abonnement Unibet Coolblue
pi_204332805
Lekker schijnheilig, zogenaamd zo betrokken bij de buurtjes.
Als de camera uit is kunnen ze weer kapot vallen :')
pi_204333228
Wat zijn ze onbeleefd :o
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_204333524
weer een cadeautje erbij van een bijstandsmoeder wat in de container wordt gepleurd :')
  maandag 4 april 2022 @ 23:22:04 #104
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_204334869
Wijntje bij de buren in ruil voor ramen lappen, denk als iemand in de bijstand gezien wordt terwijl hij bij de buren de ramen lapt, dat gezien wordt als ( zwart ) werken en zie dan maar te bewijzen dat je er niks voor krijgt, en dan een ochtend werken voor flesjes wijn, dat mag allemaal niet als je in de bijstand zit , zo breiden ze hun budget wel uit :X
pi_204334919
Zwaar in overtreding met al dat bijbeunen in de bijstand.
  maandag 4 april 2022 @ 23:39:27 #106
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_204334959
En alles gaat kapot, het bed, de beker, de krultang _O- en maar schelden op de goedkope troep _O-
pi_204335413
Het voelt idd wel als "vals spelen".
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_204336787
Maxime kan haar samenwerking met Hello Fresh ook wel gedag zeggen met haar 'ik haat koken'
pi_204338985
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 23:22 schreef Flow3r het volgende:
Wijntje bij de buren in ruil voor ramen lappen, denk als iemand in de bijstand gezien wordt terwijl hij bij de buren de ramen lapt, dat gezien wordt als ( zwart ) werken en zie dan maar te bewijzen dat je er niks voor krijgt, en dan een ochtend werken voor flesjes wijn, dat mag allemaal niet als je in de bijstand zit , zo breiden ze hun budget wel uit :X
Het is heel normaal in een volksbuurt dat je elkaar helpt en daarna een biertje drink.

Dit is natuurlijk geregeld maar niet onrealistisch.


De drinkhut waar ze gaan werken heeft ze na 1 dag op straat gezet, familie meiland beviel niet.
speak only if it improves the silence.
pi_204339812
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 11:02 schreef Remco het volgende:
Maxime kan haar samenwerking met Hello Fresh ook wel gedag zeggen met haar 'ik haat koken'
Juist niet: Hello Fresh moet het i.a. juist van deze doelgroep hebben. Alles wordt afgepast en afgemeten aangeleverd en je hoeft alleen maar het receptkaartje te volgen. Simpeler kan niet.
pi_204339826
quote:
11s.gif Op maandag 4 april 2022 23:30 schreef Steven_Stil het volgende:
Zwaar in overtreding met al dat bijbeunen in de bijstand.
Dit is gescript van begin tot eind. De “tegenvallers” komen ook nog: kapotte koelkast, reparatie aan de auto, enz..
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 april 2022 @ 16:21:45 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_204340025
Op tv is momenteel te zien hoe Maxime Meiland en haar familie van een bijstandsbudget leven, maar in het échte leven heeft de realityster een compleet ander uitgavenpatroon. Ze shopt zonder op de prijskaartjes te kijken, en zo het komt weleens voor dat ‘iets simpels als een trui’ dan ineens 900 euro blijkt te zijn.

De 26-jarige Maxime stond tien jaar geleden nog te dubben of ze een colbertje van 30 euro wel of niet zou kopen, maar inmiddels hoeft de populaire realityster van SBS 6 zich niet meer af te vragen of er wel genoeg op haar bankrekening staat. En dat leidt soms tot nogal prijzige uitspattingen, vertelt ze in de nieuwe Beau Monde. ,,Het overkomt mijn vader en mij regelmatig dat we, uit enthousiasme, niet op het prijskaartje kijken. Dan staan we bij de kassa en is het ‘dat wordt dan 900 euro.’ Voor iets simpels als een trui. We durven vervolgens niet te zeggen: ‘oh meid, hang dan maar terug.’ Al balend halen we dan onze pinpas tevoorschijn.”

De favoriete aankoop van de Chateau Bijstand-ster is een fleurige Gucci-jas, geel met rode stiksels. ,,Zo’n waanzinnige jas, ik wil er bijna in slapen.” Op haar verlanglijstje staat nog een ‘waan-zin-ni-ge’ Chaneltas. ,,De zwarte klassieker, maar dan met een witte streep in het midden. Nét een ander exemplaar dan de zwarte die iedereen heeft”, zegt Meiland. Daarvan heeft ze het prijskaartje kennelijk wél gezien, want ze heeft 'm nog niet gekocht. ,,Ik zit te dubben of ik mezelf erop zal trakteren.”

:T

[ Bericht 0% gewijzigd door tong80 op 05-04-2022 16:35:42 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 5 april 2022 @ 16:49:53 #113
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_204340285
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 16:21 schreef tong80 het volgende:
Op tv is momenteel te zien hoe Maxime Meiland en haar familie van een bijstandsbudget leven, maar in het échte leven heeft de realityster een compleet ander uitgavenpatroon. Ze shopt zonder op de prijskaartjes te kijken, en zo het komt weleens voor dat ‘iets simpels als een trui’ dan ineens 900 euro blijkt te zijn.

De 26-jarige Maxime stond tien jaar geleden nog te dubben of ze een colbertje van 30 euro wel of niet zou kopen, maar inmiddels hoeft de populaire realityster van SBS 6 zich niet meer af te vragen of er wel genoeg op haar bankrekening staat. En dat leidt soms tot nogal prijzige uitspattingen, vertelt ze in de nieuwe Beau Monde. ,,Het overkomt mijn vader en mij regelmatig dat we, uit enthousiasme, niet op het prijskaartje kijken. Dan staan we bij de kassa en is het ‘dat wordt dan 900 euro.’ Voor iets simpels als een trui. We durven vervolgens niet te zeggen: ‘oh meid, hang dan maar terug.’ Al balend halen we dan onze pinpas tevoorschijn.”

De favoriete aankoop van de Chateau Bijstand-ster is een fleurige Gucci-jas, geel met rode stiksels. ,,Zo’n waanzinnige jas, ik wil er bijna in slapen.” Op haar verlanglijstje staat nog een ‘waan-zin-ni-ge’ Chaneltas. ,,De zwarte klassieker, maar dan met een witte streep in het midden. Nét een ander exemplaar dan de zwarte die iedereen heeft”, zegt Meiland. Daarvan heeft ze het prijskaartje kennelijk wél gezien, want ze heeft 'm nog niet gekocht. ,,Ik zit te dubben of ik mezelf erop zal trakteren.”

:T
Als je veel geld binnenharkt zie ik het probleem niet om het aan dure dingen te spenderen. Echter laat de familie Meiland met hun programma zien dat ze vergeten waar ze vandaan komen. Wie weet nog in seizoen 1 dat Maxime's , ik dacht laatste spaargeld in het kasteel werd geïnvesteerd? Dat is 4 jaar geleden.

Het zou hun sieren als ze niet zo verwend deden, en vooral Maxime, met 'kleine' huizen en zogenaamd geschockt zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door girlnextdoor. op 05-04-2022 17:16:37 ]
With love :*
pi_204359503
Was het niet een rare ‘buurtborrel’? Ze gingen zelf langs om mensen wat te drinken geven. Bij een buurtborrel verwacht je toch dat de mensen zelf komen op een plek? We zagen er ook niet veel van. Volgens mij nog niet eens meer dan een minuut.
Behalve dat gemor van Martien, vind ik dat Erica en Maxime het goed doen qua geld en zo. Ze gaan in ieder geval niet bij de pakken neer zitten.

Wat volgens mij niet kan, is dat Maxime dagelijks Claire naar Noordwijk brengt. Dan zijn ze aan benzinekosten hun hele budget kwijt. Dus die kosten zullen toch apart zijn. Maar ja, je gaat een kind toch niet een maand op een totAl andere school doen omdat mama meedoet met een programma?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_204360089
Zal wel coronaproof bedacht zijn die burenborrel. Zag idd dat ze aanstaande maandag langs de deuren gaan met een lekker worstje.
Martien ook weer heerlijk ondankbaar. Hebben ze zijn bed in elkaar gezet en meneer is boos dat ie er dan doorheen zakt.
pi_204360422
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:46 schreef Injetta het volgende:
Was het niet een rare ‘buurtborrel’? Ze gingen zelf langs om mensen wat te drinken geven. Bij een buurtborrel verwacht je toch dat de mensen zelf komen op een plek? We zagen er ook niet veel van. Volgens mij nog niet eens meer dan een minuut.
Behalve dat gemor van Martien, vind ik dat Erica en Maxime het goed doen qua geld en zo. Ze gaan in ieder geval niet bij de pakken neer zitten.

Wat volgens mij niet kan, is dat Maxime dagelijks Claire naar Noordwijk brengt. Dan zijn ze aan benzinekosten hun hele budget kwijt. Dus die kosten zullen toch apart zijn. Maar ja, je gaat een kind toch niet een maand op een totAl andere school doen omdat mama meedoet met een programma?
Als zij ern typische buurtborrel organiseren dan breekt de hel echt los.
speak only if it improves the silence.
pi_204372286
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 15:46 schreef StevenHyde het volgende:
Zal wel coronaproof bedacht zijn die burenborrel. Zag idd dat ze aanstaande maandag langs de deuren gaan met een lekker worstje.
Oh ja, toen waren er nog maatregelen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_204407361
Lekker hotelkamers schoonmaken voor een halve emmer borrelnoten en een worst :D
pi_204407398
Dat bijklussen...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_204407405
Rip lediekant :(
  † In Memoriam † maandag 11 april 2022 @ 20:42:41 #121
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_204407415
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat bijklussen...
als je miep onbekend bent gaat je dat niet lukken :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_204407418
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:41 schreef Dutch_view het volgende:
Rip lediekant :(
Gelukkig ging dat goed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Leukste jonkie 2022 maandag 11 april 2022 @ 20:44:07 #123
213457 engine
pi_204407428
Wat een poppenkast :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_204407456
Ik erger me dood aan dat volk maar ik kijk wel
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_204407486
Ik erger me dood aan het "valsspelen" zo is het niet om een laag inkomen te hebben
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')