SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op nummer 3 en 4 staan kerstklassiekers: Last Christmas van Wham! en All I Want for Christmas Is You van Mariah Carey. De top 5 wordt afgesloten door een protestnummer: Boris Johnson is Still a Fucking Cunt van The Kunts.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
‘Winden in smalle steegjes’ was ook een mooie TT geweest
Dit soort TT's kan ik niet makenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:24 schreef gianni61 het volgende:
Waar is de ruften met geschoren benen tt?
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Dit soort TT's kan ik niet maken
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
slechte zaak, KSC heeft een reputatie hoog te houdenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Have yourself a smurf Xmas?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
morgen niks doen. zelfs niet eens de boodschappen
Prima planningquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Have yourself a smurf Xmas?
alleen paprika's scoren.. voor de rest heb ik alles wel voor een gourmet avondquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
Zijn er morgen winkels open?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen paprika's scoren.. voor de rest heb ik alles wel voor een gourmet avond
en verder spelletjes spelen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen paprika's scoren.. voor de rest heb ik alles wel voor een gourmet avond
Bij mij is die nu bijna klaarquote:Op vrijdag 24 december 2021 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoefde hem niet te maken, er was genoeg vreten
Afhankelijk van waar je woont zijn de supermarkten openquote:
Oh, hier niet volgens mij.quote:
Iew, stedenquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
elke supermarkt in elke fatsoenlijke stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |