SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Nou ik ben eigenlijk een beetje met stomheid geslagen dat deze motie niet ontraden is na 2 jaar stelselmatig de sport verbieden bij elke kans die er geweest is.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
@:_serial_ Nou, eindelijk zeg. Na twee jaar wordt er een keer naar gekeken.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Als arts zie je natuurlijk iedere binnenkomst als "had voorkomen kunnen worden" als er geen vaccin bij genomen is. Ik snap het wel, toch blijft de hoofdmoot bij gezonde relatief jonge mensen het hebben van botte pech.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:12 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Een ervaringsverslag van een COVID dokter in de VS."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik ben trouwens wel benieuwd naar DL.
Het RKI geeft als advies om alles per direct te sluiten. En om in een volledige lockdown te gaan, per direct, tot half januari minstens.
Maar dat doen ze dus niet.
Zeer interessant omdat hun leeftijdsopbouw meer lijkt op de onze."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Die trekken het gewoon over de kerst heen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:18 schreef capricia het volgende:
Het RKI geeft als advies om alles per direct te sluiten. En om in een volledige lockdown te gaan, per direct, tot half januari minstens.
Zeer interessant omdat hun leeftijdsopbouw meer lijkt op de onze.![]()
Wat is de motivatie om het niet te doen? Dat vind ik ook wel interessant.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:18 schreef capricia het volgende:
Zeer interessant omdat hun leeftijdsopbouw meer lijkt op de onze.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Damnquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:12 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Een ervaringsverslag van een COVID dokter in de VS.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8![]()
Wat ik ook wel prima zou vinden. Dat alles per direct dicht gegooid is zonder ook maar enig effect van de scholensluiting af te wachten, en ondernemers en sectoren de omzet van de misschien wel belangrijkste week van dit jaar te misgunnen die ze allemaal enorm hard nodig hadden vind ik nog steeds ongehoord.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Die trekken het gewoon over de kerst heen.
Maar misschien ben ik de enige.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Weet ik niet. Niet gevolgd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wat is de motivatie om het niet te doen? Dat vind ik ook wel interessant.
Maar ik weet wel dat kerst daar (en zeker in Britse landen, maar ook Duitsland) belangrijker is dan hier.
Wij hebben tenslotte Sinterklaas!
Goede vraag trouwens."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Weil Weihnachten sehr wichtig für die Deutscher sind.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wat is de motivatie om het niet te doen? Dat vind ik ook wel interessant.![]()
Bizar dat Blok nu alweer neuzelt over winkelen op afspraak als eventuele overweging bij een volgende versoepeling... dat betekent inderdaad weer heel langzaam ook al zijn cijfers straks beter.
En alles in januari, lange termijnplan, invulling strategie en 2G besluit...
Ik blijf toch hopen dat de booster een verschil gaat maken. Als UK en DL niet in lockdown gaan, en wij dus wel...Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
We kunnen alleen maar hopen dat Omicron straks in andere landen mee blijkt te vallen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:28 schreef popje het volgende:
Bizar dat Blok nu alweer neuzelt over winkelen op afspraak als eventuele overweging bij een volgende versoepeling... dat betekent inderdaad weer heel langzaam ook al zijn cijfers straks beter.
En alles in januari, lange termijnplan, invulling strategie en 2G besluit...
Ik blijf toch hopen dat de booster een verschil gaat maken. Als UK en DL niet in lockdown gaan, en wij dus wel...
Dan wordt meteen noodzaak van de lockdown ondermijnd en daarmee het langzame versoepelen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Omikron werkt veel beter dan een booster!quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:28 schreef popje het volgende:
Ik blijf toch hopen dat de booster een verschil gaat maken. Als UK en DL niet in lockdown gaan, en wij dus wel..."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
![]()
In New York schieten de ziekenhuisopnames omhoog..Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8![]()
Jij weet net zo goed dat het minstens 1x verlengd zal worden deze lockdownquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:30 schreef _serial_ het volgende:
[..]
We kunnen alleen maar hopen dat Omicron straks in andere landen mee blijkt te vallen.
Dan wordt meteen noodzaak van de lockdown ondermijnd en daarmee het langzame versoepelen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Pech is geen pech als het makkelijk voorkomen had kunnen worden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als arts zie je natuurlijk iedere binnenkomst als "had voorkomen kunnen worden" als er geen vaccin bij genomen is. Ik snap het wel, toch blijft de hoofdmoot bij gezonde relatief jonge mensen het hebben van botte pech.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Ik weet net zo goed inderdaad dat dit tot april minimaal duurt, tenzij de onderliggende situatie significant veranderd.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed dat het minstens 1x verlengd zal worden deze lockdownwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Met die instelling moet je niet zeuren als je op je hoofd valt als je wordt aangereden door een auto, je had immers een helm kunnen dragen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Pech is geen pech als het makkelijk voorkomen had kunnen worden.
Tis maar hoe ver je wilt gaan. We praten over risico's van nihil. Een IC arts ziet de hele dag door Corona patiënten."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
De helm voor covid hoef je niet dagelijks op te zetten. Een stuk makkelijker dus. En daarbij helpt die helm ook nog eens tegen pech voor anderen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Met die instelling moet je niet zeuren als je op je hoofd valt als je wordt aangereden door een auto, je had immers een helm kunnen dragen.
Tis maar hoe ver je wilt gaan. We praten over risico's van nihil. Een IC arts ziet de hele dag door Corona patiënten.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Uh, dit is niet de definitie van pech.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Pech is geen pech als het makkelijk voorkomen had kunnen worden.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Evenzeer te voorkomen, daarnaast, immuniteit bouw je ook op na een besmetting en die blijft ook aanwezig. Dus eenmalig risico gelopen (eenmalig op het verkeerde moment zonder helm) en je krijgt een schedel upgrade naar titanium skull. Ook vrij makkelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De helm voor covid hoef je niet dagelijks op te zetten. Een stuk makkelijker dus. En daarbij helpt die helm ook nog eens tegen pech voor anderen.
De helm werkt niet of nauwelijks voor anderen, en is al helemaal nutteloos als de ander zélf lekker een helm op zet als hij/zij zichzelf wilt beschermen, het is je eigen verantwoording wat je met je eigen lijf doet. Je kan niet van anderen verwachten dat ze voor jou als individu zijn/haar leven enorm gaat aanpassen.
Titanium skull is wel gaaf natuurlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Speciaal voor jou nog een keer:quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Evenzeer te voorkomen, daarnaast, immuniteit bouw je ook op na een besmetting en die blijft ook aanwezig. Dus eenmalig risico gelopen (eenmalig op het verkeerde moment zonder helm) en je krijgt een schedel upgrade naar titanium skull. Ook vrij makkelijk.
De helm werkt niet of nauwelijks voor anderen, en is al helemaal nutteloos als de ander zélf lekker een helm op zet als hij/zij zichzelf wilt beschermen, het is je eigen verantwoording wat je met je eigen lijf doet. Je kan niet van anderen verwachten dat ze voor jou als individu zijn/haar leven enorm gaat aanpassen.
Titanium skull is wel gaaf natuurlijk.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Bij het zetten van de booster ook maar gelijk de vierde vaccinatie doen
We moeten Israel inhalen !!!![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Je legt er niks mee uit hoor. Geen idee ook wat je wilt wijsmaken. Kun je niet gewoon zeggen wat je wilt zeggen?quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een keer:
[ twitter ]"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Punt weer bevestigd, alles om maar dwars te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je legt er niks mee uit hoor. Geen idee ook wat je wilt wijsmaken. Kun je niet gewoon zeggen wat je wilt zeggen?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
And your love is all around
Forum Opties Forumhop: Hop naar: