Qua naam ken ik alleen Tatum.quote:Op maandag 20 december 2021 21:48 schreef molloot200 het volgende:
Vips: Kelvin Boerma, Nina Warink, Nasrdin Char, Daniël Boissevain, Tatum Dagelet, Walid Benmbarek. Wie nog meer?
Achteraf logisch, maar niet in die hectiek.quote:Op maandag 20 december 2021 22:19 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ok, fair enough, maar de naam van de firma stond gewoon op de vrachtwagen. Ben je daar met zoveel hunters, dan pak je desnoods alle stellen nadat je een week en 5 dagen op het strand hebt gezeten. Ik chargeer natuurlijk, want jullie hadden alle teams op 1 na met grondig werk gepakt. Maar als je geheel onder de radar was geweest, dan nog was je nu gepakt.
ANPR plus bedrijfsnaam (en de aanname door deductie dat het iets met deze container was) was voldoende. Ik doe niets af aan jullie kwaliteiten, maar de productie maakt het echt ontsnappen onmogelijk. Had de container er twee weken gestaan of was het extractie punt een speedboot 300 meter verderop, dan waren ze ontsnapt (en ja, als mijn oma twee wielen had was ze een fiets)
Mwa dit is natuurlijk wel onderdeel van het spel..quote:Op maandag 20 december 2021 22:22 schreef Tegan het volgende:
Het is toch niet normaal dat als je helpt dat er dan drie dagen en nachten een stel vreemden op de bank zit met camera.
Dat was natuurlijk gewoon met toestemming, Margriet vond het geweldigquote:Op maandag 20 december 2021 22:22 schreef Tegan het volgende:
Het is toch niet normaal dat als je helpt dat er dan drie dagen en nachten een stel vreemden op de bank zit met camera.
Zo klonk ze niet anders.quote:Op maandag 20 december 2021 22:27 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk gewoon met toestemming, Margriet vond het geweldig
Margriet heeft het prima gespeeld, zoals een helper het zou moeten spelen, ze blufte die twee dames echt de kamer uitquote:Op maandag 20 december 2021 22:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zo klonk ze niet anders.
Plus, waarom was er ineens een vijfde team, ook zo oneerlijk.
Opa 'Ik doe nog even wat papier in de printer…' speelde zijn rol ook prima…quote:Op maandag 20 december 2021 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Margriet heeft het prima gespeeld, zoals een helper het zou moeten spelen, ze blufte die twee dames echt de kamer uit
Die ook jaquote:Op maandag 20 december 2021 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opa 'Ik doe nog even wat papier in de printer…' speelde zijn rol ook prima…
Die was wel geweldig met dat doorgeven van die code. Daar liepen jullie echt aan tegen de regeltjes van het spel zeker?quote:Op maandag 20 december 2021 22:27 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk gewoon met toestemming, Margriet vond het geweldig
eigenlijk zou de voice-over dat moeten benoemen. Want nu, door montage etc, lijkt het alsof Marcel elke keer goed gokt.quote:Op maandag 20 december 2021 22:09 schreef Selmar het volgende:
Verder wat achterstand met antwoorden, maar we hebben bij alle 19 huizen lopen aanbellen en uitkammen
Ja, het viel me op dat helpers die dagen met kandidaten optrekken soms heel makkelijk breken terwijl zo 1 zijn pootje goed stijf hield.quote:Op maandag 20 december 2021 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opa 'Ik doe nog even wat papier in de printer…' speelde zijn rol ook prima…
Ze had met productie afgesproken er netjes mee om te gaan, omdat we hem natuurlijk niet echt konden innemen.quote:Op maandag 20 december 2021 22:46 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Die was wel geweldig met dat doorgeven van die code. Daar liepen jullie echt aan tegen de regeltjes van het spel zeker?
Waren jullie erg boos?quote:Op maandag 20 december 2021 22:51 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ze had met productie afgesproken er netjes mee om te gaan, omdat we hem natuurlijk niet echt konden innemen.
Goeie ! Op die sloot zat ik de hele serie al te wachten !quote:Op maandag 20 december 2021 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Oh en als ik nog een tip mag geven aan de productie. Kap in hemelsnaam met die spoilers weg te geven in de intro van het programma, want daar valt al zoveel informatie uit op te maken of en wie er waarschijnlijk gepakt gaan worden. Sowieso zijn al die previews al bloedirritant, maar voor programma's als deze moet het toch mogelijk zijn een neutrale intro te maken, of gebruik beelden van een oud seizoen.
Wie?! Dacht dat t BN'ers waren die mee gingen doen 🤷quote:Op maandag 20 december 2021 21:48 schreef molloot200 het volgende:
Vips: Kelvin Boerma, Nina Warink, Nasrdin Char, Daniël Boissevain, Tatum Dagelet, Walid Benmbarek. Wie nog meer?
Vond het vooral erg zielig voor een gemeenteraadslid..quote:Op maandag 20 december 2021 22:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Waren jullie erg boos?![]()
De betere kandidaten zullen jullie ook de grootste kick geven denk ik?
Je vond het zielig dat ze het zo speelde, of begrijp ik het dan verkeerd? Denk dat jullie niks te klagen hebben gehad over mensen die jullie cruciale info geven, het is een verademing dat mensen het spel eens goed meespelen met de deelnemers.quote:Op maandag 20 december 2021 23:16 schreef Selmar het volgende:
[..]
Vond het vooral erg zielig voor een gemeenteraadslid..
Er zijn in het verleden ook wel eens random “hulptroepen” ingeschakeld. Tijdens het eerste seizoen had je die oude knakker die solo meedeed, die in Enkhuizen met de veerboot ging en in Stavoren doodleuk werd onderschept. De hunters konden niet op tijd in Stavoren zijn en stuurden een extra mannetje.quote:Op maandag 20 december 2021 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Margriet heeft het prima gespeeld, zoals een helper het zou moeten spelen, ze blufte die twee dames echt de kamer uit
Vond het ook wel apart dat er ineens 4 of 5 Hunterteams waren, terwijl er normaal maar 3 rondrijden, dacht dat dat ook was gemaximeerd op 3.
Wel als zij daar afspraken over maakt met het productieteam (de scheidsrechters). Verder mag iemand ons zo veel voorliegen en misleiden als ze willen.quote:Op maandag 20 december 2021 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je vond het zielig dat ze het zo speelde, of begrijp ik het dan verkeerd? Denk dat jullie niks te klagen hebben gehad over mensen die jullie cruciale info geven, het is een verademing dat mensen het spel eens goed meespelen met de deelnemers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |