SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oh, dat is sympathiek.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wilde mijn bezorger een kerstbonus geven; maar duwde het pakket door de brievenbus.
Gelukkig komt 'ie later deze week weer
Ik heb alle folder en kranten-bezorgers gemist dit jaarquote:Op donderdag 23 december 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, dat doet me eraan denken, even zorgen dat we wat kleingeld hebben voor de folderbezorgerts enzo. Niet hun schuld dat we nog steeds brievenbuskleploos zijn.
Sinds de "nee-nee"-sticker heb ik een stuk minder oud papier.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, dat doet me eraan denken, even zorgen dat we wat kleingeld hebben voor de folderbezorgerts enzo. Niet hun schuld dat we nog steeds brievenbuskleploos zijn.
Zo ben ikquote:Op donderdag 23 december 2021 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat is sympathiek.
Wij hebben steeds een andere bezorger..
Ik heb nog geen briefjes aangetroffen, dus ik vermoed dat ze nog moeten komen.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb alle folder en kranten-bezorgers gemist dit jaar
Ik heb geen kleingeldquote:Op donderdag 23 december 2021 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb alle folder en kranten-bezorgers gemist dit jaar
Ik kan bijna kwartetten met die briefjesquote:Op donderdag 23 december 2021 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen briefjes aangetroffen, dus ik vermoed dat ze nog moeten komen.
Ja, de nee-nee sticker ligt al zo'n anderhalf jaar op de trap.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds de "nee-nee"-sticker heb ik een stuk minder oud papier.
[..]
Zo ben ik![]()
Hier is het vaak dezelfde bij DHL. Die brengt alle Amazon-pakketjes rond.
Nog even en ze komen met een QR code of een tikkiequote:
Ga je naar een kinderfeestje?quote:Op donderdag 23 december 2021 11:42 schreef bitterbal het volgende:
vanaaf kip met patat en appelmoes @:ltvdk
nee mocht gisteren een kippetje van werk meenemenquote:Op donderdag 23 december 2021 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je naar een kinderfeestje?
Chickie opgepikt.quote:Op donderdag 23 december 2021 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee mocht gisteren een kippetje van werk meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |