SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nu Diamante ofzo, de gele verpakking, echt lekker!quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zal het eens halen van de week.
Dat is frituurvetquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb nu Diamante ofzo, de gele verpakking, echt lekker!
Ja en sommige zijn dat waard en sommige mensen niet. That's life. 😊quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel leuker dan een "verplicht" cadeautje
Af en toe ja, maar mag hier echt af en toe a zelden zijn denk ik.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Af en toe geld uitgeven aan je vriend of vriendin voor een cadeautje? Vind ik persoonlijk wel normaal. Ook aan goede vrienden en familie.
Eensquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar iets geven hoeft niet perse veel geld te kosten natuurlijk. Een kleinigheidje omdat je denkt dat de ander het tof vindt (een specifieke soort chocolade ofzo, weet ik veel), is niet hetzelfde als "ik ga nu een cadeau kopen, want verjaardag/kerst/onzindag".
Tenminste, voor mij zit daar gevoelsmatig verschil in.
Ruikt het gegarandeerd niet meer naar pis?quote:
Precies, gaat om het idee erachterquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoeft ook niet duur te zijn.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en sommige zijn dat waard en sommige mensen niet. That's life. 😊
Dat is ook wel waarquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ruikt het gegarandeerd niet meer naar pis?
Mijne was een kaart met alle krantenknipsels over het Holleeder proces van m'n moederquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Joh, een van m'n beste cadeautjes van kerel was een pluche alpaca van de Lidl ofzo.
Hoeft niks met jou te maken te hebben tochquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en sommige zijn dat waard en sommige mensen niet. That's life. 😊
Na toen ik 3.5 jaar relatie had was zelfde verhaal.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeft niks met jou te maken te hebben toch
Nou is echt onzin, heeft niks met jou te maken maar meer met je (ex)vriend.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Na toen ik 3.5 jaar relatie had was zelfde verhaal.
Ja en?quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Na toen ik 3.5 jaar relatie had was zelfde verhaal.
Ditquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou is echt onzin, heeft niks met jou te maken maar meer met je (ex)vriend.
Trek ik de conclusie dat het aan mij ligt. Krijg van mensen hier meer.quote:
Ik geef het hele jaar door cadeaus tegenwoordig.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Er zijn ook van die jochies die dan een Playstation kopen, een autoradio en een flatscreen voor zichzelf maar een jurkje voor zijn meisje of zelfs maar een bloemetje zit er niet in, brrrrr saaie simpele Harry's zijn dat.
Wij houden ook heel veel van jequote:Op dinsdag 21 december 2021 11:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Trek ik de conclusie dat het aan mij ligt. Krijg van mensen hier meer.
Foute conclusie hoorquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Trek ik de conclusie dat het aan mij ligt. Krijg van mensen hier meer.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:04 schreef Karzai het volgende:
https://www.bellezaofficial.nl/products/flamingo-pantoffels
Ja is toch superleuk om te doen juist.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik geef het hele jaar door cadeaus tegenwoordig.
Gisteren ook weer iets leuks gevonden voor m'n vriendin.
> want je krijgt van andere mensen wel dingen dus het ligt niet aan jouquote:
Vroeger was ik niet zo attent.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is toch superleuk om te doen juist.
Ha Jan, lang niet gesproken.quote:
Hoi soofquote:
Deze kwam ik gisteren tegen, kwiwi pureequote:Op dinsdag 21 december 2021 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou is echt onzin, heeft niks met jou te maken maar meer met je (ex)vriend.
Ik heb dat ook een beetje moeten leren, keer de verjaardag van mijn vriendin vergeten en een vriend van me die stapelverliefd op haar was gaf haar een duur horlogequote:Op dinsdag 21 december 2021 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger was ik niet zo attent.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:08 schreef Jan-87 het volgende:
[..]
Ja, @:dycto is net gekielhaald dus komt Jan weer even boven water
Nu kun je ze niet meer halen hequote:Op dinsdag 21 december 2021 11:06 schreef dud0r het volgende:
ik zag van de week alpaca pantoffels bij het tuincentrum.
Was erg aan het twijfelen om ze mee te nemen.
Ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik geef het hele jaar door cadeaus tegenwoordig.
Gisteren ook weer iets leuks gevonden voor m'n vriendin.
Neequote:Op dinsdag 21 december 2021 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu kun je ze niet meer halen he
quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Deze kwam ik gisteren tegen, kwiwi puree![]()
[ afbeelding ]
Gruwelijk. Moet eigenlijk in een spoiler voor @kwiwiquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:08 schreef Flory het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hechtte er niet waarde aan (omdat ik zelf niet zoveel met cadeaus heb) maar anderen waarderen het wel als je iets persoonlijks voor ze hebt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een beetje moeten leren, keer de verjaardag van mijn vriendin vergeten en een vriend van me die stapelverliefd op haar was gaf haar een duur horloge![]()
Kreeg ik dus echt de wind van voren en zij vond hem een enorme griezel dus ik mocht zelf dat horloge in zijn kont steken
Ongekendquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:09 schreef Jan-87 het volgende:
[..]
Het is ronduit treurig dat ik net als baggeruser DP026 continu moet gaan klonen maar het is niet anders
Ik leef nog, dus er zitten collega kwiwi's inquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gruwelijk. Moet eigenlijk in een spoiler voor @:kwiwi
wat ongevoelig floryquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:08 schreef Flory het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelijk stoppenquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:10 schreef Ama het volgende:
Het is echt geen weer om buiten te roken.
Gelukkig. Onze huisfruitje gaat niet de blender in.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik leef nog, dus er zitten collega kwiwi's in
Kun je jezelf bedelven onder de cadeausquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bedenk je eens hoeveel geld dat scheelt
Damn ja, sorryquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat ongevoelig florymisschien zijn het wel familieleden van kwiwi die in deze fles zitten
stop dan met rokenquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:10 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel kleurpotloden besteld toevalligquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:10 schreef Jan-87 het volgende:
[..]
Daarom gewoon een mooie tekening maken met kleurpotloden
quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Damn ja, sorry![]()
maar ik eet ook bitterballen![]()
Maar waren het pantoffels die leken op alpaca's of waren het pantoffels van alpacawol?quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:06 schreef dud0r het volgende:
ik zag van de week alpaca pantoffels bij het tuincentrum.
Was erg aan het twijfelen om ze mee te nemen.
Het is maar kouquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:13 schreef bitterbal het volgende:
moet boodschappen doen maar durf niet naar buiten
Heb ook wel gehad dat ik samenwoonde met met bloedmooie kapster met dito spectaculair lichaam, daar kocht ik altijd dure merkjurkjes voor, toen voelde ik mezelf wel een beetje vies en sleazyquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hechtte er niet waarde aan (omdat ik zelf niet zoveel met cadeaus heb) maar anderen waarderen het wel als je iets persoonlijks voor ze hebt.
tis anders best mooi buiten nu.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:13 schreef bitterbal het volgende:
Je kunt het! Dekentje aansluiten op de powerbank en gaan!quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:13 schreef bitterbal het volgende:
Dankje, Ik mag inderdaad niet klagen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:15 schreef Jan-87 het volgende:
[..]
Je bent zelf best mooi van buiten.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:15 schreef datismijnmening het volgende:
Twee jaar rookvrij![]()
Maar daarvoor was het ook niet veel.
Vermoord worden door een rode pandaquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn palingbeestjes en rode panda's ook.
maar je bent nog druk aan het typen?quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Geen zin meer. Wil een eindje wandelen en daarna met boekje op de bank.
Succes en leef je uit.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vermoord worden door een rode panda
quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Succes en leef je uit.
https://www.marktplaats.n(...)ws7bBtGBBL61YNPQU8Gs
quote:
Gelijk tepels om glas mee te snijdenquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vanmorgen buitenen toen heb ik inderdaad even op de galerij naar de opkomende zon staan kijken
In een truitje en een vestje, dus het moment duurde niet heel lang.
Niet zo druk als zou moeten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je bent nog druk aan het typen?
ik ben eigenlijk wel klaar met werk voor dit jaar.quote:
Iets zegt me dat je een beetje boos bent vandaagquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leugens
[..]
Gelijk tepels om glas mee te snijden
Het is boos doen dag vandaagquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je een beetje boos bent vandaag
Even je tetten laten zien danquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Picnic komt zo maar heb geen kleingeld voor fooi ofzo.
kleingeld heb ik ook bijna nooit meer in huis.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Daar zat geen editquote:
Ow, okeequote:Op dinsdag 21 december 2021 11:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is boos doen dag vandaag
Ik begon heel lief maar dat werd niet gewaardeerd
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:22 schreef gianni61 het volgende:
Ga ik voor mezelf een fiets kopen voor de kerst?
hard gaan of naar huis gaanquote:
Dus dan maar de hele dag boos doenquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:22 schreef gianni61 het volgende:
Alles die jan is weg?quote:
Dit klinkt niet echt alsof het de goede kant op gaat. Kun je niet aangeven dat je het leuk vindt af en toe een cadeautje te krijgen? Dat dat voor jou fijn voelt? Nu reageer je op een passief-agressieve manier en los je niets op.quote:
Meer frisse lucht, beweging en water drinkenquote:
nou, oke, als jullie het zeggenquote:
Ik ga al echt super hard op kantoorquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
hard gaan of naar huis gaan
En ik zit al thuis dus dat is geen optie
Ja.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:22 schreef gianni61 het volgende:
Klinkt heel legaalquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:28 schreef kwiwi het volgende:
Sta net bij de gemeente, staat er een dikke vrouw met Gucci tas voor me, die met dik Russisch accent zegt: "Mann kommt später, mussen Geld".
Ok dan
Ook mensen met Gucci tassen hebben geld nodig!quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:28 schreef kwiwi het volgende:
Sta net bij de gemeente, staat er een dikke vrouw met Gucci tas voor me, die met dik Russisch accent zegt: "Mann kommt später, mussen Geld".
Ok dan
jullie willen wel graag dat ik mn geld uitgeef aan nutteloze dingenquote:
Whut.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:28 schreef kwiwi het volgende:
Ok dan
Fietsen zijn niet nutteloos.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jullie willen wel graag dat ik mn geld uitgeef aan nutteloze dingen
quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meer frisse lucht, beweging en water drinken
Groetjes mama 4E![]()
Fiets is in ieder geval gezonderquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:29 schreef gianni61 het volgende:
Maar goed, anders zou het naar een nieuwe tv gaan, dat is net zo nutteloos
Bellen lijkt me soberzo geen succes nu.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:29 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante zei dat ik moet bellen voor een booster want de shit is uitgebroken.
snoeihard TYP TYP TYP gaanquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga al echt super hard op kantoor![]()
Wordt dat verwacht?quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:20 schreef CherryLips het volgende:
mag nog niet, je bent te jongquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:29 schreef bitterbal het volgende:
ja ze zegt dat de kinderen van haar buren ook al mogen en die zijn jongerquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bellen lijkt me soberzo geen succes nu.
* IJsdraakje wacht wel weer braaf d'r jaar af voor een online afspraak
quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Ik ken wel een paar plekken waar je zo binnen kunt lopen om te prikken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:29 schreef bitterbal het volgende:
CORONA HIT THE FAN!!quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Dan verspreidt het nog snellerquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar plekken waar je zo binnen kunt lopen om te prikken.
maar hoe sneller je je 3e prik haalt, hoe eerder je ook weer voor de 4e moet gaan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar plekken waar je zo binnen kunt lopen om te prikken.
Voor jou is het al helemaal makkelijk. Even de grens over en je kan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar hoe sneller je je 3e prik haalt, hoe eerder je ook weer voor de 4e moet gaan.
Ik wil ook een bountyquote:
voor een twix had ik het overwogenquote:
Ik heb weer zo'n halfzacht toetsenbord, doen ze expresquote:
wordt dat dan ook in de coronacheck app geregistreerd? Anders is het vrij nutteloosquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor jou is het al helemaal makkelijk. Even de grens over en je kan.
Tijd om je eigen toetsenbord mee te nemenquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb weer zo'n halfzacht toetsenbord, doen ze expres![]()
En cavia's meequote:Op dinsdag 21 december 2021 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tijd om je eigen toetsenbord mee te nemen
ik spreek geen klingonquote:
Gewoon zo’n ouderwetsche typemachine. Typtyptyp, riiiiing, typtyptyp, riiiiing.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tijd om je eigen toetsenbord mee te nemen
wattenschijfje op het bureau die WHIEEEEEEEEP doet tegen iedereen die te dicht in buurt komtquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En cavia's mee![]()
Gewoon m'n hele huis mee![]()
nee, sorry, de dames hebben bepaald dat ik een fiets moet gaan kopenquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:38 schreef datismijnmening het volgende:
Ik constateer een hoop boosheid is de SC.
Zullen we saampjes allemaal even een ademhalingsoefening doen?
Wil je nu wel naar buiten dan?quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:39 schreef bitterbal het volgende:
ben bang als ik mijn dekentje aanzet ik niet meer naar buiten wil straks
moet je wel naar buiten dan?quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:39 schreef bitterbal het volgende:
ben bang als ik mijn dekentje aanzet ik niet meer naar buiten wil straks
Komt tegelijk met de picnic bezorgerquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit al twee uur op m'n gerrie te wachten.
Krijgt netjes een bewijsje.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt dat dan ook in de coronacheck app geregistreerd? Anders is het vrij nutteloos
Moet je werken?quote:
Zeggen dat je thuis werkt danquote:
Na annuleer gewoon kerstcadeau denk ik.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit klinkt niet echt alsof het de goede kant op gaat. Kun je niet aangeven dat je het leuk vindt af en toe een cadeautje te krijgen? Dat dat voor jou fijn voelt? Nu reageer je op een passief-agressieve manier en los je niets op.
Doe dat nou niet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Na annuleer gewoon kerstcadeau denk ik.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
wattenschijfje op het bureau die WHIEEEEEEEEP doet tegen iedereen die te dicht in buurt komt
Zijn die niet gewoon stuk?quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze zegt dat de kinderen van haar buren ook al mogen en die zijn jongerZei dat ik wel gewoon mijn jaar zou afwachten maar geen tijd!! zegt ze
Omdat je het besteld hebt met het idee dat je het leuk vond om te geven.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit al twee uur op m'n gerrie te wachten.
Ja maar nu heb ik geen zin meer om het te geven.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat je het besteld hebt met het idee dat je het leuk vond om te geven.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat je het besteld hebt met het idee dat je het leuk vond om te geven.
ja kan ook maar goed wacht gewoon netjes af wanneer ik mag. :pquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn die niet gewoon stuk?(Risicogroepen mogen inderdaad voor de booster, plus wat locaties waar je zoals CE zegt gewoon aan kan schuiven)
Bahquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wattenschijfje is zo'n vuige extravert, die aandacht en aaitjes van vreemden leuk vindt
Echt ongelooflijk ...
Je had het hem gewoon niet moeten vertellenquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik geen zin meer om het te geven.
Te laat en heb ook al gezegd dat het terug gaat.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je had het hem gewoon niet moeten vertellen
Oh vind ik juist welquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:10 schreef Ama het volgende:
Je mag het ook aan mij gevenquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Te laat en heb ook al gezegd dat het terug gaat.
Dit is ook verspilling van mijn geld.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:48 schreef Karzai het volgende:
Retour wordt allemaal weggegooid, wat een verspilling weer
Ja, zo sta ik er ook in hoor. Bedoelde meer dat je als buitenstaander wel vaker niet kan zien of iemand in een risicogroep valt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan ook maar goed wacht gewoon netjes af wanneer ik mag. :p
Ligt eraan wat het isquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:48 schreef Karzai het volgende:
Retour wordt allemaal weggegooid, wat een verspilling weer
quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hierbij verklaar ik lunchgenot niet voor geopend. Vreten doe je maar thuis.
Maar ik ben thuisquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
d0dur wilt welquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Thuiswerken maakt agressief.
Komt goed uit, zin om te vechten.
kom vechten danquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Thuiswerken maakt agressief.
Komt goed uit, zin om te vechten.
Laat haar dat even opnemen danquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
mijn grootste kerstwens is een "Jongens!!!" ballie-ringtone.
Ik eet lekker toch.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar in ons hoofd wél!quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik zeg dat helemaal niet zo vaak
quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet in de wasmachine doenquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Dat was de gerrie in elk geval al.
niemand gelooft ditquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tevreden?quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:58 schreef CherryLips het volgende:
Dat was de gerrie in elk geval al.
quote:
Alsof jij buiten komt met de sneeuwquote:
ja alleen als het moetquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof jij buiten komt met de sneeuw
Every day I'm schoffeling.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof jij buiten komt met de sneeuw
Varkens lijken op mensen en ham is gewoon het rottende vlees van een overleden varken dus als je geen lijkenlucht hebt geroken dan zul je het wel overleven.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat was een lekker omeletje
Ham was een dag over de datum dus RIP Buda.
Nee, ik heb wel even gesnift en het rook nog primaquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Varkens lijken op mensen en ham is gewoon het rottende vlees van een overleden varken dus als je geen lijkenlucht hebt geroken dan zul je het wel overleven.
Arme koudbloedige, ligt 'ie straks stil.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker slitheren door de sneeuw
Dan blijft het hoogstens bij een vervelend toiletbezoek, maar waarschijnlijk overleef je het wel.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel even gesnift en het rook nog prima
die zal het vast koud hebben gehadquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:15 schreef Karzai het volgende:
De Alpen mummie
https://images0.persgroep(...)8&desiredformat=webp
quote:Het streven is dat rond 7 januari alle mensen van 18 jaar en ouder de kans hebben gekregen om een afspraak voor een boostervaccinatie te maken. Uiterlijk in de tweede helft van januari zou iedereen van 18 jaar en ouder een boosterprik moeten kunnen krijgen.
Beef jerky.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:15 schreef Karzai het volgende:
De Alpen mummie
https://images0.persgroep(...)8&desiredformat=webp
onNederlands snelquote:
dan hebben ze het naar voren getrokken. de eerste verwachting was eind januari iedereen boven de 18quote:
Ja, prima toch? Ik zit in ieder geval nog niet over de 6 maanden na laatste pirk dan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afspraak ja. Zo kan ik het ook.
Ik wel. Verloopt deze week al.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, prima toch? Ik zit in ieder geval nog niet over de 6 maanden na laatste pirk dan.
Bossie?quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was net aan het lopen en er zwaaide iemand naar me. Geen flauw idee wie het was.![]()
Wel terug gezwaaid natuurlijk.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was net aan het lopen en er zwaaide iemand naar me. Geen flauw idee wie het was.![]()
Wel terug gezwaaid natuurlijk.
Hoe ga je je laatste drie weken besteden?quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dan nog drie weken ongeveer.
ja?quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Denken jullie dat een boostert zin heeft als je al corona’s gehad hebt?
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ligt er beetje aan wanneer je het gehad hebt en welke smaak Corona.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja, net als dat een griepprik ook nut heeft als je ooit eens griep hebt gehad.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Naja vooral dat laatste ja.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan wanneer je het gehad hebt en welke smaak Corona.
Het heeft in ieder geval zin voor je Corona pas.
Val je nu niet in de "voorrangsgroep" dan?quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wel. Verloopt deze week al.
Maar ik nam nooit een griepprik.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, net als dat een griepprik ook nut heeft als je ooit eens griep hebt gehad.
Het ging me dan ook vooral om de werking ervan.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar ik nam nooit een griepprik.
Werkend.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe ga je je laatste drie weken besteden?
Meh, van omikron kun je waarschijnlijk toch weer redelijk ziek worden, ook na twee vaccinaties en dan heb je ook nog kans op long covid.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het ging me dan ook vooral om de werking ervan.
Voor mezelf vind ik het qua gezondheid niet echt een toegevoegde waarde hebben, maar ik zie er ook weinig risico aan, dus ik haal 'm vooral voor de QR-code.
Ze zeggen overal dat de werking een stuk lager ligt bij Omi en dat de booster dat weer rechttrekt, dus vooruit.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor mezelf vind ik het qua gezondheid niet echt een toegevoegde waarde hebben, maar ik zie er ook weinig risico aan, dus ik haal 'm vooral voor de QR-code.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Meh, van omikron kun je waarschijnlijk toch weer redelijk ziek worden, ook na twee vaccinaties en dan heb je ook nog kans op long covid.
Ik precies ook, voor de QR.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
mjaquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:33 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Mja, weet je, de stoffen van die booster zijn met 6 weken je systeem uit en de reacties zijn ook nog eens veel milder, er zijn genoeg dingen die ik met tegenzin doe die méér impact op me hebben.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik precies ook, voor de QR.
Dus die je toch eigenlijk iets wat je niet wil.
Tenzij het heel erg anderen beschermd of Corona tegengaat.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:33 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Ik ben wel toe aan AIDS said no one ever.quote:vertrouw dat je alleen maar een ziekte krijgt als je eraan toe bent.
Echt he.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Ik ben wel toe aan AIDS said no one ever.
Er wordt ook onderzoek gedaan naar de opgebouwde immuniteit na besmetting/ziekte en booster, die booster schijnt wel een serieus betere immuunreactie te geven.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zeggen overal dat de werking een stuk lager ligt bij Omi en dat de booster dat weer rechttrekt, dus vooruit.
Geen idee of die QR-code weer gebruikt gaat worden?
Het probleem is die verrekte lockdown telkens.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, weet je, de stoffen van die booster zijn met 6 weken je systeem uit en de reacties zijn ook nog eens veel milder, er zijn genoeg dingen die ik met tegenzin doe die méér impact op me hebben.
Dus sta ik te juichen? Niet perse. Is het in de verste verte een probleem? Nee.
Veel van die onderzoeken en bronnen zijn me ook veel te ingewikkeld, ik heb echt Jip- en Janneketaal nodig.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er wordt ook onderzoek gedaan naar de opgebouwde immuniteit na besmetting/ziekte en booster, die booster schijnt wel een serieus betere immuunreactie te geven.
Maar ik heb nog niet gekeken naar wat serieuze bronnen daar over zeggen.
IC's die vol liggen met ongevaccineerden helpen daar niet bepaald bij.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het probleem is die verrekte lockdown telkens.
Anne Fleur Dekkerquote:
daar is denk ik iedereen het mee eensquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb het ook andersom gelezen. Veel van die onderzoeken richten zich maar op een deel van de immuunreactie en vervolgens worden de conclusies van die onderzoeken dan door journalisten met een beperkte kennis van het vakgebied vertaald naar een artikel met een pakkende kop. Echt irritant.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er wordt ook onderzoek gedaan naar de opgebouwde immuniteit na besmetting/ziekte en booster, die booster schijnt wel een serieus betere immuunreactie te geven.
Maar ik heb nog niet gekeken naar wat serieuze bronnen daar over zeggen.
Ik baseer me op een TikTok die ik vanmorgen zag.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel van die onderzoeken en bronnen zijn me ook veel te ingewikkeld, ik heb echt Jip- en Janneketaal nodig.
Het probleem is corona, geloof ik.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja precies!quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
IC's die vol liggen met ongevaccineerden helpen daar niet bepaald bij.
Al zou het het mooiste zijn als je je antistoffen kon laten bepalen en dát op mocht voeren voor een geldige QR, maar ik kan me zo voorstellen dat dat een hel is om geregeld te krijgen.
In Oostenrijk kan datquote:Op dinsdag 21 december 2021 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
IC's die vol liggen met ongevaccineerden helpen daar niet bepaald bij.
Al zou het het mooiste zijn als je je antistoffen kon laten bepalen en dát op mocht voeren voor een geldige QR, maar ik kan me zo voorstellen dat dat een hel is om geregeld te krijgen.
Kan je nou niet beter een serieus gesprek voeren met je vriend, in plaats van al kibbelend en wraak nemend richting de kerst te gaan?quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:45 schreef Ama het volgende:
Ik hoop dat mijn vader blij is met parfum.
Hoezo? Is geen wraak hoor. Heb me gewoon bedacht.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan je nou niet beter een serieus gesprek voeren met je vriend, in plaats van al kibbelend en wraak nemend richting de kerst te gaan?
Ja bij Delta, niet bij Omi.quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja precies!
Trouwens de Sanquin onderzoeken laten veel betere waarden zien bij een natuurlijke besmetting dan een vaccin of booster. En heel lang ook.
Volkskrant ook:
https://www.volkskrant.nl(...)dan-vaccin~b638bfbd/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |