Heb net cocktail voor je gemaakt lamme tak ....quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:29 schreef Viv het volgende:
We hebben een patstelling hier@:evenstar vindt dat ik drankjes moet regelen en andersom
staat ie niet vaak rond deze plek? rond 1900 achtig als ik het me goed herinner staan ze er al wel lang.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:30 schreef houdjemond het volgende:
Genoteerd voor volgend jaar, achterlijk laag
Bedankt hequote:Op zaterdag 25 december 2021 01:30 schreef PippenScottie het volgende:
Deze is voor alle depressieve mensen.
En dan zeggen vrouwen altijd dat wij mannen hints niet snappen ....quote:
dan is Killing in the name of fijner vind ik persoonlijk. Effe van je af schreeuwenquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:30 schreef PippenScottie het volgende:
Dankquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:30 schreef PippenScottie het volgende:
Altijd eerste paar uur ja, maar deze mag niet wegquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
staat ie niet vaak rond deze plek? rond 1900 achtig als ik het me goed herinner staan ze er al wel lang.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
En dan zeggen vrouwen altijd dat wij mannen hints niet snappen ....
Wij snappen ze dan soms niet, maar jullie NEGEREN ze gewoon ...
precies, maar ja.. dat is ons lot. We hebben het zwaarquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
En dan zeggen vrouwen altijd dat wij mannen hints niet snappen ....
Wij snappen ze dan soms niet, maar jullie NEGEREN ze gewoon ...
quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies, maar ja.. dat is ons lot. We hebben het zwaar
quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb je vanavond al twee biertjes gebracht, er is een grens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |