Twee goedquote:
Helemaal goedquote:
Hofkens, de Boer, Koeman ?quote:Op maandag 31 januari 2022 00:14 schreef -XOR- het volgende:
Noem 3 Nederlanders die bij het KV Mechelen van Aad de Mos in '88 de finale van de EC2 speelden tegen Ajax. Alle vier levert 100 bonuspunten op.
quote:
Jan Poortvliet?quote:Op maandag 31 januari 2022 00:25 schreef tong80 het volgende:
Wie hoopte dat de Russen niet naar Siberié werden gestuurd?
Wel degelijk.quote:
Belakov in 86 ? Omdat alleen Europese spelers mochten.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:16 schreef -XOR- het volgende:
Behalve Lev Yashin was er nog een andere Rus die ooit de Ballon d'Or won. Wie was dat?
Belanov inderdaad, als er niet-Europeanen mee mochten doen had Maradona natuurlijk gewonnen. Volgens mij is er trouwens nog een Fok!-user die zich naar hem heeft vernoemd.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Belakov in 86 ? Omdat alleen Europese spelers mochten.
Juist. Achterbakse kuthoer.quote:
Ha ha ha. Neequote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Lekker dan, heb je het tegen mij ?
Zolang jij me beticht van "achterbaks kuthoer", zit het er wat mij betreft niet meer in.....quote:
Imca Marinaquote:Op maandag 7 februari 2022 19:33 schreef tong80 het volgende:
Wie is de schoonmoeder van John van 't Schip?
Willeke Albertiquote:Op maandag 7 februari 2022 19:33 schreef tong80 het volgende:
Wie is de schoonmoeder van John van 't Schip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |