Die nummers zijn wel net wat minder zouteloos dan dit. Maar ik kan zo best wakker worden gezongen hoor. Glijdend in bed, alles.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Into Temptation en Message To My Girl hebben beiden bij mijn weten ook op Knuffelrock gestaan, dus dit neem jje terug, verdomme.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Into Temptation en Message To My Girl hebben beiden bij mijn weten ook op Knuffelrock gestaan, dus dit neem jje terug, verdomme.
Siamese Dream was destijds mijn favoriete album, bij Mellon Collie hoopte ik op een 2e Siamese Dream, maar het was toch ietsje meer kitsch, en dus iets tegenvallendquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op zich wel prima nummers en Disarm vind ik altijd wel erg mooi, maar er staat ook heel veel moois niet in zoals Silverfuck, Soma, Cherub Rock en An Ode To No One (Fuck You)
Mellon Collie is vooral gewoon te veel. Van die B-zijde vind ik maar 4 nummers leuk, de A-kant vind ik wel erg goed.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:32 schreef D. het volgende:
[..]
Siamese Dream was destijds mijn favoriete album, bij Mellon Collie hoopte ik op een 2e Siamese Dream, maar het was toch ietsje meer kitsch, en dus iets tegenvallend
Beliebersquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:34 schreef StephanL het volgende:
Verscheikkelijk, wie stemt hier op?
Generatie Z + oudere stemmers die niet van muzikaal avontuur houden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:34 schreef StephanL het volgende:
Ja, Ed Sheeran is, net als Adele zo'n artiest waarvan elke nieuwe scheet in de lijst moet...quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:32 schreef Poppejans het volgende:
Wist niet eens dat deze er in stond.
Wanstaltig.
Vrouwenquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:34 schreef StephanL het volgende:
En dat terwijl elke plaat er van hetzelfde klinktquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, Ed Sheeran is, net als Adele zo'n artiest waarvan elke nieuwe scheet in de lijst moet...
Kinderen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:34 schreef StephanL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |