Volgens Lisa Westerveld wapper motiesquote:Op maandag 20 december 2021 21:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZM83HE3bk/
Afgewezen moties ...
Wie de fuck is Lisa Westerveld? En wil ik dat überhaupt wel weten eigenlijk 🤔quote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens Lisa Westerveld wapper moties
quote:Op maandag 20 december 2021 21:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wie de fuck is Lisa Westerveld? En wil ik dat überhaupt wel weten eigenlijk 🤔
Hebben jullie deze comment al gelezen?quote:Op maandag 20 december 2021 17:35 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin om met jouw soort te discussiëren. Vooral grappig hoe hypocriet jullie zijn met het geroep over rechten. Stelletje leugenaars zijn jullie.Geen dan gewoon toe dat je geen zin hebt om democratisch opgestelde regels op te volgen.
jep gevraagd waarom er dan hier is gepostquote:Op maandag 20 december 2021 21:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hebben jullie deze comment al gelezen?
quote:Op maandag 20 december 2021 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep gevraagd waarom er dan hier is gepost
Deze past er ook goed bij.quote:
Ah, jij wil ook deze kant op?quote:
Ik ben er al een paar x geweest en het bevalt goed. Al hou ik meer van Azië maar daar is t vooralsnog vrij gesloten. Bij jou gaat t nog goed?quote:Op maandag 20 december 2021 21:47 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ah, jij wil ook deze kant op?
Als er een ding pijnlijk duidelijk is geworden in deze hele crisis, is in wat voor bizarre mate een groot deel van onze alle politici eigenlijk een stel grote kleuters zijn.quote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
volledig mee eensquote:Op maandag 20 december 2021 22:09 schreef yinxs het volgende:
[..]
Als er een ding pijnlijk duidelijk is geworden in deze hele crisis, is in wat voor bizarre mate een groot deel van onze alle politici eigenlijk een stel grote kleuters zijn.
Ik zit er nu 2 maanden en het bevalt prima. Relaxte mensen en men schiet niet in een kramp door corona.quote:Op maandag 20 december 2021 22:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ik ben er al een paar x geweest en het bevalt goed. Al hou ik meer van Azië maar daar is t vooralsnog vrij gesloten. Bij jou gaat t nog goed?
Das gewoon een keiharde hoge belasting.quote:Op maandag 20 december 2021 21:34 schreef greysbones het volgende:
https://dissident.one/2021/12/16/25180/
ent u ook het relaas van uw grootouders in de tijd na de Tweede Wereldoorlog, toen zeer pijnlijke monetaire maatregelen werden genomen tegen de achtergrond van een snel stijgende inflatie, oorlogsschulden en mensen die alles hadden verloren? Ik zou heel kort willen ingaan op de gebeurtenissen van toen en dan een sprong maken naar onze huidige tijd, schrijft Dr. Mercola.
Ten eerste was er de munthervorming [1] in 1948, toen de Reichsmark de D-Mark werd. De nieuw opgerichte staat maakte echter van de gelegenheid gebruik om zich van een groot deel van zijn schulden te ontdoen door voor 100 Reichsmarks slechts 6,50 D-mark te betalen. Dit gold voor alles op bankrekeningen, staatsobligaties, obligaties, spaartegoeden van bouwverenigingen en ook voor de tegoeden van levens- en pensioenverzekeringen. Schulden, d.w.z. leningen, en lopende betalingen (huur, pensioenen, enz.) werden daarentegen 1:1 omgerekend en bleven dus volledig. In de loop van de munthervorming van 1948 werden de financiële activa massaal gedevalueerd.
Aangezien de munthervorming vooral de spaarders trof en de eigenaars van onroerend goed spaarde, werd in augustus 1952 de gelijkschakeling van de lasten [2] doorgevoerd voor burgers met onroerend goed, met name onroerend goed. Een lastencompensatie van 50% werd aan de staat betaald over alle activa. Deze enorme financiële last werd vervolgens aan de staat afbetaald in termijnen van 1/4 jaar over een periode van 30 jaar. In 1982 eindigde de Wet Lastenvereffening met de laatste tranches. Eigenlijk…
Tjah, Groenlinks...quote:Op maandag 20 december 2021 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:
Jaaaaah blij dat je weer post, je vergeet alleen de degenerates die ook dieren die shit aan doen, dus nog meer sick fucksquote:Op maandag 20 december 2021 21:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als ze nou pedo's en verkrachters als "experimentele dieren" hiervoor zouden gebruiken had ik er totaal geen probleem mee gehad
Ja die ook idd ja, en van die lowlife's die oude mensjes verrot slaan voor een paar centenquote:Op maandag 20 december 2021 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jaaaaah blij dat je weer post, je vergeet alleen de degenerates die ook dieren die shit aan doen, dus nog meer sick fucks
Hoooh ff daar little lady.... Dat is mijn income jeweetquote:Op maandag 20 december 2021 23:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja die ook idd ja, en van die lowlife's die oude mensjes verrot slaan voor een paar centen![]()
Tuig zat iig, zijn ze tenminste nog een klein beetje nuttig voor de maatschappij.![]()
Huh? Wat is jouw income?quote:Op maandag 20 december 2021 23:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoooh ff daar little lady.... Dat is mijn income jeweet![]()
Je bent er weer
Oude mensjes van hun rollator meppen, ezy moneyzquote:Op maandag 20 december 2021 23:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Huh? Wat is jouw income?![]()
![]()
En ben een heel klein beetje terug ja![]()
quote:Op maandag 20 december 2021 21:56 schreef CryptoPunk het volgende:
[ twitter ]
Dringen geblazen bij de booster priklocatie in Londen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |