abonnement Unibet Coolblue
pi_202989982
quote:
10s.gif Op zondag 2 januari 2022 08:16 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, wederom een moeilijke nacht voor het Establishment, hier in BNW.
:') :') :') :') :') :')
  zondag 2 januari 2022 @ 10:37:20 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202990984
quote:
10s.gif Op zondag 2 januari 2022 05:03 schreef Kijkertje het volgende:
Oh deze is ook best hilarisch:

Blijkbaar is de wanhoop zo groot dat Trump-gelovigen zelf op 'fraude'-jacht gaan :D

[ twitter ]
[..]
Die Ohio scientist is die mafklapper die leraar wis- en natuurkunde was en beweerde wiskundig 'bewezen' te hebben dat er wel fraude gepleegd MOEST zijn! :Y
[..]
Er moet immers wel fraude gepleegd zijn en iedereen heeft toegang tot die informatie! Het is de realiteit die niet oneindig uitgesteld kan worden! :{w

TOCH?! _O-

Ding dong!
Heeft u gefraudeerd?
Nee oki loop ik door na uw buurman.
Ding dong!
Heeft u gefraudeerd?
Nee!
Oki ga ik even verder..

Ding dong!
Heeft u gefraudeerd?
Ja op de oompaloempa..
Oh.. ehhh..
Dan loop ik verder naar uw buurman!

Etc etc

Zoiets?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202991272
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 10:37 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ding dong!
Heeft u gefraudeerd?
Nee oki loop ik door na uw buurman.
Ding dong!
Heeft u gefraudeerd?
Nee!
Oki ga ik even verder..

Ding dong!
Heeft u gefraudeerd?
Ja op de oompaloempa..
Oh.. ehhh..
Dan loop ik verder naar uw buurman!

Etc etc

Zoiets?
Verwachte reactie:

Oompaloompa?
pi_202991369
twitter

Leuke rant van Shapiro over de lockdown fascisten die langzaam maar zeker terugkeren naar de realiteit. Ik had hem al eerder gepost in AMV maar blijkbaar is Daily Wire daar verboten.
  zondag 2 januari 2022 @ 12:37:04 #280
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202992149
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 11:10 schreef illusions het volgende:

[..]
Verwachte reactie:

Oompaloompa?
Ja zoals de oud usernames ...

https://www.trouw.nl/cs-b076e6e8

Ook interessant, mag de oompaloempa zijn documentatie en sms etc achterhouden..
Het antwoord is dus nee dit word besloten door de huidige president en hoe hard hij ook kan schreeuwen.. de oompaloempa is dat dus niet en vandaar dat hij het aanvecht zoals gewoonlijk een gedoemde zaak.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 2 januari 2022 @ 16:09:08 #281
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_202995083
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 11:20 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Leuke rant van Shapiro over de lockdown fascisten die langzaam maar zeker terugkeren naar de realiteit. Ik had hem al eerder gepost in AMV maar blijkbaar is Daily Wire daar verboten.
Werd je post daar weggehaald omdat het van de Daily Wire kwam? Hihi, wat een echokamer is dat toch ook. Een grote kliek met BIJ1/GL/D66 stemmertjes. Verschrikkelijk cholerisch en bij elke post die niet binnen het gewenste MSM-narratief valt, wordt je óf direct door vijf man aangevallen óf er wordt meteen woedend en snikkend op de TR knop gedrukt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202995131
Nee, omdat het covid gewauwel is dat ook niks met verkiezingsfraude te maken heeft, dus technisch gezien staat het ook hier in het verkeerde topic. Hihi.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 2 januari 2022 @ 16:17:20 #283
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_202995191
Dat is inderdaad een handige (zij het erg doorzichtige) manier om niet gewenste meningen te censureren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202995269
Oh, nou is off-topic spul weghalen censuur. :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_202995334
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2021 20:30 schreef AnneX het volgende:
Dezelfde, die @:OMG noemt?
[ twitter ]
Het feit dat de persoonlijke doctor van Trump een jaar geleden overleden is is natuurlijk wel zeer relevant voor de Amerikaanse politiek.
  zondag 2 januari 2022 @ 16:30:21 #286
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_202995356
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 16:23 schreef OMG het volgende:
Oh, nou is off-topic spul weghalen censuur. :').
Nee hoor, maar het gaat er meer om wát als dusdanig wordt bestempeld. Neem bijvoorbeeld de standaard nachtelijke Twitterdiaree die @Kijkertje hier geregeld post. Dat is voor een groot deel off topic, maar daar zal door bijvoorbeeld jou niet over worden geklaagd omdat zij immers een ideologische medestander is.

En zo gaat dat in AMV net zo, als ik daar even snel kijk zijn er voor de post van @Chivaz ook verscheidene zaken gepost over Covid, maar dat laat men gewoon staan omdat het in lijn is met het gewenste narratief (kritisch jegens de Republikeinen). Enkel de post van Chivaz wordt dus heel selectief verwijderd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202995390
quote:
14s.gif Op zondag 2 januari 2022 16:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, maar het gaat er meer om wát als dusdanig wordt bestempeld. Neem bijvoorbeeld de standaard nachtelijke Twitterdiaree die @:Kijkertje hier geregeld post. Dat is voor een groot deel off topic, maar daar zal door bijvoorbeeld jou niet over worden geklaagd omdat zij immers een ideologische medestander is.

En zo gaat dat in AMV net zo, als ik daar even snel kijk zijn er voor de post van @:Chivaz ook verscheidene zaken gepost over Covid, maar dat laat men gewoon staan omdat het in lijn is met het gewenste narratief (kritisch jegens de Republikeinen).
Dit dus, selectieve moderatie om de gevoelige users in AMV tevreden te houden.
Niet voor niets ben ik een jaar geband geweest voor de belachelijke aantijging dat ik de holocaust aan het bagatelliseren was.
pi_202995521
Maar goed, als die post nu hier naar het covid topic wordt verplaatst, is het dan ook censuur? Want met de onbewezen fraude heeft het nog steeds niks te maken.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_202995555
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 16:42 schreef OMG het volgende:
Maar goed, als die post nu hier naar het covid topic wordt verplaatst, is het dan ook censuur? Want met de onbewezen fraude heeft het nog steeds niks te maken.
Net zoals de dood van de persoonlijke dokter van Trump niets met de Amerikaanse politiek te maken heeft. Maar weet je, zijstraatjes bewandelen maakt een topic zoveel interessanter vind je niet? Of ben je van mening dat men alleen mag posten over het onderwerp dat in de titel vermeld staat?
pi_202995584
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 16:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Net zoals de dood van de persoonlijke dokter van Trump niets met de Amerikaanse politiek te maken heeft. Maar weet je, zijstraatjes bewandelen maakt een topic zoveel interessanter vind je niet? Of ben je van mening dat men alleen mag posten over het onderwerp dat in de titel vermeld staat?
Alleen als het pro-Links of pro-Establishment is.

De hypocrisie in hier als het gaat om "off-topic" is echt hilarisch. Het typische gehuil van een ideologie die weet dat het fout zit.
pi_202995643
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 16:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Net zoals de dood van de persoonlijke dokter van Trump niets met de Amerikaanse politiek te maken heeft. Maar weet je, zijstraatjes bewandelen maakt een topic zoveel interessanter vind je niet? Of ben je van mening dat men alleen mag posten over het onderwerp dat in de titel vermeld staat?
Da's de vraag niet. Van mij mogen ze die hele discussie over Trump en waarom hij wel of niet gevaccineerd zou moeten zijn vanwege wat dan ook compleet weghalen. Mij zul je dan niet zien doorleuteren over zogenaamd censuur.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_202995649
quote:
14s.gif Op zondag 2 januari 2022 16:48 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Alleen als het pro-Links of pro-Establishment is.

De hypocrisie in hier als het gaat om "off-topic" is echt hilarisch. Het typische gehuil van een ideologie die weet dat het fout zit.
Het is eigenlijk nog veel kwalijker, het is een ander het licht niet in de ogen gunnen. Je ziet het ook hier in het topic, mensen die hier nauwelijks hun gezicht laten zien piepen ineens dat het er nogal off-topic gepost word.
pi_202995687
Wat nog veel kwalijker is is claimen dat je post vanwege Daily Wire "verboten" zou zijn terwijl je oorspronkelijke post met die tweet gewoon de reden laat zien. Niet zo zielig doen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_202995715
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 16:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is eigenlijk nog veel kwalijker, het is een ander het licht niet in de ogen gunnen. Je ziet het ook hier in het topic, mensen die hier nauwelijks hun gezicht laten zien piepen ineens dat het er nogal off-topic gepost word.
Typisch gedrag van mensen die bang zijn voor de waarheid. Het gedrag van mensen die als de dood zijn dat hun fantasiewereld in elkaar dondert. Want zij zijn uiteraard veel te slim om (door het Establishment) in de maling te worden genomen. Tot op een zekere hoge verdienen die mensen medelijden, tot ze de drempel van dom naar kwaadaardig hebben overschreden.
pi_202995755
En het absolute punt van hilariteit is uiteraard dat ze in de "serieuze" politieke discussiefora zo enorm denigrerend doen over BNW, om daar dan vervolgens toch te posten. Er zit iets fundamenteel fout in de denkwijze van de supporters van het Establishment. Wellicht is het posten dan ook niet zozeer gebaseerd op ratio, of het vergaren en delen van kennis, maar meer het onderwerpen en/of vernietigen van de tegenstand(ers)? Ketterij is immers de doodzonde.
pi_202995774
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 16:57 schreef OMG het volgende:
Wat nog veel kwalijker is is claimen dat je post vanwege Daily Wire "verboten" zou zijn terwijl je oorspronkelijke post met die tweet gewoon de reden laat zien. Niet zo zielig doen.
Het is dat ik geen DM’s mag posten maar ik kan je verzekeren dat een mod mij daar een DM over heeft gestuurd.
  zondag 2 januari 2022 @ 17:09:02 #297
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_202995832
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 16:57 schreef OMG het volgende:
Wat nog veel kwalijker is is claimen dat je post vanwege Daily Wire "verboten" zou zijn terwijl je oorspronkelijke post met die tweet gewoon de reden laat zien. Niet zo zielig doen.
Ik kan mij goed voorstellen dat het je niet leuk vindt dat bepaalde objectief waarneembare tendensen worden benoemd. Met "zielig doen" heeft dat verder niets te maken.
quote:
14s.gif Op zondag 2 januari 2022 17:02 schreef QuidProJoe het volgende:
En het absolute punt van hilariteit is uiteraard dat ze in de "serieuze" politieke discussiefora zo enorm denigrerend doen over BNW, om daar dan vervolgens toch te posten. Er zit iets fundamenteel fout in de denkwijze van de supporters van het Establishment. Wellicht is het posten dan ook niet zozeer gebaseerd op ratio, of het vergaren en delen van kennis, maar meer het onderwerpen en/of vernietigen van de tegenstand(ers)? Ketterij is immers de doodzonde.
Discussie is dan ook niet de insteek, het idee is andersdenkenden bekeren. En als je deze heidenen niet kunt overtuigen van hun vermeende ongelijk zijn zulke meningen "gevaarlijk" en "bedreigend". Dat is openlijk toegegeven door sommigen in BNW FB. Bepaalde users zijn hier enkel actief omdat zij de activiteit van bepaalde anderen als een bedreiging zien, en tegenwicht willen bieden tegen de vermeende "mis-en desinformatie".
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_202996046
quote:
14s.gif Op zondag 2 januari 2022 17:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik kan mij goed voorstellen dat het je niet leuk vindt dat bepaalde objectief waarneembare tendensen worden benoemd. Met "zielig doen" heeft dat verder niets te maken.
[..]
Discussie is dan ook niet de insteek, het idee is andersdenkenden bekeren. En als je deze heidenen niet kunt overtuigen van hun vermeende ongelijk zijn zulke meningen "gevaarlijk" en "bedreigend". Dat is openlijk toegegeven door sommigen in BNW FB. Bepaalde users zijn hier enkel actief omdat zij de activiteit van bepaalde anderen als een bedreiging zien, en tegenwicht willen bieden tegen de vermeende "mis-en desinformatie".
De letterlijke definitie van keyboard warriors.
pi_202996333
quote:
14s.gif Op zondag 2 januari 2022 17:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik kan mij goed voorstellen dat het je niet leuk vindt dat bepaalde objectief waarneembare tendensen worden benoemd. Met "zielig doen" heeft dat verder niets te maken.

Nou ja, Ben "de vagina van m'n vrouw is droger dan een woestijn" Shapiro benoemd die dan ook nergens. Hihi.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Overall beste user 2022 zondag 2 januari 2022 @ 17:58:17 #300
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_202996526
Stevige taal.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')