Wij wel schatjequote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 12:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan graag wel groot Friesland zoals het hoort te zijn
Dit is ook een kliervrij topic.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee alleen dat stuk wat jullie nu hebben.
Kan je zo afdrijven richten de noordpool. Doen jullie je naam nog eer aan ook
Nou als je altijd weer die kutopmerkingen aan moet horen die Friezen dagelijks naar hun oren geslingerd krijgen dan ben je toch niet 1?quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 12:42 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Dit is ook een kliervrij topic.
Dankuwel.
ik snap dat nietquote:Op donderdag 23 december 2021 12:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou als je altijd weer die kutopmerkingen aan moet horen die Friezen dagelijks naar hun oren geslingerd krijgen dan ben je toch niet 1?
Kunnen ze jou niet blauw maken?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:42 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Dit is ook een kliervrij topic.
Dankuwel.
nie zo piepen niequote:Op donderdag 23 december 2021 12:43 schreef dud0r het volgende:
Ik ben vorig jaar nog in Friesland geweest
Wat een teringeind rijden zeg
Je moet er wat voor over hebben om op het mooiste plekje op aarde te zijnquote:Op donderdag 23 december 2021 12:43 schreef dud0r het volgende:
Ik ben vorig jaar nog in Friesland geweest
Wat een teringeind rijden zeg
ik ben dan ook beter dan de restquote:Op donderdag 23 december 2021 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap dat niet
serieus
we wonen toch allemaal in NL
die randstedelingen voelen zich beter ja
die negeren we gewoon
ehhh neequote:Op donderdag 23 december 2021 12:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om op het mooiste plekje op aarde te zijn
lake district was ook wel een stuk rijden jaquote:Op donderdag 23 december 2021 12:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om op het mooiste plekje op aarde te zijn
De veluwe is ook hartstikke mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
houden ook van jouquote:Op donderdag 23 december 2021 12:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben dan ook beter dan de rest
Nee hoor schatjes ik houd van jullie allemaal
meest verscheidenheid in natuur, gastvrije mensen en suikerbroodquote:Op donderdag 23 december 2021 12:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
lake district was ook wel een stuk rijden ja
quote:Op donderdag 23 december 2021 12:45 schreef drakin het volgende:
[..]
De veluwe is ook hartstikke mooi
Friesland is prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
suikerbrood is wel genieten jaquote:Op donderdag 23 december 2021 12:46 schreef drakin het volgende:
[..]
meest verscheidenheid in natuur, gastvrije mensen en suikerbrood
Nou nou nouquote:Op donderdag 23 december 2021 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
houden ook van jou
je kunt er ook niks aan doen dat je besmet bent met dat virus
waarbij je brein lichtelijk is aangetast door die uitlaatgassen
geeft niks mopquote:Op donderdag 23 december 2021 12:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
suikerbrood is wel genieten ja
ja zo gastvrij dat ik ze niet kan verstaan.
praat gewoon nederlands als ik daar ben
[..]
Nou nou nou
kan je wel even blauw slaan als je wil.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je wel even blauw slaan als je wil.![]()
even de zweep en paddle er overheen![]()
En in Duitsland en Engeland zeg je dat ook zeker. Als je daar bent leer je toch ook om te communiceren?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
suikerbrood is wel genieten ja
ja zo gastvrij dat ik ze niet kan verstaan.
praat gewoon nederlands als ik daar ben
[..]
Nou nou nou
Toe maar ... wie breng je daarvoor mee?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je wel even blauw slaan als je wil.![]()
even de zweep en paddle er overheen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |