SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Samequote:Op vrijdag 24 december 2021 18:44 schreef bitterbal het volgende:
ik heb niet veel vriendschappen maar niet dat soort vriendschappen met verwijten en zo
quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bel je vanavond met Robert ten Brink bij ballie aan? Of zit ze ergens ondergedoken?
Onder de wasquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bel je vanavond met Robert ten Brink bij ballie aan? Of zit ze ergens ondergedoken?
Zie je nog net zo'n beige schicht de Maas induiken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Ik zat me na een week al schuldig te voelen en was al bang dat er weer een latent verwijtend mailtje zou komenquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Ja zoiets dacht ik al te proeven uit jouw schrijven Gaat opeen gegeven moment zo’n verplicht nummer worden
quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele avond angstig op de bank nu. Als ik de buurt woonde had ik nog bij je aangebeld ook.
Wie heeft er het nummer van Ballie, ik kan goed Robert ten Brink nadoen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele avond angstig op de bank nu. Als ik de buurt woonde had ik nog bij je aangebeld ook.
In Brabant wonen ookquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:45 schreef UitStraling het volgende:
"Opgehangen was op Kerstavond is zeven jaar ongeluk"
Lijkt me vervelend en vermoeiendquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies. Ik zat me na een week al schuldig te voelen en was al bang dat er weer een latent verwijtend mailtje zou komen
Vertel meerquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben mijn huis ooit ontvlucht
Please do tell.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben mijn huis ooit ontvlucht
quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een eer en een privilege
Niet haten, het was middag toen ik het ophing.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:45 schreef UitStraling het volgende:
"Opgehangen was op Kerstavond is zeven jaar ongeluk"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |