abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 december 2021 @ 13:52:37 #151
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202735681
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
De grote vraag die je gesteld zou mogen laten zien is of we escape varianten zoals Omikron niet versneld hebben.... Dezelfde Omikron was met minder vaccinaties misschien helemaal niet dominant geworden omdat de aansluiting op de reeds bestaande antistoffen geen voordeel biedt voor het virus.

50+ vaccineren, be my guest, 50- die het graag wilt, be my guest, vrij land, moeten zij weten... 50- in gezonde staat die er geen zin in heeft? Laat ze lekker met rust.
Iedereen die niet op de reeks spuiten zit te wachten met rust laten maar vooral de kinderen. Elke keer weer hetzelfde doemscenario om de zooi te slijten nu weer die omikron, hierna zal vast wel weer een nieuwe variant opduiken die als je niet bijspuit, de halve bevolking uitroeit. :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202735683
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:14 schreef KNAK het volgende:

[..]
Testen is passé, het is nu genezen en vaxxen, en over niet al te lange tijd is genezen ook niet meer relevant en is de enige methode nog jezelf te laten penetreren met een gifprik
Beter kapot aan de boetes dan kapot aan de prik.
pi_202735815
twitter
pi_202735834
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 10:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb de loodgieter over de vloer voor het eea, niks geen 1.5.m en ook geen spuitjes voor deze meneer, ook voor zijn kinderen niet, als ze niet meer naar school mogen zat hij niet mee. Goed bij de pinken deze gast. ^O^
Gisteren en vandaag staat hier de telefoon roodgloeiend omdat ze 'de wakkere boekhoudster' hebben ontdekt van de filmpjes van afgelopen zondag toen ik aan het knuffelen was met de ME :')

Ik vind het wel prima. Potentiele klanten die prima met mij resoneren ^O^
pi_202736008
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:01 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]
Gisteren en vandaag staat hier de telefoon roodgloeiend omdat ze 'de wakkere boekhoudster' hebben ontdekt van de filmpjes van afgelopen zondag toen ik aan het knuffelen was met de ME :')

_O-
Sta je op camera? Share!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202736039
twitter
pi_202736046
twitter

Dit zal ook wel BNW zijn, de W van waarheid w/
pi_202736103
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:14 schreef Tjoent het volgende:
[ twitter ]

Dit zal ook wel BNW zijn, de W van waarheid w/
Paternotte, debiele dweil is dat zeg _O- maar hij kijkt er zo decadent bij, alsof die op je neer kijkt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 21 december 2021 @ 14:18:55 #159
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202736115
quote:
First they came for the unvaxxed...
then they came for the dubbel vaxxed....
then they came for the omicron unvaxxed....
There is only one religion
pi_202736320
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 13:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Iedereen die niet op de reeks spuiten zit te wachten met rust laten maar vooral de kinderen. Elke keer weer hetzelfde doemscenario om de zooi te slijten nu weer die omikron, hierna zal vast wel weer een nieuwe variant opduiken die als je niet bijspuit, de halve bevolking uitroeit. :{w
'South African scientists - hailed for their discovery of Omicron - are investigating the "highly plausible hypothesis" that the emergence of new Covid-19 variants could be linked, in some cases, to mutations taking place inside infected people whose immune systems have already been weakened by other factors, including, though not limited to, untreated HIV.'

https://www.bbc.com/news/world-africa-59697807
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 21 december 2021 @ 14:39:20 #161
189978 controlaltdelete
pi_202736418
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:01 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ben deze tegen gekomen.

twitter

Wie sjoon os Limburg is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202736499
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ben deze tegen gekomen.

[ twitter ]

Wie sjoon os Limburg is.
Uh ja dat is 1 van de vele filmpjes en ja daar ben ik en mijn wederhelft duidelijk zichtbaar en hoorbaar.

Ik ben dat viswijf in die groene jas met die lange bruine haren en die handtas.
  dinsdag 21 december 2021 @ 14:53:39 #163
189978 controlaltdelete
pi_202736629
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:44 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]
Uh ja dat is 1 van de vele filmpjes en ja daar ben ik en mijn wederhelft duidelijk zichtbaar en hoorbaar.

Je bent geen viswijf maar een vrouw met gezond verstand die zich durft uit te spreken.
pi_202736630
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202736674
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Je bent geen viswijf maar een vrouw met gezond verstand die zich durft uit te spreken.
O+

Is ook .. maar ik dacht .. ik kop hem vast zelf in voor bepaalde users hier dat doen.
  dinsdag 21 december 2021 @ 15:00:02 #166
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202736732
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Je kan ook beide zijn , _O-
pi_202736795
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 14:44 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

viswijf _O-
pi_202736815
Hier zie je nog een ander moment dat de deur wordt ingetikt. Dat was wel een momentje dat ik dacht: Kut, en nu?

https://www.ninefornews.n(...)elen-wordt-gehouden/

Als ik 's ochtends had geweten dat dit 's middags zou gebeuren, zou ik uberhaupt al niet zijn gegaan.
Mijn man en ik kozen er op dat moment voor om te spreiden, vanwege de kinderen die thuis zaten bij de oppas.
De ouders van onze oppas waren overigens ook bij ons :') .

En er zijn ook wel wat filmpjes van buiten waar ik zelf ook op rondzwerf maar die vind je meer op de social media en kanalen als Telegram etc.
  dinsdag 21 december 2021 @ 15:13:42 #169
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202736916
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier zie je nog een ander moment dat de deur wordt ingetikt. Dat was wel een momentje dat ik dacht: Kut, en nu?

Als ik 's ochtends had geweten dat dit 's middags zou gebeuren, zou ik uberhaupt al niet zijn gegaan.
Mijn man en ik kozen er op dat moment voor om te spreiden, vanwege de kinderen die thuis zaten bij de oppas.

En er zijn ook wel wat filmpjes van buiten waar ik zelf ook op rondzwerf maar die vind je meer op de social media en kanalen als Telegram etc.
Ja net zitten kijken van Joe-Loes ofzo, Wat was de aanleiding want ik zie maar een gedeelte (het einde)
pi_202736972
https://www.nu.nl/coronav(...)e-voor-de-storm.html

Omikron decimeert het virus volledig.

Wie had dat gedacht? Een laboratorium virus met hoge besmettelijkheid en weinig side-effects zou zomaar een betere optie kunnen zijn dan een vaccin.
  dinsdag 21 december 2021 @ 15:18:50 #171
189978 controlaltdelete
pi_202737004
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:06 schreef Twinkle20 het volgende:

Wat een waanzin. Pure intimidatie zo'n actie.

quote:
Regisseur en schrijver Dick Maas zegt: “Dit begint wel heel ernstig te worden. Deze overheid begint aardig dictatoriale trekjes te krijgen. Voor je het weet ontruimen ze de Tweede Kamer.”
:D
  dinsdag 21 december 2021 @ 15:20:14 #172
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202737028
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:16 schreef ludovico het volgende:

Wie had dat gedacht? Een laboratorium virus met hoge besmettelijkheid en weinig side-effects zou zomaar een betere optie kunnen zijn dan een vaccin.
Laat maar gaan inderdaad
en dan hopen dat het sneller rond gaat zodat we er van af zijn
van alles
maar dat is een utopie
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
  dinsdag 21 december 2021 @ 15:20:43 #173
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202737032
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:16 schreef ludovico het volgende:

Was ook wel te verwachten, iets met het natuurlijk verloop van een virus, cov1 was ook ineens verdwenen.
  dinsdag 21 december 2021 @ 15:22:40 #174
421867 greysbones
pi_202737067
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 15:20 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Was ook wel te verwachten, iets met het natuurlijk verloop van een virus, cov1 was ook ineens verdwenen.
ssstttt niet zulke enge dingen zeggen hoor :P
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  dinsdag 21 december 2021 @ 15:25:18 #175
421867 greysbones
pi_202737113
twitter
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?