Niet dus.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Na de boostercampagna, waarvan Van Dissel geen idee had of dat werkt, zal er opeens wel het een en ander duidelijk zijn.
De ernstige symptomen komen over het algemeen pas en tijdje na de besmettingen.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:16 schreef Met_minder_meer het volgende:
[..]
Wat betreft Omicron vind ik het heel vreemd dat de RIVM daar geen uitspraak over doet. Dat het heel besmettelijk is is al bekend, dat er al veel mensen besmet zijn is ook bekend, hoe de symptomen zijn weet men niet. Dat is vreemd, dat weet je toch.
Ah, dus hoe bepaal jij dan precies welke bronnen wel onafhankelijk en betrouwbaar zijn en welke niet?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:16 schreef Met_minder_meer het volgende:
[..]
Ik heb niets geleerd, het staat allemaal op internet, ik heb er ook geen verstand van, wel van de bronnen, de invloed van het geld, als je de vraag stelt: waarom wordt deze informatie verspreid, wie heeft er voordeel van, zijn er meerdere onafhankelijke geloofwaardige bronnen. Dan kom je heel ver.
Zoals een bewering die als waar wordt beschouwd op Radio 1, deskundig, blijkt van een leerling Student medische wetenschappen te zijn. Alsof hij de wijsheid in pacht heeft.
Alsnog een goede prestatie.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inmiddels alweer gezakt / bijgesteld naar 47%. Zie: https://www.tweedekamer.n(...)_jaap_van_dissel.pdf
Wat is daar vreemd aan? Omicrom verdringt delta erg snel, dus het is overduidelijk besmettelijker. Wat daar de gevolgen van zijn zien we een paar weken later. Ze kunnen nu wel wat roepen, maar als ze er onterecht een symptoom bijzetten en dat later moeten bijstellen dan kunnen we alleen op fok al 30 ZIE JE WEL HET IS ALLEMAAL EEN LEUGEN topics verwachten.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:16 schreef Met_minder_meer het volgende:
[..]
Wat betreft Omicron vind ik het heel vreemd dat de RIVM daar geen uitspraak over doet. Dat het heel besmettelijk is is al bekend, dat er al veel mensen besmet zijn is ook bekend, hoe de symptomen zijn weet men niet. Dat is vreemd, dat weet je toch.
Gaat ook echt niet gebeuren. In ieder geval niet bij mijn kinderen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 20:05 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
opzich gezien de eerste berichten een half jaar geleden niet gek. Echter door twee keer per jaar te gaan prikken voor één of andere variant zie ik echt niet zittenzeker kinderen niet. Ik heb geen kinderen in die leeftijd maar ze jarenlang twee per jaar inenten? Voor iets waar ze zelf nauwelijks last van hebben?
Doe je dat zelf ook, impliceert jezelf als deskundige?quote:Op donderdag 23 december 2021 00:11 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Ah, dus hoe bepaal jij dan precies welke bronnen wel onafhankelijk en betrouwbaar zijn en welke niet?
Ik wil jou anders ook wel 2 grijsblauwe ogen geven. Heb tenslotte 20 jaar ervaring met Photoshop. Hoef je ook geen vaccin te nemen.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:38 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Gaat ook echt niet gebeuren. In ieder geval niet bij mijn kinderen.
Ik bedoel, kijk hoe Ernst Kuipers is afgetakeld na al die vaccinaties. Nou ben ik zelf al niet moeders mooiste maar ik wil het hier graag bij houden.
[ link | afbeelding ]
Omdat er meestal 2 weken tussen zit tussen besmet raken en opname en naarna vaak ook 2 weken vertraging voor ic opname.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:16 schreef Met_minder_meer het volgende:
[..]
Helemaal prima, maar dan wel een echt vrije keuze, dus die QR-code weg. Ik, als hartpatient, pak die prik wel. Maar laat jonge, gezonde mensen de keuze. (Op voorwaarde dat de zorg het aankan, dus die moet opgeschaald worden)quote:
Kunnen ook de keuze doen, de prik of vrijwilligers werk in de zorg 👍quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal prima, maar dan wel een echt vrije keuze, dus die QR-code weg. Ik, als hartpatient, pak die prik wel. Maar laat jonge, gezonde mensen de keuze. (Op voorwaarde dat de zorg het aankan, dus die moet opgeschaald worden)
Ik weet niet of ik wel een wappie aan mijn bed wil, mocht ik in het ziekenhuis terecht komen, voor wat dan ook.quote:Op zaterdag 25 december 2021 13:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kunnen ook de keuze doen, de prik of vrijwilligers werk in de zorg 👍
Hoppa, zelfs in 2023 nog aan de boosters, god wat werken die vaccins en boosters toch goed.quote:DEN HAAG - Het kabinet gaat ervan uit de er volgend jaar drie extra boosterrondes voor coronvaccins kunnen komen en ten minste één boosterronde in 2023. Dat schrijft demissionair gezondheidsminister Hugo de Jonge woensdag in een brief aan de Tweede Kamer.
Waarom helaas?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:00 schreef Alpha0 het volgende:
Reken maar dat er genoeg zijn die zich gewoon voor de 4e, 5e en 6e keer laten prikken. Helaas ....
Tja, da's het probleem met de hedendaagse samenleving, men wil pasklare oplossingen...quote:Op woensdag 29 december 2021 20:03 schreef epicbeardman het volgende:
De Jonge: drie extra boosterrondes volgend jaar mogelijk
https://www.telegraaf.nl/(...)olgend-jaar-mogelijk
[..]
Hoppa, zelfs in 2023 nog aan de boosters, god wat werken die vaccins en boosters toch goed.
Hugo krijgt vast veel overgemaakt vanuit de big pharma, die is na dit baantje multimiljonair en hoeft nooit meer te werken. Gaan vast emigreren naar Amerika.
Omdat mensen zoals ik die het allemaal te ver vinden gaan daardoor haast gedwongen worden om mee te doen.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom helaas?
Dat moet iedereen toch zelf weten?
Was vandaag nog op visite bij iemand met flinke nierstenen, die crepeert van de pijn, maar pas ergens januari hopelijk geopereerd kan worden omdat er geen plek op de IC is.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:56 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Omdat mensen zoals ik die het allemaal te ver vinden gaan daardoor haast gedwongen worden om mee te doen.
Heb ik ook met het reizen, waarom moesten we zo nodig naar Zuid-Afrika reizen!?!?quote:Op woensdag 29 december 2021 22:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Was vandaag nog op visite bij iemand met flinke nierstenen, die crepeert van de pijn, maar pas ergens januari hopelijk geopereerd kan worden omdat er geen plek op de IC is.
Die begrijpt niet waarom mensen niet bereid zijn iets terug te doen voor een ander.
Waar zij dan de dupe van is...
Ookal is iedereen gevaccineerd en geboosterd het maakt allemaal niet uit. Kijk naar de stad NY waar zelfs vaccinatieverplichtingen zijn en celstraffen voor diegene die met valse coronapasspoorten trachten te identificeren.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Was vandaag nog op visite bij iemand met flinke nierstenen, die crepeert van de pijn, maar pas ergens januari hopelijk geopereerd kan worden omdat er geen plek op de IC is.
Die begrijpt niet waarom mensen niet bereid zijn iets terug te doen voor een ander.
Waar zij dan de dupe van is...
1100 nieuwe mensen per dag in het ziekenhuis!quote:The number of people in the hospital in New York state with COVID-19 rose 12% in one day, the governor's office said, as more than 40,000 people tested positive for the virus.
Some 6,173 people are hospitalized in the state, Gov. Kathy Hochul's office said Tuesday, up 647 versus a day earlier. More than 1,100 people were newly admitted, offset somewhat by discharges and deaths.
70+ is een relatief lage vaccinatiegraad.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ookal is iedereen gevaccineerd en geboosterd het maakt allemaal niet uit. Kijk naar de stad NY waar zelfs vaccinatieverplichtingen zijn en celstraffen voor diegene die met valse coronapasspoorten trachten te identificeren.
35,000 besmettingen per dag in NY!! met een vaccinatiegraad van 70%+ is.
[..]
1100 nieuwe mensen per dag in het ziekenhuis!
En door mee te doen houden mensen het in stand.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:56 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Omdat mensen zoals ik die het allemaal te ver vinden gaan daardoor haast gedwongen worden om mee te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |