SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nu Diamante ofzo, de gele verpakking, echt lekker!quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zal het eens halen van de week.
Dat is frituurvetquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb nu Diamante ofzo, de gele verpakking, echt lekker!
Ja en sommige zijn dat waard en sommige mensen niet. That's life. 😊quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel leuker dan een "verplicht" cadeautje
Af en toe ja, maar mag hier echt af en toe a zelden zijn denk ik.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Af en toe geld uitgeven aan je vriend of vriendin voor een cadeautje? Vind ik persoonlijk wel normaal. Ook aan goede vrienden en familie.
Eensquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar iets geven hoeft niet perse veel geld te kosten natuurlijk. Een kleinigheidje omdat je denkt dat de ander het tof vindt (een specifieke soort chocolade ofzo, weet ik veel), is niet hetzelfde als "ik ga nu een cadeau kopen, want verjaardag/kerst/onzindag".
Tenminste, voor mij zit daar gevoelsmatig verschil in.
Ruikt het gegarandeerd niet meer naar pis?quote:
Precies, gaat om het idee erachterquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoeft ook niet duur te zijn.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en sommige zijn dat waard en sommige mensen niet. That's life. 😊
Dat is ook wel waarquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ruikt het gegarandeerd niet meer naar pis?
Mijne was een kaart met alle krantenknipsels over het Holleeder proces van m'n moederquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Joh, een van m'n beste cadeautjes van kerel was een pluche alpaca van de Lidl ofzo.
Hoeft niks met jou te maken te hebben tochquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en sommige zijn dat waard en sommige mensen niet. That's life. 😊
Na toen ik 3.5 jaar relatie had was zelfde verhaal.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeft niks met jou te maken te hebben toch
Nou is echt onzin, heeft niks met jou te maken maar meer met je (ex)vriend.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Na toen ik 3.5 jaar relatie had was zelfde verhaal.
Ja en?quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Na toen ik 3.5 jaar relatie had was zelfde verhaal.
Ditquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou is echt onzin, heeft niks met jou te maken maar meer met je (ex)vriend.
Trek ik de conclusie dat het aan mij ligt. Krijg van mensen hier meer.quote:
Ik geef het hele jaar door cadeaus tegenwoordig.quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Er zijn ook van die jochies die dan een Playstation kopen, een autoradio en een flatscreen voor zichzelf maar een jurkje voor zijn meisje of zelfs maar een bloemetje zit er niet in, brrrrr saaie simpele Harry's zijn dat.
Wij houden ook heel veel van jequote:Op dinsdag 21 december 2021 11:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Trek ik de conclusie dat het aan mij ligt. Krijg van mensen hier meer.
Foute conclusie hoorquote:Op dinsdag 21 december 2021 11:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Trek ik de conclusie dat het aan mij ligt. Krijg van mensen hier meer.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 11:04 schreef Karzai het volgende:
https://www.bellezaofficial.nl/products/flamingo-pantoffels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |