SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
#FREEWERELDGOZER
#FREEWERELDGOZER
![]()
Inmiddels heeft ze wel een nieuwe man gevonden.quote:Op maandag 20 december 2021 22:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Sylvia was een alcoholistisch varken
Waarom krijgen wij deze twitter wappies hier?quote:
Dat is even geleden ouwe reusquote:Op maandag 20 december 2021 22:35 schreef Brammess het volgende:
Van Barneveld is een grotere sportman dan Verstappen ooit zal zijn. Als je deze mening niet deelt heb je een dubbelcijferig IQ en ben je niet van toegevoegde waarde voor de maatschappij
Big Willie ookquote:Op maandag 20 december 2021 22:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bendy Cock is een leuke naam.
Val ik nog onder de dagjesmensen?quote:Op maandag 20 december 2021 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mokerheet bad, allemaal dagjesmensen hier
Raya is hier zelf de wappie. Niemand loopt met een mondluier, alleen hij. Camerabewust genot.quote:Op maandag 20 december 2021 22:36 schreef De_Kraam het volgende:
Raya maakt alle wappies boos. ERG MOOI.
Het moet ook niet te zijn hequote:Op maandag 20 december 2021 22:36 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat de Baudet-steunende wappies niet meer kijken. Nu poepzor nog en het bad wordt gloeiendheet.
Heerlijk hoe al die wappietokkies teleurgesteld raken in hun helden als Johan Derksen en Raya nu die corona wel serieus blijken te nemenquote:
Hee poepiequote:Op maandag 20 december 2021 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Raya is hier zelf de wappie. Niemand loopt met een mondluier, alleen hij. Camerabewust genot.
Zelfs Anderson (de man die het liefst niet meedoet wegens corona) draagt niks.
Ik steun niemand uit de politiek ouwe reus.quote:Op maandag 20 december 2021 22:36 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat de Baudet-steunende wappies niet meer kijken. Nu poepzor nog en het bad wordt gloeiendheet.
quote:Op maandag 20 december 2021 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Raya is hier zelf de wappie. Niemand loopt met een mondluier, alleen hij. Camerabewust genot.
Pseudo mod act.quote:Op maandag 20 december 2021 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hee poepie
Tiefstraalt eens op met dit geneuzel
Is toch een leuke act joh. Mooie marketingquote:Op maandag 20 december 2021 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Barney reguleert dit warme bad voor onsquote:Op maandag 20 december 2021 22:36 schreef Szura het volgende:
Dat zag ik van dit weekend ook. @fetXquote:Op maandag 20 december 2021 22:38 schreef Machielovic het volgende:
Barney ziet er scherp uit komt goed [ afbeelding ]
'Mondluier' nieuw woordje van je werkloze wappie vrienden geleerd?quote:Op maandag 20 december 2021 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mikkel Conde is oprecht minder erg dan dit ziekelijke juichaapje.quote:
Erg boosquote:Op maandag 20 december 2021 22:39 schreef Zipportal het volgende:
Het bad begint te stinken. @:maxi-mus @:lenny_leonard
Als ik een van de beste darters van de wereld zou zijn zou ik ook Premier League gooien denk ikquote:
Dit maakt geen indruk ouwe reus. Stukje langspeelplaat allen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
'Mondluier' nieuw woordje van je werkloze wappie vrienden geleerd?
Hij komt bij mij uit de buurt volgens mij.quote:Op maandag 20 december 2021 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mikkel Conde is oprecht minder erg dan dit ziekelijke juichaapje.
Je moet hem wel op als je eten of drinken haalt (en niet tegelijkertijd drinkt)quote:Op maandag 20 december 2021 22:39 schreef RipCity het volgende:
Apart dat je in Engeland in theater en bios mondkapjes op moet en hier iedereen springend en dansend door elkaar mag omnicrommen.
Hier zag je ook wel mensen met mondkapjes maar dat hoeft niet bij het drinken natuurlijk.quote:Op maandag 20 december 2021 22:39 schreef RipCity het volgende:
Apart dat je in Engeland in theater en bios mondkapjes op moet en hier iedereen springend en dansend door elkaar mag omnicrommen.
Jij gaat niet meer met Raybar om he?quote:Op maandag 20 december 2021 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
95 gemiddeld maximaal 3de/4de ronde materiaal. Stukje opvulling.
Je hoeft geen kapje als je op je plek bent of aan het eten/drinken bent. Kortom als men zich verplaatst nemen ze hun glas bier mee.quote:Op maandag 20 december 2021 22:39 schreef RipCity het volgende:
Raybar heeft een mondkapje op gehadquote:Op maandag 20 december 2021 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
Mikkel post nog wel eens interessante dingen. Daar heb ik Jetze niet op kunnen betrappen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mikkel Conde is oprecht minder erg dan dit ziekelijke juichaapje.
Ben al jaren geen fan meer van de act Raybar. De meeste Nederlandse pro-darters zijn ook geen fan, wil wat zeggen allen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Raybar heeft een mondkapje op gehad
Poepz0r is géén fan meer
Dan gaan er punten afquote:Op maandag 20 december 2021 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoeveel coëfficiënten krijgt Nederland als vBarneveld dit wint?
De alternatieven zijn weinig beter tenzij het blok met Hunkemoller wordt gevuldquote:
Hoe is Andy Hamilton dan ooit in de finale gekomen?quote:Op maandag 20 december 2021 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
Nou, dan vul je het blok met Hunkemoller hequote:Op maandag 20 december 2021 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De alternatieven zijn weinig beter tenzij het blok met Hunkemoller wordt gevuld
68,7 hier kom sprinten.quote:Op maandag 20 december 2021 22:42 schreef Szura het volgende:
[..]
66,6 kilo vanochtend, duivels genot
40-45.quote:Op maandag 20 december 2021 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoeveel coëfficiënten krijgt Nederland als vBarneveld dit wint?
Die had wat zand in de onderbroek geloof ik.quote:Op maandag 20 december 2021 22:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Erg jammer dat @:dr_flash dit pareltje moet missen.
Die reclame over cirkels is ook wel erg triestquote:Op maandag 20 december 2021 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Andere tijden ouwe reus.quote:Op maandag 20 december 2021 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe is Andy Hamilton dan ooit in de finale gekomen?
1 meter 53?quote:Op maandag 20 december 2021 22:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Ecto gespotquote:Op maandag 20 december 2021 22:42 schreef Szura het volgende:
[..]
De meeste pro-posters in DRT zijn ook geen fan van jou, wil wat zeggen allen!!!quote:Op maandag 20 december 2021 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben al jaren geen fan meer van de act Raybar. De meeste Nederlandse pro-darters zijn ook geen fan, wil wat zeggen allen.
66 kilo heb je al aan aids gedacht Hans?quote:Op maandag 20 december 2021 22:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Kluivend aan zijn vingers, lijkt me.quote:Op maandag 20 december 2021 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe is Andy Hamilton dan ooit in de finale gekomen?
Database troep.quote:Op maandag 20 december 2021 22:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Dit gaat nergens meer over. Ontvolgd.quote:
Daarom al die mentions en dm's als ik er een week niet ben boertje.quote:Op maandag 20 december 2021 22:43 schreef Szura het volgende:
[..]
De meeste pro-posters in DRT zijn ook geen fan van jou, wil wat zeggen allen!!!
Hunkemoller heeft te weinig ingekochtquote:Op maandag 20 december 2021 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook een manier om te winnen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:44 schreef Slobeend het volgende:
Iedereen is daar over een week omnikronned behalve Barney.
Zul je zien Barney krijgt corona en verder niemand. ALTIJD TEGEN HEM.quote:Op maandag 20 december 2021 22:44 schreef Slobeend het volgende:
Zo'n vieze likker ja. Die zijn nu gelukkig erg zeldzaam.quote:Op maandag 20 december 2021 22:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kluivend aan zijn vingers, lijkt me.
quote:Op maandag 20 december 2021 22:44 schreef Slobeend het volgende:
Toch echt vermakelijker dan "Ja, hij gooit de dubbel 16." ofzoquote:
Daarom hebben ze hem ook buiten gewipt bij Viaplay. NIET GOED GENOEG.quote:Op maandag 20 december 2021 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Op de één of andere manier komen die anekdotes van Zjak er niet helemaal uit.
Het valt enorm op jaquote:Op maandag 20 december 2021 22:45 schreef Szura het volgende:
Spotters en regie zijn kapot kut dit WK
Is dat al definitief?quote:Op maandag 20 december 2021 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarom hebben ze hem ook buiten gewipt bij Viaplay. NIET GOED GENOEG.
Een meesterzet van Ben denk ik.quote:Op maandag 20 december 2021 22:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar zie je de echte winnaar in Raymond.
Ik vind dit altijd wel leukquote:
Herhalingsgevaar?quote:Op maandag 20 december 2021 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Filipijnen is trouwens een geweldig land om naar toe te reizen
Behalve Manilla, vreselijke stad.
Stukje ladyboy @Wereldgozerquote:Op maandag 20 december 2021 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Barney een account op dit forum zou hebben dan zou zijn account @Poepz0r heten. Dat bedoel je?quote:Op maandag 20 december 2021 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ketting act, mondkapje act. Allemaal zo onnatuurlijk ouwe reus. Allemaal zo BEDACHT.
@tong80 denk ik toch eerder. Die is ook altijd tegen mij.quote:Op maandag 20 december 2021 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als Barney een account op dit forum zou hebben dan zou zijn account @:poepz0r heten. Dat bedoel je?
[ afbeelding ]
Lekker diepzeevissen daarquote:Op maandag 20 december 2021 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toen was er ook al geen dark mode. FOK staat stil.quote:Op maandag 20 december 2021 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als Barney een account op dit forum zou hebben dan zou zijn account @:poepz0r heten. Dat bedoel je?
[ afbeelding ]
IS dat genoeg voor de bingo?quote:Op maandag 20 december 2021 22:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
"Gemiddeld 15 pijlen en dat is goed genoeg", zo ongeveer.
Danny doet nog een boodschap.quote:Op maandag 20 december 2021 22:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Toen was er ook al geen dark mode. FOK staat stil.
De plasma is een OLED geworden.quote:Op maandag 20 december 2021 22:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Danny doet nog een boodschap.
Kijkt @DJMO ook?quote:Op maandag 20 december 2021 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De plasma is een OLED geworden.
Eens.quote:Op maandag 20 december 2021 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:poepz0r is er wel een tikkeltje te veel tijdens dit WK.
Af en toe prima hoor maar het hoeft niet altijd.
Dan denk ik aan Yatsquote:Op maandag 20 december 2021 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:tong80 denk ik toch eerder. Die is ook altijd tegen mij.
De echten gaan naar Dartshop Zaanstad die naast een slager zit.quote:Op maandag 20 december 2021 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Niemand koopt die troep genot.
quote:
Geen like gekregen van jou. Vieswoedende @Poepz0r gaat nu om zich heen schoppen. Wanneer was het frikandel in de gang gooien ook alweer?quote:Op maandag 20 december 2021 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:tong80 denk ik toch eerder. Die is ook altijd tegen mij.
Forum loopt steeds vast maat. Likes geven duurt uren.quote:Op maandag 20 december 2021 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen like gekregen van jou. Vieswoedende @:poepz0r gaat nu om zich heen schoppen. Wanneer was het frikandel in de gang gooien ook alweer?
Nou ja, hij heeft wel een bijzonder pittig schema voor de boeg.quote:Op maandag 20 december 2021 22:51 schreef noodgang het volgende:
Bannie gaat hier efkes wereldkampioen worden
Had beter Vinniesback kunnen staanquote:Op maandag 20 december 2021 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
#BarneysBack
Mist er hier een letter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |