk, wie stemt hier op?
Generatie Z + oudere stemmers die niet van muzikaal avontuur houden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:34 schreef StephanL het volgende:
Ja, Ed Sheeran is, net als Adele zo'n artiest waarvan elke nieuwe scheet in de lijst moet...quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:32 schreef Poppejans het volgende:
Wist niet eens dat deze er in stond.
Wanstaltig.
Vrouwenquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:34 schreef StephanL het volgende:
En dat terwijl elke plaat er van hetzelfde klinktquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, Ed Sheeran is, net als Adele zo'n artiest waarvan elke nieuwe scheet in de lijst moet...
Kinderen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:34 schreef StephanL het volgende:
Wij noemden de vroeger gewoon de dreuge kuukskesquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:36 schreef StephanL het volgende:
Beetje rare bandnaam vind ik dit, niet catchy
Bakkenquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:41 schreef cafca het volgende:
Lekkere kabbelmuziek van Dire Straits. Ik ga beginnen met kerststollen bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |