Iedereen die niet op de reeks spuiten zit te wachten met rust laten maar vooral de kinderen. Elke keer weer hetzelfde doemscenario om de zooi te slijten nu weer die omikron, hierna zal vast wel weer een nieuwe variant opduiken die als je niet bijspuit, de halve bevolking uitroeit.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
De grote vraag die je gesteld zou mogen laten zien is of we escape varianten zoals Omikron niet versneld hebben.... Dezelfde Omikron was met minder vaccinaties misschien helemaal niet dominant geworden omdat de aansluiting op de reeds bestaande antistoffen geen voordeel biedt voor het virus.
50+ vaccineren, be my guest, 50- die het graag wilt, be my guest, vrij land, moeten zij weten... 50- in gezonde staat die er geen zin in heeft? Laat ze lekker met rust.
Beter kapot aan de boetes dan kapot aan de prik.quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:14 schreef KNAK het volgende:
[..]
Testen is passé, het is nu genezen en vaxxen, en over niet al te lange tijd is genezen ook niet meer relevant en is de enige methode nog jezelf te laten penetreren met een gifprik
Gisteren en vandaag staat hier de telefoon roodgloeiend omdat ze 'de wakkere boekhoudster' hebben ontdekt van de filmpjes van afgelopen zondag toen ik aan het knuffelen was met de MEquote:Op dinsdag 21 december 2021 10:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb de loodgieter over de vloer voor het eea, niks geen 1.5.m en ook geen spuitjes voor deze meneer, ook voor zijn kinderen niet, als ze niet meer naar school mogen zat hij niet mee. Goed bij de pinken deze gast.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:01 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag staat hier de telefoon roodgloeiend omdat ze 'de wakkere boekhoudster' hebben ontdekt van de filmpjes van afgelopen zondag toen ik aan het knuffelen was met de ME![]()
Ik vind het wel prima. Potentiele klanten die prima met mij resoneren
Paternotte, debiele dweil is dat zegquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:14 schreef Tjoent het volgende:
[ twitter ]
Dit zal ook wel BNW zijn, de W van waarheid
First they came for the unvaxxed...quote:
'South African scientists - hailed for their discovery of Omicron - are investigating the "highly plausible hypothesis" that the emergence of new Covid-19 variants could be linked, in some cases, to mutations taking place inside infected people whose immune systems have already been weakened by other factors, including, though not limited to, untreated HIV.'quote:Op dinsdag 21 december 2021 13:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Iedereen die niet op de reeks spuiten zit te wachten met rust laten maar vooral de kinderen. Elke keer weer hetzelfde doemscenario om de zooi te slijten nu weer die omikron, hierna zal vast wel weer een nieuwe variant opduiken die als je niet bijspuit, de halve bevolking uitroeit.
Ben deze tegen gekomen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:01 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag staat hier de telefoon roodgloeiend omdat ze 'de wakkere boekhoudster' hebben ontdekt van de filmpjes van afgelopen zondag toen ik aan het knuffelen was met de ME![]()
Ik vind het wel prima. Potentiele klanten die prima met mij resoneren
Uh ja dat is 1 van de vele filmpjes en ja daar ben ik en mijn wederhelft duidelijk zichtbaar en hoorbaar.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ben deze tegen gekomen.
[ twitter ]
Wie sjoon os Limburg is.
Je bent geen viswijf maar een vrouw met gezond verstand die zich durft uit te spreken.quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:44 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Uh ja dat is 1 van de vele filmpjes en ja daar ben ik en mijn wederhelft duidelijk zichtbaar en hoorbaar.
Ik ben dat viswijf in die groene jas met die lange bruine haren en die handtas.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je bent geen viswijf maar een vrouw met gezond verstand die zich durft uit te spreken.
Je kan ook beide zijn ,quote:Op dinsdag 21 december 2021 14:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je bent geen viswijf maar een vrouw met gezond verstand die zich durft uit te spreken.
viswijfquote:Op dinsdag 21 december 2021 14:44 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Uh ja dat is 1 van de vele filmpjes en ja daar ben ik en mijn wederhelft duidelijk zichtbaar en hoorbaar.
Ik ben dat viswijf in die groene jas met die lange bruine haren en die handtas.
Ja net zitten kijken van Joe-Loes ofzo, Wat was de aanleiding want ik zie maar een gedeelte (het einde)quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier zie je nog een ander moment dat de deur wordt ingetikt. Dat was wel een momentje dat ik dacht: Kut, en nu?
https://www.ninefornews.n(...)elen-wordt-gehouden/
Als ik 's ochtends had geweten dat dit 's middags zou gebeuren, zou ik uberhaupt al niet zijn gegaan.
Mijn man en ik kozen er op dat moment voor om te spreiden, vanwege de kinderen die thuis zaten bij de oppas.
De ouders van onze oppas waren overigens ook bij ons.
En er zijn ook wel wat filmpjes van buiten waar ik zelf ook op rondzwerf maar die vind je meer op de social media en kanalen als Telegram etc.
Wat een waanzin. Pure intimidatie zo'n actie.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier zie je nog een ander moment dat de deur wordt ingetikt. Dat was wel een momentje dat ik dacht: Kut, en nu?
https://www.ninefornews.n(...)elen-wordt-gehouden/
Als ik 's ochtends had geweten dat dit 's middags zou gebeuren, zou ik uberhaupt al niet zijn gegaan.
Mijn man en ik kozen er op dat moment voor om te spreiden, vanwege de kinderen die thuis zaten bij de oppas.
De ouders van onze oppas waren overigens ook bij ons.
En er zijn ook wel wat filmpjes van buiten waar ik zelf ook op rondzwerf maar die vind je meer op de social media en kanalen als Telegram etc.
quote:Regisseur en schrijver Dick Maas zegt: “Dit begint wel heel ernstig te worden. Deze overheid begint aardig dictatoriale trekjes te krijgen. Voor je het weet ontruimen ze de Tweede Kamer.”
Laat maar gaan inderdaadquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:16 schreef ludovico het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)e-voor-de-storm.html
Omikron decimeert het virus volledig.
Wie had dat gedacht? Een laboratorium virus met hoge besmettelijkheid en weinig side-effects zou zomaar een betere optie kunnen zijn dan een vaccin.
Was ook wel te verwachten, iets met het natuurlijk verloop van een virus, cov1 was ook ineens verdwenen.quote:Op dinsdag 21 december 2021 15:16 schreef ludovico het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)e-voor-de-storm.html
Omikron decimeert het virus volledig.
Wie had dat gedacht? Een laboratorium virus met hoge besmettelijkheid en weinig side-effects zou zomaar een betere optie kunnen zijn dan een vaccin.
ssstttt niet zulke enge dingen zeggen hoorquote:Op dinsdag 21 december 2021 15:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Was ook wel te verwachten, iets met het natuurlijk verloop van een virus, cov1 was ook ineens verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |