SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oh, dat is sympathiek.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wilde mijn bezorger een kerstbonus geven; maar duwde het pakket door de brievenbus.
Gelukkig komt 'ie later deze week weer
Ik heb alle folder en kranten-bezorgers gemist dit jaarquote:Op donderdag 23 december 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, dat doet me eraan denken, even zorgen dat we wat kleingeld hebben voor de folderbezorgerts enzo. Niet hun schuld dat we nog steeds brievenbuskleploos zijn.
Sinds de "nee-nee"-sticker heb ik een stuk minder oud papier.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, dat doet me eraan denken, even zorgen dat we wat kleingeld hebben voor de folderbezorgerts enzo. Niet hun schuld dat we nog steeds brievenbuskleploos zijn.
Zo ben ikquote:Op donderdag 23 december 2021 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat is sympathiek.
Wij hebben steeds een andere bezorger..
Ik heb nog geen briefjes aangetroffen, dus ik vermoed dat ze nog moeten komen.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb alle folder en kranten-bezorgers gemist dit jaar
Ik heb geen kleingeldquote:Op donderdag 23 december 2021 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb alle folder en kranten-bezorgers gemist dit jaar
Ik kan bijna kwartetten met die briefjesquote:Op donderdag 23 december 2021 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen briefjes aangetroffen, dus ik vermoed dat ze nog moeten komen.
Ja, de nee-nee sticker ligt al zo'n anderhalf jaar op de trap.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds de "nee-nee"-sticker heb ik een stuk minder oud papier.
[..]
Zo ben ik![]()
Hier is het vaak dezelfde bij DHL. Die brengt alle Amazon-pakketjes rond.
Nog even en ze komen met een QR code of een tikkiequote:
Ga je naar een kinderfeestje?quote:Op donderdag 23 december 2021 11:42 schreef bitterbal het volgende:
vanaaf kip met patat en appelmoes @:ltvdk
nee mocht gisteren een kippetje van werk meenemenquote:Op donderdag 23 december 2021 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je naar een kinderfeestje?
Chickie opgepikt.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee mocht gisteren een kippetje van werk meenemen
die zijn wel lekker. die met marsepein daarentegenquote:Op donderdag 23 december 2021 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn Merci ook. Heb alleen nog met koffie.
Ik denk eerder koffiequote:
MI van bitterbal met fust op d'r rug op een gammel trappetje.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:50 schreef bitterbal het volgende:
moet nu om 1400 op werk zijn om de bierfusten naar boven te brengen
Die neem je gewoon even op je nek?quote:Op donderdag 23 december 2021 11:50 schreef bitterbal het volgende:
moet nu om 1400 op werk zijn om de bierfusten naar boven te brengen
quote:Op donderdag 23 december 2021 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MI van bitterbal met fust op d'r rug op een gammel trappetje.
quote:Op donderdag 23 december 2021 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die neem je gewoon even op je nek?
In natura betalen.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog even en ze komen met een QR code of een tikkie
Dacht alquote:Op donderdag 23 december 2021 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee gek zeg. Karretje en dan de lift
Op een ladder.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MI van bitterbal met fust op d'r rug op een gammel trappetje.
Jouw polsen zijn toch ook zo dun als een eng pinkje?quote:Op donderdag 23 december 2021 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k probeer zo min mogelijke zware shit te tillen
quote:Op donderdag 23 december 2021 11:42 schreef bitterbal het volgende:
vanaaf kip met patat en appelmoes @:ltvdk
quote:Op donderdag 23 december 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw polsen zijn toch ook zo dun als een eng pinkje?
Verstandigquote:Op donderdag 23 december 2021 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k probeer zo min mogelijke zware shit te tillen
De lekkerste voor het laatst bewaren inderdaadquote:Op donderdag 23 december 2021 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn Merci ook. Heb alleen nog met koffie.
quote:Op donderdag 23 december 2021 11:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De lekkerste voor het laatst bewaren inderdaad
Oh dat vind ik veruit de lekkerstequote:Op donderdag 23 december 2021 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die met marsepein heb ik ook opgegeten omdat het recht voor m'n neus lag, maar bij koffie trek ik de grens.
zwak geslacht dit datquote:Op donderdag 23 december 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Intrigerend dat die jongens niet eens een karretje hadden. Ik moet al moeite doen om 'm verschoven te krijgen (ok, sloffen waarop ik wegglijd helpen niet).
is het je oven?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Intrigerend dat die jongens niet eens een karretje hadden. Ik moet al moeite doen om 'm verschoven te krijgen (ok, sloffen waarop ik wegglijd helpen niet).
quote:
Nice! Is het een mooie?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was vandaag toch thuis, dus wel net zo makkelijk. Zaterdag even inbouwen.
Ja, de sportscholen zijn dicht, dus het wordt niet beter ook.quote:
oven liftenquote:Op donderdag 23 december 2021 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, de sportscholen zijn dicht, dus het wordt niet beter ook.
kom ik zaterdagavond beef wellington bij je etenquote:Op donderdag 23 december 2021 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was vandaag toch thuis, dus wel net zo makkelijk. Zaterdag even inbouwen.
stuur ze maar op naar mij dan. eet ik ze wel opquote:Op donderdag 23 december 2021 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die met marsepein heb ik ook opgegeten omdat het recht voor m'n neus lag, maar bij koffie trek ik de grens.
Vooral een niet al te fancy combiding (meer dan wat ovenschotels en afbakpizza's gaat er toch niet in). Maar op de plaatjes oogt 'ie niet verkeerd.quote:
Neem je het zelf mee dan? Minimaal dood beest in huis, ditdat.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kom ik zaterdagavond beef wellington bij je eten
ik heb gisteren de halters weer tevoorschijn getoverd.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, de sportscholen zijn dicht, dus het wordt niet beter ook.
stuur zo een boodschappenlijstjequote:Op donderdag 23 december 2021 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neem je het zelf mee dan? Minimaal dood beest in huis, ditdat.
Haha iemand die in december denkt dat dozenschuivers op tijd zijnquote:Op donderdag 23 december 2021 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Ik braaf een béétje op tijd opstaan, want ze komen de oven tussen 10 en 12 brengen. Krijg ik net de tracking: 11.55 verwachte aflevering.
Wie doet er mee met een wedje dat ze om 12.30 komen?
het is droog hierquote:
M'n sportschool heeft nu ook wat spul buiten staan, maar dat laat ik wel aan de hardcore lifters.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb gisteren de halters weer tevoorschijn getoverd.
kan ook me inschrijven voor de groepslessen bootcamp buiten enzo maar daar heb ik echt nul zin in.
11.59 dusquote:Op donderdag 23 december 2021 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha iemand die in december denkt dat dozenschuivers op tijd zijn![]()
laat maar weten of het lekker is.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:11 schreef Ama het volgende:
@:dud0r Ik ga worstenbroodjes halen en die saus.
Ja als mijn Jumbo het heeft hoor.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
laat maar weten of het lekker is.
er staat inderdaad wat moois voor me. helaas is het bijna opquote:
zal wel tochquote:
Niet vergeten hem de eerste keer even 'schoon' te bakken op vol vermogen.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral een niet al te fancy combiding (meer dan wat ovenschotels en afbakpizza's gaat er toch niet in). Maar op de plaatjes oogt 'ie niet verkeerd.
Wat daaaanquote:Op donderdag 23 december 2021 12:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
er staat inderdaad wat moois voor me. helaas is het bijna op
Goeie, dank!quote:Op donderdag 23 december 2021 12:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet vergeten hem de eerste keer even 'schoon' te bakken op vol vermogen.
m'n pindarotsjesquote:
moet goed beschermd zijn tochquote:Op donderdag 23 december 2021 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Blijft wel intrigerend hoe enorm die verpakkingen zijn. Het is de kleinste standaard inbouwmaat.
Ja, het is beter dan direct stuk, maar toch.quote:
De wereld gaat dan ook compleet kapotstuk aan verpakkingsmateriaal.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Blijft wel intrigerend hoe enorm die verpakkingen zijn. Het is de kleinste standaard inbouwmaat.
Of door de Duitsersquote:Op donderdag 23 december 2021 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De wereld gaat dan ook compleet kapotstuk aan verpakkingsmateriaal.
iets met broek enzoquote:Op donderdag 23 december 2021 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:
Duurt lang nogquote:Op donderdag 23 december 2021 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanaf februari kun je dat ieder werkdag
quote:Op donderdag 23 december 2021 12:31 schreef bitterbal het volgende:
ik wil dit
https://9gag.com/gag/a41bZpm
Dat soort mensen moeten ze de recht op zorg afnemenquote:Op donderdag 23 december 2021 12:36 schreef bitterbal het volgende:
Net voor de post passeert het personeel een automobilist. De ambulance staat inmiddels voor de roldeur van de post, die op dat moment op wordt getrokken. Het zwaailicht en de sirene staan uit. De auto van net stopt achter de ambulance en een man stapt uit. "Met een driftige pas komt hij naar de bestuurderskant en klopt op het raam. Bij het opendoen van het raam krijgen we de volle laag." https://www.rtlnieuws.nl/(...)aby-gevaar-rotterdam
Wat is dit voor naarling dan
Zou die de hele dag nadansenquote:Op donderdag 23 december 2021 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://arkabil.com/produ(...)riant=40334404976808
En hadden ze het?quote:
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_18.21.ProductImagequote:Op donderdag 23 december 2021 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou die de hele dag nadansen
quote:Op donderdag 23 december 2021 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_18.21.ProductImage
Hoor je je windjes in echoquote:Op donderdag 23 december 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze ga ik bestellen voor op de plee
quote:Op donderdag 23 december 2021 12:46 schreef UitStraling het volgende:
Bij @:4EverBlackEyed tussen de wilde cavia's zetten, komt ze pas na maanden achter, dat weet ik zeker![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_17.20.ProductImage
quote:Een buurvrouw, die het voorval in de tuin filmde, zag dat de man het dier aan zijn achterpoten vasthield en op de grond liet vallen. Daarna schopte hij het beest ‘keihard’
https://www.ad.nl/rotterd(...)weer-terug~adffb7ad/
onbegrijpelijk dit
hij krijgt de diertjes die in beslag waren genomen weer terugquote:Op donderdag 23 december 2021 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit wil ik helemaal niet weten en wil iemand mee met een breekijzer.
Ja maar niet de goeie worstenbroodjes dus heb wel matige worstenbroodjes.quote:
matige worstenbroodjes 13.gifquote:Op donderdag 23 december 2021 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar niet de goeie worstenbroodjes dus heb wel matige worstenbroodjes.
Ja dit soort stront wil je niet in de gezondheidszorg, ook niet eens op straat trouwens.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien als dit bekent wordt wordt hij van zijn studie geschopt?
Fijne dokter ook. “Ja mevrouwtje, gaat u maar even liggen, pak ik alvast een baksteen.”quote:Op donderdag 23 december 2021 12:53 schreef bitterbal het volgende:
wat een engerd moet die jongen zijn
Fientje onder de blauwe plekkenquote:Op donderdag 23 december 2021 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Even mijn eigen beestjes knuffelen, al doen ze dan alsof ik ze ook doodtrap.
Ik heb weleens een pestventje in het water geduwd die rotjes naar eenden gooide.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben ooit twee tanden kwijtgeraakt als ukkie omdat ik een duif wilde redden waar twee oudere jongens mee aan het voetballen waren, is me wel gelukt ook al was ik een beetje bang, Torteltje heeft nog jaren in de schuur gewoond.
quote:Op donderdag 23 december 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fijne dokter ook. “Ja mevrouwtje, gaat u maar even liggen, pak ik alvast een baksteen.”
Ja wilde eigenlijk op werk kopen maar die zijn laatst allemaal kapot gegaan ofzo.quote:
ja misschien wel?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Moet je als arts geen VOG overleggen?
je moet er ook niet op stampenquote:Op donderdag 23 december 2021 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja wilde eigenlijk op werk kopen maar die zijn laatst allemaal kapot gegaan ofzo.
"Hallo ik ben Dokter Pietje Mengele, kleedt u zich maar alvast uit"quote:Op donderdag 23 december 2021 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fijne dokter ook. “Ja mevrouwtje, gaat u maar even liggen, pak ik alvast een baksteen.”
'Narcose is nergens voor nodig!'quote:Op donderdag 23 december 2021 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hallo ik ben Dokter Pietje Mengele, kleedt u zich maar alvast uit"
zelfs ik ben nog een minder enge dokterquote:Op donderdag 23 december 2021 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hallo ik ben Dokter Pietje Mengele, kleedt u zich maar alvast uit"
"Lust u een slokje van mijn whisky want ik ga u heel erg veel pijn doen vandaag hihi?"quote:Op donderdag 23 december 2021 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Narcose is nergens voor nodig!'
'Een tweeling, wat leuk!'quote:Op donderdag 23 december 2021 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Lust u een slokje van mijn whisky want ik ga u heel erg veel pijn doen vandaag hihi?"
niet gaan overdrijven nu Dr Bitter Heiserquote:Op donderdag 23 december 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs ik ben nog een minder enge dokter
nu pindarotsjes.quote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 23 december 2021 13:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
nu pindarotsjes.
eind van de middag online borrel dus ik denk dat ik gewoon door blijf snacken met kaas, worst, toastjes en salade en dat dat m'n avondeten is
quote:Op donderdag 23 december 2021 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet gaan overdrijven nu Dr Bitter Heiser
1 plakje kaasquote:Op donderdag 23 december 2021 13:11 schreef Ama het volgende:
Weet eigenlijk nog niet wat ik wil eten vanavond.
Ben ik inderdaadquote:
ik heb dinsdag kerstwensen over het hele land verstuurdquote:Op donderdag 23 december 2021 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Even wat kerstwensen verstuurd naar Boedapest
ik heb brie. Kom maar halenquote:Op donderdag 23 december 2021 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig.
[..]
Omg brie.
quote:Op donderdag 23 december 2021 13:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb piemelbrie. Kom maar halen
zo lenig ben ik niet hoorquote:Op donderdag 23 december 2021 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
MI van Dudor die zichzelf pijpt
vanochtend netjes gedoucht dus mag hopen van niet. dan moet ik wel langs de dokterquote:
als jij nou ergens tussen 1600 en 1630 ook een toastje met brie neemt is het net of we samen snacken.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 13:13 schreef bitterbal het volgende:
Een Brit wonende tussen Brugge en Antwerpen is zwaar onder invloed van
alcohol ...
Een politieman houdt de auto aan, stelt zich voor en vraagt: "*Heeft u
gedronken?*"...
Met een dikke tong antwoordt de man: "*Yes** ... deze morgen ... is mijn
dochter getrouwd ... en ik hou niet van kerken ... dus ben ik naar het
café geweest ... en heb enkele biertjes gedronken ...*aarna** ... gedurende het banket ... heb ik 3 flessen gekraakt ... een Corbičres ... een Minervois ... en ... een Faugčres. *
*Om te eindigen** ... gedurende het feest ... heb ik 2 flessen ... Johnny
Walker ... black label ... keizer gemaakt ...*"
Uiteindelijk antwoordt de politieagent, geīrriteerd: "*Weet u dat ik
politieagent ben en u **tegengehouden heb voor een alcoholtest???*"...
Vol humor antwoordt de Brit: "*En U** ... weet u dat ... dit voertuig ...
Engels is ... het stuur rechts staat …en mijn vrouw rijdt!!???
de borrel begint om 1600 dus jaquote:Op donderdag 23 december 2021 13:19 schreef Ama het volgende:
Jij weet nu al dat je precies tussen 4 en half 5 een toastje met brie gaat eten?
quote:Op donderdag 23 december 2021 13:13 schreef bitterbal het volgende:
Een Brit wonende tussen Brugge en Antwerpen is zwaar onder invloed van
alcohol ...
Een politieman houdt de auto aan, stelt zich voor en vraagt: "*Heeft u
gedronken?*"...
Met een dikke tong antwoordt de man: "*Yes** ... deze morgen ... is mijn
dochter getrouwd ... en ik hou niet van kerken ... dus ben ik naar het
café geweest ... en heb enkele biertjes gedronken ...*aarna** ... gedurende het banket ... heb ik 3 flessen gekraakt ... een Corbičres ... een Minervois ... en ... een Faugčres. *
*Om te eindigen** ... gedurende het feest ... heb ik 2 flessen ... Johnny
Walker ... black label ... keizer gemaakt ...*"
Uiteindelijk antwoordt de politieagent, geīrriteerd: "*Weet u dat ik
politieagent ben en u **tegengehouden heb voor een alcoholtest???*"...
Vol humor antwoordt de Brit: "*En U** ... weet u dat ... dit voertuig ...
Engels is ... het stuur rechts staat …en mijn vrouw rijdt!!???
Ik heb genoeg om dit jaar te overleven denk ikquote:
Ja, geeft nietquote:
ik heb nog 6 flessen whisky dus ik zou het ook moeten reddenquote:Op donderdag 23 december 2021 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg om dit jaar te overleven denk ik
Moet nog halenquote:Op donderdag 23 december 2021 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg om dit jaar te overleven denk ik
Krap aan.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog 6 flessen whisky dus ik zou het ook moeten redden
ik ben niet alle dagen van het jaar meer thuis dus dat helptquote:
whiskey nog 2 volle flessen en een aantal aangebroken. verder nog bier, jenever, palinka. Gaat me niet lukken om dat allemaal op te makenquote:Op donderdag 23 december 2021 13:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog 6 flessen whisky dus ik zou het ook moeten redden
zou ook niet goed zijn als dat je wel luktquote:Op donderdag 23 december 2021 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
whiskey nog 2 volle flessen en een aantal aangebroken. verder nog bier, jenever, palinka. Gaat me niet lukken om dat allemaal op te maken
ik hoef gelukkig niet meer naar een winkel.quote:
moet nu aan die oven van ijs denken..quote:Op donderdag 23 december 2021 13:26 schreef Ama het volgende:
Worstenbroodjes liggen in de oven. Ik herhaal worstenbroodjes liggen in de oven.
Wattesquote:Op donderdag 23 december 2021 13:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet nu aan die oven van ijs denken..
en die dinges omtrent verpakkingen en formaat
zoveel vragen
zoveel ideeën
quote:Je hebt
17.382 km
met Flitsmeister gereden
Opgeteld is dat
2 maanden
aan totale rittijd.
Gezellig!
Waarom lijk ik op HEMA sausquote:
quote:
Ja dat staat er tochquote:
Klopt, maar wat er staat en wat er bedoeld wordt, zit nog een heel verschil, tenzij jij er echt bleek en wat vettig uitziet.quote:
Saus van de hema ?quote:
dat is stereobeeld fokker toch?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, maar wat er staat en wat er bedoeld wordt, zit nog een heel verschil, tenzij jij er echt bleek en wat vettig uitziet.
Je pikt ze er inderdaad zo uit.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is stereobeeld fokker toch?
ze waren matig dus ik kom er niet nu aanquote:Op donderdag 23 december 2021 13:26 schreef Ama het volgende:
Worstenbroodjes liggen in de oven. Ik herhaal worstenbroodjes liggen in de oven.
dit is niet onwaarquote:Op donderdag 23 december 2021 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, maar wat er staat en wat er bedoeld wordt, zit nog een heel verschil, tenzij jij er echt bleek en wat vettig uitziet.
Ik moet het hele huis nog doen en dat kan ook alleen vanmiddag. Zo geen zin in!quote:Op donderdag 23 december 2021 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga straks even sporten en daarna lekker chillen![]()
Onverwacht aan 't werk geweest vandaag dus niet echt opgeschoten met poetsen. Dat kan altijd morgen nog dan.
Internetten wordt een hele ervaring met zo'n ding, vrees ik.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:UitStraling dit is iets voor jou https://www.nu.nl/tech/61(...)r-smaaksensatie.html
#viesdikquote:Op donderdag 23 december 2021 13:56 schreef Ama het volgende:
Misschien bestel ik wel een pizza vanavond.
wat heb je voor thee danquote:
1?quote:Op donderdag 23 december 2021 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoeveel boosters zou je eigenlijk kunnen halen voordat mensen het doorhebben? Heb een afspraak staan maar je kunt op iedere hoek van de straat ongeveer binnenlopen voor een booster.
Ik ben net nog op de hoek van de straat geweest maar niks hoor.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoeveel boosters zou je eigenlijk kunnen halen voordat mensen het doorhebben? Heb een afspraak staan maar je kunt op iedere hoek van de straat ongeveer binnenlopen voor een booster.
in australie?? was het tienquote:Op donderdag 23 december 2021 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heil omikron!quote:Op basis van de huidig beschikbare data, kunnen we de prevalentie van Omikron schatten.
Puntschatting is dat Omikron vandaag dominant is.
en plastic.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij zitten daar van die smaakbolletjes met suiker in.
wel eens gehad. echt vies vond ik het niet. heel speciaal is het ook nietquote:
Een kopje thee drinken in de ochtend wordt door veel mensen ervaren als een goed begin van de dag. Onderzoek toont echter aan dat bepaalde theezakjes miljarden microdeeltjes plastic afgeven in thee. Maar hoe kwalijk is dit? En wat kun je ertegen doen?quote:Op donderdag 23 december 2021 14:03 schreef Recce het volgende:
[..]
In het zakje? Of ook in de thee zelf?
als je het voor elkaar krijgt 300 mensen leeg te bloeden zonder dat iemand het merkt verdien je dat zwaard ook welquote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een kopje thee drinken in de ochtend wordt door veel mensen ervaren als een goed begin van de dag. Onderzoek toont echter aan dat bepaalde theezakjes miljarden microdeeltjes plastic afgeven in thee. Maar hoe kwalijk is dit? En wat kun je ertegen doen?
Polypropyleen in je theezakje
Op de doos van het Britse Fairtrade-theemerk Clippers staat dat de zakjes 100 procent ongebleekt, plasticvrij en GMO-vrij (zonder genetisch gemanipuleerd organisme) zijn. Maar betekent dit dat alle andere theezakjes dan wel plastic bevatten? Die vraag stelde omroep BBC in een recente uitzending van 'War on Plastic with Hugh and Anita'.
De University van East Anglia heeft onderzoek gedaan naar de hoeveelheid plastic in zes van de grootste theemerken van Groot-Brittannië. De theezakjes werden vijf dagen in een koperen ammoniakoplossing geplaatst waarin ieder materiaal oplost, behalve plastic.
Uit nader onderzoek blijkt dat de theezakjes van Twinings, Yorkshirk Tea en Tetley polypropyleen bevatten. Dit werd niet aangetroffen in de theezakjes van Clipper, Pukka en PG Tips. De eerstgenoemde merken hebben in reactie op de uitzending laten weten dat ze vķķr eind 2020 alleen biologisch afbreekbare materialen zullen gebruiken.
'Meer plastic in theezakjes dan in andere voedingsmiddelen'
Uit onderzoek uit 2019 van de afdeling Chemische Technologie van de McGill University in Montreal (Canada) is daarnaast gebleken dat de hoeveelheid micro- en nanodeeltjes plastic in je thee, groter is dan de hoeveelheid plastic die eerder in andere voedingsmiddelen is aangetroffen. In dit onderzoek worden overigens geen merknamen genoemd.
Mijn slaapthee is van Pukkaquote:Op donderdag 23 december 2021 14:08 schreef Recce het volgende:
[..]Gelukkig drink ik voornamelijk thee van Clipper nu.
quote:
Ik heb slaapthee van Celestial.. al jaren .. dus ik moet hem eens opmakenquote:
is het thee met cyanide? Dan slaap je wel heel goedquote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb slaapthee van Celestial.. al jaren .. dus ik moet hem eens opmaken
De laatste dagen wel ja. Na vandaag zijn de vellen op. DUs kan ik weer naar iets anders....quote:
Als je die thee nou eens neemt, 'm 10 keer verdund en dan een beetje heen en weer en op en neer schudt en je herhaalt dat proces 30 keer, dan heb je een heel sterk slaapmiddel!quote:
Ik heb Yorkshire Tea én Twiningsquote:Op donderdag 23 december 2021 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een kopje thee drinken in de ochtend wordt door veel mensen ervaren als een goed begin van de dag. Onderzoek toont echter aan dat bepaalde theezakjes miljarden microdeeltjes plastic afgeven in thee. Maar hoe kwalijk is dit? En wat kun je ertegen doen?
Polypropyleen in je theezakje
Op de doos van het Britse Fairtrade-theemerk Clippers staat dat de zakjes 100 procent ongebleekt, plasticvrij en GMO-vrij (zonder genetisch gemanipuleerd organisme) zijn. Maar betekent dit dat alle andere theezakjes dan wel plastic bevatten? Die vraag stelde omroep BBC in een recente uitzending van 'War on Plastic with Hugh and Anita'.
De University van East Anglia heeft onderzoek gedaan naar de hoeveelheid plastic in zes van de grootste theemerken van Groot-Brittannië. De theezakjes werden vijf dagen in een koperen ammoniakoplossing geplaatst waarin ieder materiaal oplost, behalve plastic.
Uit nader onderzoek blijkt dat de theezakjes van Twinings, Yorkshirk Tea en Tetley polypropyleen bevatten. Dit werd niet aangetroffen in de theezakjes van Clipper, Pukka en PG Tips. De eerstgenoemde merken hebben in reactie op de uitzending laten weten dat ze vķķr eind 2020 alleen biologisch afbreekbare materialen zullen gebruiken.
'Meer plastic in theezakjes dan in andere voedingsmiddelen'
Uit onderzoek uit 2019 van de afdeling Chemische Technologie van de McGill University in Montreal (Canada) is daarnaast gebleken dat de hoeveelheid micro- en nanodeeltjes plastic in je thee, groter is dan de hoeveelheid plastic die eerder in andere voedingsmiddelen is aangetroffen. In dit onderzoek worden overigens geen merknamen genoemd.
Je hebt de plastic -bingo gewonnen!quote:Op donderdag 23 december 2021 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb Yorkshire Tea én Twinings
Apocalyptische toestanden al?quote:Op donderdag 23 december 2021 14:23 schreef LTVDK het volgende:
Was wel een goed plan wel om nu alvast naar de supermarkt te gaan ...
Het was nog relatief 'rustig', maar ik had ook honger, geen beste combi voor het humeurquote:
Heb je de halve snoepafdeling maar in het karretje gegooid voor de zekerheid?quote:Op donderdag 23 december 2021 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was nog relatief 'rustig', maar ik had ook honger, geen beste combi voor het humeur
Zal morgen helemaal chaos zijn.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:23 schreef LTVDK het volgende:
Was wel een goed plan wel om nu alvast naar de supermarkt te gaan ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |