Fijne feestdagen!quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Merry Christmas lieverds!
[ afbeelding ]
Bambi dan?quote:
Oh ziet er lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr uit!quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je die nou nog steeds niet op?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je dat glas nou nog niet leeg?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Poah! Waar ben jij dan?quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Op een onbewoond eiland...quote:
Patroon heilige der parkieten en badeendjesquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je vergeet de oppermachthebber der treintjes en de heilige parkieten en badeendjes.
Ik zie mensen op de achtergrondquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op een onbewoond eiland...![]()
![]()
Gniet ervan deze kerstdagen deisy!quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn haar bediendenquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zie mensen op de achtergrond
ho ho hoooooquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ken ik eigenlijk niet van jantje maar lekker hoor!!!quote:
Ik ken alleen de Jantjes, die traden op met Boudewijn de Groot.quote:
ow yeahhhquote:
* SBE zegt straks slapjestijd.quote:
Dus de rest van het jaar op standje 450 en hakken, rammen, tanken, vlammen tot in het nieuwe jaarquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:16 schreef engine het volgende:
Ik heb gister m'n buurman voor de eerste keer dit jaar gesprokengeen klachten over geluidsoverlast gehoord.....volume kan nog wel beetje omhoog dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |