abonnement Unibet Coolblue
pi_202773623
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 18:00 schreef JohnWickPic het volgende:
Dikke party hoor

[ afbeelding ]
Dit is toch niet echt? :')
pi_202773798
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2021 18:07 schreef FerryBouman het volgende:

[..]
Dit is toch niet echt? :')
Jawel, dit zijn de strijders van het verzet.
pi_202773836
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 13:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
De Gele Camera met gelijkgestemden op de Dam. Goede wappie om te volgen, als je tenminste tegen die stem kan :@

https://www.brighteon.com/7622d10a-3423-4f2c-b734-4441e92b475e

:')
[..]
Ja alles met cash, want door te pinnen weten ze meer van je! Terwijl ze overal live gaan op FB met hun smartphone die alles wat ze doen / online pleuren / bezoeken opslaat. :') Maar hoe komen ze dan aan dat cash? Dat halen ze uit de PINautomaat. Hilarisch. _O-
Een andere optie om cash geld te krijgen is zwart werken, maar werken doen de meeste wappies niet. :P
Bob de Rooy is blij met het vuur, voor als het gas en de stroom uitvallen. En een filmpje eerder vertelde hij nog dat er vanuit de ether vrije energie kan worden gehaald. :N
pi_202773837
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 18:20 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Jawel, dit zijn de strijders van het verzet.
Europa schudt bibberend van angst op zijn grondvesten.
pi_202773890
Als je veel beelden van demo's in andere landen wilt zien kun je https://twitter.com/Kees71234 volgen. Wel biased, maar beeld is beeld.
pi_202773893
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2021 15:54 schreef Olga het volgende:
Ach gossie

[ twitter ]
Als ik te lang naar de zin kijk, snap ik er niets meer van en blijft bij mij alleen het beeld achter van een uitgerekte onzijdige:
‘Helaas komt Irhuya niet vrij en is het verlengd (...), dat ze moeten blijven zitten. :?
pi_202773955
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 10:00 schreef StephanL het volgende:
Huig is vrij *O*
[ twitter ]
Onthaald als een held. Vandaar dat Micha Kat boos op hem is, want die krijgt alleen een handjevol vrouwelijke leden van de Jezusbeweging nog achter hem aan.
Benieuwd hoe lang Plug vrij rondloopt. Dit stopt niet, zelfs al kan je met zijn dwangsommen de hele Nederlandse staatsschuld aflossen, gaat hij nog door.
pi_202774796
heeft Pluggie al een nieuwe 'grote onthulling' gedaan?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202775205
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 18:00 schreef JohnWickPic het volgende:
Dikke party hoor

[ afbeelding ]
_O-
pi_202775456
https://www.facebook.com/(...)live_video&ref=notif
Mita dacht dat Revrouw het nog niet kut genoeg had met de kerst in de cel en stuurt nog even wat steken na :D
Wat een liefhebbende mensen toch, die demonstranten O+
Twiddel
pi_202775494
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 18:00 schreef JohnWickPic het volgende:
Dikke party hoor

[ afbeelding ]
Is dat de regen covid dans?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202775881
quote:
81s.gif Op donderdag 23 december 2021 20:04 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/(...)live_video&ref=notif
Mita dacht dat Revrouw het nog niet kut genoeg had met de kerst in de cel en stuurt nog even wat steken na :D
Wat een liefhebbende mensen toch, die demonstranten O+
Dus de burgeroorlog is inderdaad begonnen, maar dan onder de wappies _O- 1 team 1 taak! :')
pi_202775909
quote:
7s.gif Op donderdag 23 december 2021 20:05 schreef Aether het volgende:

[..]
Is dat de regen covid dans?
Misschien gewoon bijwerkingen van ivermectine.
pi_202777395
twitter
anonieme razernist
pi_202777662
Wat een verhaal zeg, over die Sinister. Dit schrijft zijn weduwe op Facebook (in het Frans):

'ik zou me tot het einde strijden om de waarheid te herstellen en zijn naam te zuiveren van al die laster zowel familie als rond zijn overlijden...
MIJN MAN IS NIET OVERLEDEN AAN COVID
en hij zou nooit hebben geaccepteerd dat wat er met hem is gebeurd, werd gebruikt om angst te verspreiden en vaccinatie te claimen '
anonieme razernist
pi_202777683
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2021 21:33 schreef NoCigar het volgende:
Wat een verhaal zeg, over die Sinister. Dit schrijft zijn weduwe op Facebook (in het Frans):

'ik zou me tot het einde strijden om de waarheid te herstellen en zijn naam te zuiveren van al die laster zowel familie als rond zijn overlijden...
MIJN MAN IS NIET OVERLEDEN AAN COVID
en hij zou nooit hebben geaccepteerd dat wat er met hem is gebeurd, werd gebruikt om angst te verspreiden en vaccinatie te claimen '
Z'n weduwe is ook al net zo ver heen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 23 december 2021 @ 21:38:42 #292
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202777773
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2021 21:33 schreef NoCigar het volgende:
Wat een verhaal zeg, over die Sinister. Dit schrijft zijn weduwe op Facebook (in het Frans):

'ik zou me tot het einde strijden om de waarheid te herstellen en zijn naam te zuiveren van al die laster zowel familie als rond zijn overlijden...
MIJN MAN IS NIET OVERLEDEN AAN COVID
en hij zou nooit hebben geaccepteerd dat wat er met hem is gebeurd, werd gebruikt om angst te verspreiden en vaccinatie te claimen '
Wow!! Bizar.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202777946
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 21:38 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Wow!! Bizar.
Juist niet toch? Gebruikelijke cognitieve dissonantie
pi_202779140
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2021 21:33 schreef NoCigar het volgende:
Wat een verhaal zeg, over die Sinister. Dit schrijft zijn weduwe op Facebook (in het Frans):

'ik zou me tot het einde strijden om de waarheid te herstellen en zijn naam te zuiveren van al die laster zowel familie als rond zijn overlijden...
MIJN MAN IS NIET OVERLEDEN AAN COVID
en hij zou nooit hebben geaccepteerd dat wat er met hem is gebeurd, werd gebruikt om angst te verspreiden en vaccinatie te claimen '
Waaraan wel dan, een 'griepje'?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 23 december 2021 @ 22:43:43 #295
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202779421
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 21:48 schreef stalybridge het volgende:

[..]
Juist niet toch? Gebruikelijke cognitieve dissonantie
Ziek is een beter woord :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202783095
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2021 21:22 schreef NoCigar het volgende:
[ twitter ]
Triest dit. Nou wappies, nu jullie weer. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2021 18:23 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Bob de Rooy is blij met het vuur, voor als het gas en de stroom uitvallen. En een filmpje eerder vertelde hij nog dat er vanuit de ether vrije energie kan worden gehaald. :N
Hij denkt ook dat de aarde plat is, dat er reuzen geleefd hebben, noemt vaccineren vaxie-vermoorden en denkt dat mensen sterven aan 5G-stralingsziekte ipv covid. :') 8)7
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_202783908
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 december 2021 10:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Triest dit. Nou wappies, nu jullie weer. :')
[..]
Hij denkt ook dat de aarde plat is, dat er reuzen geleefd hebben, noemt vaccineren vaxie-vermoorden en denkt dat mensen sterven aan 5G-stralingsziekte ipv covid. :') 8)7
En de sleutel om de werkelijkheid te ontkrachten is snel te vinden. Gewoon wat valse etymologie: ‘parlement’ komt van het Franse ‘parler’ (praten) en ‘mentir’ (liegen), dus het parlement is leugenpraat. ‘Government’ haalt Bob dan weer uit het Engels, ‘toe koffurn de ment is dus het besturen van de geest mensen’. En de geschiedenis klopt niet, want het is ‘his story en dus niet hur storie’.
Triest geval. Twee van zijn drie kinderen zijn minderjarig en nog altijd hoopt hij de omgangsregeling te herstellen. Via zijn gele camcorder feliciteert hij de middelste met haar verjaardag door te vertellen dat hij de alimentatie voortaan op haar rekening wil overmaken in plaats van die van zijn ex, dus van harte en kom even aan de deur je rekeningnummer geven.
Voor zo lang hij het nog kan betalen, want na de vlucht van Annie en de kinderen is Bob geradicaliseerd en (daardoor?) inmiddels zijn baan kwijt. En nu voelt hij zich gediscrimineerd, want geen school die met deze dubbele doctorandus ook maar iets aan het lerarentekort wil doen. En aangezien het niet lukt, bemoeit het UWV zich ermee door hem er subtiel op te wijzen dat een ww-uitkering geen onvoorwaardelijk basisinkomen is. En dat is voor onze gele zielenpoot regelrechte uitsluiting. Het zal een kwestie van dagen zijn dat een internationaal hof deze meneer in zijn gelijk stelt...
pi_202784344
Mooi samengevat ^O^
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_202784464
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2021 21:22 schreef NoCigar het volgende:
[ twitter ]
Ik heb er weinig medelijden mee
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_202784734
quote:
2s.gif Op donderdag 23 december 2021 21:33 schreef NoCigar het volgende:
Wat een verhaal zeg, over die Sinister. Dit schrijft zijn weduwe op Facebook (in het Frans):

'ik zou me tot het einde strijden om de waarheid te herstellen en zijn naam te zuiveren van al die laster zowel familie als rond zijn overlijden...
MIJN MAN IS NIET OVERLEDEN AAN COVID
en hij zou nooit hebben geaccepteerd dat wat er met hem is gebeurd, werd gebruikt om angst te verspreiden en vaccinatie te claimen '
Follow the white rabbit…
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')