abonnement Unibet Coolblue
pi_203060554
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:24 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ik lurk daar ook weleens, sommigen zijn behoorlijk gefixeerd op Sofie & co. En dan vervolgens (mega) zuur hun gal spuwen |:)
Er is iemand geweest die nogal zijn/haar gal heeft gespuwd op de Facebook van bakkerij Nagelkerke. De dames van Viva denken zelfs dat het iemand van het vivaforum is geweest :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 6 januari 2022 @ 11:34:58 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203060596
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Er is iemand geweest die nogal zijn/haar gal heeft gespuwd op de Facebook van bakkerij Nagelkerke. De dames van Viva denken zelfs dat het iemand van het vivaforum is geweest :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mankeert die mensen toch?!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_203060611
Even in dp
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:34 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wat mankeert die mensen toch?!
Even in spoiler gezet, want dat wilde ik eigenlijk doen :')
  donderdag 6 januari 2022 @ 11:40:10 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203060682
Dat is sowieso de kift.. alsof je met hun bedrijven klaar zou zijn met de administratie door eens per 2 weken een bestellijst of loonlijst te printen :')

Wel duidelijk dat die persoon geen flauw idee heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_203060935
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:40 schreef Leandra het volgende:
Dat is sowieso de kift.. alsof je met hun bedrijven klaar zou zijn met de administratie door eens per 2 weken een bestellijst of loonlijst te printen :')

Wel duidelijk dat die persoon geen flauw idee heeft.
Jaloezie druipt ervan af :Y Zo'n hele lap tekst... best sneu.
pi_203061241
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 15:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe Yoriën naast Rob stond toen Rob vertelde dat hij een verrassing had :D :D

Vreemd dat ze Harrie eerst op voetbal doen voordat hij een zwemles heeft gehad.
Wij hebben onze kinderen tegelijkertijd op zwemmen en voetbal gedaan. Beide net voor dat ze 5 werden. Volgens mij is Harrie wel wat ouder. Maar misschien dachten ze dat hij de lessen nog niet goede kon volgen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  Spellchecker donderdag 6 januari 2022 @ 12:26:56 #282
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203061392
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 12:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]
Wij hebben onze kinderen tegelijkertijd op zwemmen en voetbal gedaan. Beide net voor dat ze 5 werden. Volgens mij is Harrie wel wat ouder. Maar misschien dachten ze dat hij de lessen nog niet goede kon volgen.
Het leek va en moe handiger om ze allebei tegelijk op zwemles te doen. Scheelt weer met rijden .....;)
pi_203061453
Ik kwam dit op YouTube tegen.

  donderdag 6 januari 2022 @ 12:40:48 #284
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_203061565
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 12:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kwam dit op YouTube tegen.

Ik zou mijn kinderen nooit zo dicht bij Jan van den Bosch laten zitten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Spellchecker donderdag 6 januari 2022 @ 12:49:35 #285
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203061671
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 12:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kwam dit op YouTube tegen.

Allemaal blote voeten/geen schoenen onder tafel :D
pi_203062029
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Jaloezie druipt ervan af :Y Zo'n hele lap tekst... best sneu.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_203062120
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 12:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kwam dit op YouTube tegen.

Die presentator is nog enger dan Marco Borsato
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203062185
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 december 2021 16:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik weet. Maar Oos klinkt zo onaf. Het klinkt meer als een afkorting. Kik en Jazz heb ik al vaker gehoord. Overigens vind ik de stijl van namen wel erg leuk.
Kennis van mij heet Oguz. Dat wordt uitgesproken als Oos.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_203062501
Het is niet de kift maar vooral hoe weinig aandacht ze aan de kinderen schenken in emotioneel opzicht. 2x per week uit eten terwijl een van de dochters van 16 moet koken voor haar 7 broers en zusjes. Al het materialistische wat ze laat zien maar nooit genoeg hebben.
Jan de bakker werkt zich een slag in de rondte in zijn zaken, doet de boodschappen en na zijn werk kookt hij iedere avond voor het hele gezin. Iedere avond want Sofie kan niet koken.
Iedere dag moet ze naar de bakkerij om te kijken of alles goed gaat terwijl haar man daar is. Laat de kinderen koffie voor haar halen in de lunchroom.

Heeft geen tijd om een spelletje met de kinderen te doen of te knutselen maar wel voor bubbelen met Jan, datenight iedere week. Twee keer per week naar de kapper te gaan , haar nagels te laten doen en tussen door heeft ze dan een 'kantoordagje' (ze hebben een boekhouder dus echt veel hoeft ze niet te doen). Dan werkt ze iets terwijl de jongste met zijn Ipad en een bak snoep op de bank wordt gezet terwijl dat kind zo graag naar school wil maar daar is mama nog niet aan toe. Hij 'mag' nu 1x per week een ochtendje (hij is bijna 4) en je merkt dat hij al een achterstand heeft.

Alles wordt uitbesteed aan opa en oma, huishoudhulp of wie ze ook voor haar karretje kan spannen. Haar dochter van net 8 die alleen naar de hockey moet op een donkere winterochtend als het te vroeg is voor madam.

Nee, het is zeker niet de kift, de kinderen krijgen alles op materialistisch gebied, kleding moet merk zijn dus in dat opzicht komen ze niets te kort.
Maar Sofie en kinderen is echt een mismatch.

Daarnaast profileert ze zich overal als eigenaar van de zaken terwijl Jan en zijn familie daar keihard voor gewerkt hebben en nog werken.
Dat moet ze dan op FB in haar profiel zetten terwijl Jan gewoon heeft staan dat hij bakker is. Ze is een beetje omhooggevallen laten we het daar maar op houden. Het is nooit genoeg voor haar. Heel anders dan toen ze was in een huis vol.

En ja, ik schrijf daar ook. Kijk wel eens een vlog en op haar insta en dan valt je dat op dat het vooral lastig is om 8 kinderen te hebben maar het staat zo leuk.
pi_203062508
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 13:20 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203062534
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 13:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh zover ik weet was het niet iemand van 'ons groepje' die die recensie geschreven had hoor (zover ik kan weten natuurlijk) Ik geloof dat geen van dat clubje ooit iets plaatst bij hun, niet op YT en ook niet op Insta. We volgen ze niet en dan kun je geen comment plaatsen en ikzelf heb daar ook nooit de behoefte toe gehad.
pi_203062647
quote:
17s.gif Op donderdag 6 januari 2022 13:56 schreef praadje het volgende:

[..]
Oh zover ik weet was het niet iemand van 'ons groepje' die die recensie geschreven had hoor (zover ik kan weten natuurlijk) Ik geloof dat geen van dat clubje ooit iets plaatst bij hun, niet op YT en ook niet op Insta. We volgen ze niet en dan kun je geen comment plaatsen en ikzelf heb daar ook nooit de behoefte toe gehad.
Ah, ik vroeg me wel eens af of de praadje daar dezelfde was als de praadje van hier :)
pi_203062666
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:04 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ah, ik vroeg me wel eens af of de praadje daar dezelfde was als de praadje van hier :)
Oh ik dacht dat dat voor iedereen duidelijk was haha. Ik heb er in ieder geval nooit een geheim van gemaakt. ;)
  donderdag 6 januari 2022 @ 14:58:28 #294
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_203063498
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:04 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als je kijkt hoe Rob over de Duitse buren (in zeer ruime zin) tekeer gaat, en dat ze (de Duitsers) zich te goed voor hen voelen, vraag ik me vooral af wie de klanten dan moeten worden.
Volgens mij is haar Duits ook nog eens vrij beroerd, dus dan zouden allerlei mensen uit NL daar naartoe moeten rijden voor een knipbeurt?
Ze hebben inderdaad wel een sterke mening over Duitsers, terwijl hun eigen kroost bijna allemaal ongeleide projectielen zijn, lekker blijven roken, gratis die inboedel ophalen en dan 3 uur te laat aan komen kakken en erg vriendelijk vind ik ze niet overkomen, ook niet naar elkaar.
Maar die Duitsers, die hebben het gedaan :')

Trouwens ook erg storend dat elke scène die niet om Thaila draait, zij vanuit een hoek meekijkt. Alsof ze overal bij moet zijn. Soort helicopterouder over Rob ipv de kinderen.
  donderdag 6 januari 2022 @ 15:14:00 #295
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_203063784
De haat op Viva is wel een beetje... Die vrouw kan daar niets meer goed doen zeg maar :P en uiteindelijk is het de vraag hoe goed je die mensen kent als je niet met ze omgaat in real life. En insta is ook wel een plek waar men vooral de leuke hippe dingen laat zien (reizen, uitgaan) en minder gezinsleven. En als zij daar geld mee verdient zou je kunnen zeggen dat dat haar baan is.

In de serie was wel te zien dat ze een vol programma hebben en dan roept dat inderdaad wel wat vragen op, als je ziet wat zij doen, en ze hebben een nanny enzo, hoeveel de ouders dan echt met de kinderen omgaan.

Bij de Jelies is vaak te zien hoe de ouders gesprekken voeren met de kinderen, cudoghams trouwens ook. En daardoor leer je de kinderen ook een beetje kennen :)
En sommige ouders praten vooral over zichzelf en zeggen wel dat de kinderen aan tafel moeten of iets moeten doen, maar dan worden er niet echt gesprekken gevoerd. Dan vraag ik me weleens af of ze dat buiten de camera wel doen.
pi_203071899
Het is best wel een verslavend programma. En het maakt me elke keer blij dat ik gewoon lekker kindloos en vrijgezel ben. Die lui maken me soms echt een beetje mal
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_203074783
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 11:41 schreef Poppejans het volgende:
Ook ik moet geloof ik de uitzendingen maar later gaan terugkijken zodat ik de Cudoghams kan doorspoelen.
Alles moet er wel perfectfantastisch *insert Iven lach* veganmacrobiologischlinksomgedraaid bakfietsleuk zijn.
Ik geloof er gewoon geen zak van
Ha ben dus niet de enige die dat gezin mega irritant vind (nou ja de ouders). Dit seizoen minder van gezien omdat ik met een schuin oog mee gekeken heb toen mijn vrouw het aan het terugkijken was.

Maar het enige wat ik hoor uit dat gezin: "Wij zijn fucking goed, we zijn vegan, we zijn inclusief echt top bezig wij". Ik denk als de oudste zoon daar hetero blijkt te zijn ze dat een zware klap vinden...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  vrijdag 7 januari 2022 @ 11:47:05 #298
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_203076055
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:26 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ha ben dus niet de enige die dat gezin mega irritant vind (nou ja de ouders). Dit seizoen minder van gezien omdat ik met een schuin oog mee gekeken heb toen mijn vrouw het aan het terugkijken was.

Maar het enige wat ik hoor uit dat gezin: "Wij zijn fucking goed, we zijn vegan, we zijn inclusief echt top bezig wij". Ik denk als de oudste zoon daar hetero blijkt te zijn ze dat een zware klap vinden...
Die heeft een vriendin. Wil niks zeggen verder.
pi_203083507
Ik ben begonnen met opnieuw kijken vanaf seizoen 2 (seizoen 1 staat er niet op), best vermakelijk weer met Marcel Deijs die het hoog in de bol heeft. Baumgardtstukjes spoel ik door.
pi_203099127
Die Deijs familie dat was pas een hut vol. Staat seizoen 1 nergens? Ik wil die wel terugkijken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')