Het was zo koud dat mijn vingers na een tijdje weer warm werden. Nu prikken ze.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier ook koud en het regende gadverdamme
Ik moet nog wat bedenken, Griekse omelet stond op de planning maar heb geen fetaquote:
Had je geen handschoenen aan?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was zo koud dat mijn vingers na een tijdje weer warm werden. Nu prikken ze.
Oh ja nu nog halen is ook niet te doenquote:Op donderdag 23 december 2021 17:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet nog wat bedenken, Griekse omelet stond op de planning maar heb geen feta
2 paar over elkaar zelfsquote:Op donderdag 23 december 2021 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had je geen handschoenen aan?
Ik ga niet naar de supermarkt, mijn zoon appt me net dat hij gewhammed isquote:Op donderdag 23 december 2021 18:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ja nu nog halen is ook niet te doen
quote:Op donderdag 23 december 2021 18:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de supermarkt, mijn zoon appt me net dat hij gewhammed is
Ik nog steeds nietquote:Op donderdag 23 december 2021 18:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de supermarkt, mijn zoon appt me net dat hij gewhammed is
quote:
Ik zal hem zo even voor je posten.quote:
Klik ik hem lekker niet aanquote:Op donderdag 23 december 2021 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal hem zo even voor je posten.
Moet ik die weer als ui doen dan?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:16 schreef Schakeltopia het volgende:
mrsloveable waarom is je kerstui alweer pleitos
Die heb ik ookquote:Op donderdag 23 december 2021 18:18 schreef Schakeltopia het volgende:
ik dacht dat je een katje had als kerstui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |