Maar wie is de mol?quote:Op dinsdag 21 december 2021 12:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Een hoopje zand heb je dan wel idd
zie onderschriftquote:
Wil je dat soort dingen niet zeggen als ik nog naar de winkel moet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:17 schreef Schakeltopia het volgende:
vind het zo wel tijd voor een kerststolletje met roomboter
juist wel, dan weet je wat je mee moet nemenquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je dat soort dingen niet zeggen als ik nog naar de winkel moet.
Chocola niet vergeten!quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je dat soort dingen niet zeggen als ik nog naar de winkel moet.
Die kreeg ik net bezorgt als kerstcadeautje.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kreeg ik net bezorgt als kerstcadeautje.
o vergetenquote:
En ik heb nog een chocolade letter gekregen van Deisyy.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik heb nog een chocolade letter gekregen van Deisyy.
Zekers, het was ook erg leuk om haar eens te ontmoeten.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]wat een topper is ze ook, onze kerstbomen werpster
geloof ik meteenquote:Op dinsdag 21 december 2021 13:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, het was ook erg leuk om haar eens te ontmoeten.
Dat is wel het leuke van een meet, de mensen waarmee je dom zit te lullen eens in het echt zien.quote:
ja en nee. ik vind het ook wel iets magisch hebben dat je elkaar verder niet kent. heb zelf niet echt de behoefte om mensen daadwerkelijk in een meet te ontmoeten. met iemand persoonlijk misschien nog wel, maar zo'n komt allen te samen meet trekt mij niet. maar dat is voor iedereen andersquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wel het leuke van een meet, de mensen waarmee je dom zit te lullen eens in het echt zien.
Dat snap ik ook wel. Ik heb nu 5-6 meets meegemaakt en heb er leuke herinneringen aan overgehouden.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja en nee. ik vind het ook wel iets magisch hebben dat je elkaar verder niet kent. heb zelf niet echt de behoefte om mensen daadwerkelijk in een meet te ontmoeten. met iemand persoonlijk misschien nog wel, maar zo'n komt allen te samen meet trekt mij niet. maar dat is voor iedereen anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |