SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Naja, daarom hou ik het bij m'n uitspraken van net bewust even op "schijnt". Ik kom aardig ver met het lezen van de daadwerkelijke onderzoeken, maar ik heb me er gewoon niet recentelijk in verdiept.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb het ook andersom gelezen. Veel van die onderzoeken richten zich maar op een deel van de immuunreactie en vervolgens worden de conclusies van die onderzoeken dan door journalisten met een beperkte kennis van het vakgebied vertaald naar een artikel met een pakkende kop. Echt irritant.
Ik vind er niks normaals aan eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:48 schreef Ama het volgende:
Als ik besluit om iets niet meer te geven dan is dat toch gewoon normaal. Snap probleem niet.
Omdat je dit doet als signaal richting je vriend. “Ik geen cadeau, dan jij ook niet, lekker puh.”quote:
Waarom gebruiken mensen een apostrof bij het woord cadeaus?quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is dat nou voor gekeuvel over kerstcadeau’s van Ama?
Want? Als ik iets zou krijgen had ik me wel lullig gevoeld maar ben toch niks verplicht nu?quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind er niks normaals aan eigenlijk.
Ach je bent maar een keer 14.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind er niks normaals aan eigenlijk.
Het is meer dat ik bedacht dat ik het geld net zo goed beter kan gebruiken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat je dit doet als signaal richting je vriend. “Ik geen cadeau, dan jij ook niet, lekker puh.”
Kun je beter gewoon met hem over praten.
Mijn vriendin heeft de papieren om het te kunnen interpreteren. Die valt af en toe van haar stoel hoe dingen in het nieuws gebracht worden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, daarom hou ik het bij m'n uitspraken van net bewust even op "schijnt". Ik kom aardig ver met het lezen van de daadwerkelijke onderzoeken, maar ik heb me er gewoon niet recentelijk in verdiept.
En dan heb je inderdaad nog het gezeik met die mutaties.
Oude mensen doen dat.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom gebruiken mensen een apostrof bij het woord cadeaus?
Naja, meer de weg er naartoe. Op mij komt het over dat je teleurgesteld bent in vriend en daarom van cadeau geven afziet en dat valt wmb onder communicatie.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:48 schreef Ama het volgende:
Als ik besluit om iets niet meer te geven dan is dat toch gewoon normaal. Snap probleem niet.
Nee, dat is het excuus dat je er zelf bij hebt bedacht.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is meer dat ik bedacht dat ik het geld net zo goed beter kan gebruiken.
Juist een extra duur cadeau geven dan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat je dit doet als signaal richting je vriend. “Ik geen cadeau, dan jij ook niet, lekker puh.”
Kun je beter gewoon met hem over praten.
Oké, even de analyse.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Want? Als ik iets zou krijgen had ik me wel lullig gevoeld maar ben toch niks verplicht nu?
vind je dat echt?quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mevrouw de voorzitter, gegeven de pandemische boemeleratiedepoemerelatiedepoepinmegaatje...
Hef die lockdown gewoon op man
Moet ik toch zelf weten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké, even de analyse.
Je koopt cadeautje voor vriend.
Je zegt dat tegen hem.
Je zegt tegen ons dat je nooit spontaan ofzo cadeaus krijgt van hem en wij allemaal zo van wtfbbq.
Je besluit het toch niet te geven en het dan maar aan je vader te geven.
Nee heel normaal.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mevrouw de voorzitter, gegeven de pandemische boemeleratiedepoemerelatiedepoepinmegaatje...
Hef die lockdown gewoon op man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |