SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 december 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
GGD Gelderland-Midden: toenemende agressie op priklocaties
Medewerkers van de GGD Gelderland-Midden hebben te maken met toenemende agressie op locaties waar boosterprikken worden gezet. Dat zegt een woordvoerder van de GGD Gelderland-Midden tegen Omroep Gelderland.
Mensen die zonder afspraak voor een boosterprik naar een priklocatie gaan, laten zich volgens de woordvoerder niet zomaar wegsturen. "Ze willen die booster. Als wij dan uitleggen dat dat zonder afspraak niet kan, nemen ze daar geen genoegen mee." Tot fysiek geweld is het volgens de woordvoerder nog niet gekomen.
Op alle locaties van de GGD Gelderland-Midden is het druk met mensen die een booster willen. "Het is alle hens aan dek om iedereen zo snel mogelijk te vaccineren", zegt de woordvoerder. "Om dit goed te laten verlopen is het maken van een afspraak absoluut nodig. Wij weten dan voor hoeveel mensen er een vaccin moet zijn en de doorloop gaat dan sneller."
Beveiligers zijn al aanwezig op de verschillende locaties. Extra inzet is volgens de woordvoerder niet nodig.
nu agressie omdat men wel een vaccinatie wil
Freaky dus met.quote:Op maandag 20 december 2021 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
TT![]()
Met of zonder hete kerstwitlof?
waarom zouden ze nog niet staanquote:Op maandag 20 december 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Als die schoenen niet staan dan gaan ze door de brievenbus van balletje
Die past dat toch niet johquote:Op maandag 20 december 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Als die schoenen niet staan dan gaan ze door de brievenbus van balletje
Denk het wel hoor, als er iemand hip is ben ik het wel.quote:Op maandag 20 december 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom zouden ze nog niet staan
nou danquote:Op maandag 20 december 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk het wel hoor, als er iemand hip is ben ik het wel.
Ja no shitquote:Op maandag 20 december 2021 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik ze binnen heb maak ik een foto
Zou dat best een fijn en prettig en trots gevoel vinden, heb je zomaar schoenen uitgezocht voor USquote:
het was niet echt alsof je een keus hadquote:Op maandag 20 december 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou dat best een fijn en prettig en trots gevoel vinden, heb je zomaar schoenen uitgezocht voor US
Denk je dat je bitterbal nu ook mag uitaankleden?quote:Op maandag 20 december 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou dat best een fijn en prettig en trots gevoel vinden, heb je zomaar schoenen uitgezocht voor US
Te laat.quote:Op maandag 20 december 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het was niet echt alsof je een keus had
Ik zou gaan voor een hele dure spijkerbroek (prima onderstel) en een goedkoop zwart dun shirtjequote:Op maandag 20 december 2021 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk je dat je bitterbal nu ook mag uitaankleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |