Deze wedstrijd verdiende het niet om gespeeld te worden,quote:Op maandag 20 december 2021 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze wedstrijd verdient een 0-0
De brilstandquote:Op maandag 20 december 2021 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze wedstrijd verdient een 0-0
Wat een wending!!!quote:
Stukje alcoholisme.quote:Op maandag 20 december 2021 21:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik heb een klein glaasje wijn ingeschonken.
Ik hoop dat de geweldige Jocky Wilson snel op staat uit de dood en James vervangt, zodat hij nog een keer wereldkampioen kan worden.quote:Op maandag 20 december 2021 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het voordeel aan deze wedstrijd is dat Woodhouse of Wilson verliest
Het nadeel aan deze wedstrijd is dat Woodhouse of Wilson wint
Ik pak ook een ondeugend speciaalbiertje.quote:Op maandag 20 december 2021 21:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Met een peukie in je waffel pijltjes gooien.quote:Op maandag 20 december 2021 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat de geweldige Jocky Wilson snel op staat uit de dood en James vervangt, zodat hij nog een keer wereldkampioen kan worden.
KURWA nice blyat.quote:Op maandag 20 december 2021 21:16 schreef Doevelaer het volgende:
Pools speciaalbier, ik ben heel benieuwd hoe dit gaat bevallen
Anderhalf uur met PC lggen kutten. Sla de glaasjes maar even over vanavond denk ik.quote:Op maandag 20 december 2021 21:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Daarom. Welke drink je?quote:Op maandag 20 december 2021 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik pak ook een ondeugend speciaalbiertje.
Het is toch december.
Welke brouwerij?quote:Op maandag 20 december 2021 21:16 schreef Doevelaer het volgende:
Pools speciaalbier, ik ben heel benieuwd hoe dit gaat bevallen
Een IPA van Polly’s, alhoewel ik nog niet erg enthousiast ben.quote:
Wij zijn tegen alcoholisme.quote:Op maandag 20 december 2021 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een IPA van Polly’s, alhoewel ik nog niet erg enthousiast ben.
Heel mijn (koel)kast is volgeladen met speciaalbier na mijn verjaardag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |