De winnaar was Jan ten Hoopen (weinig meer van gehoord, kampt of kampte met een ziekte geloof ik), tweede die dikke gezelligerd die ook echt Bol heette (Willem van voren), die hebben we in wat vage commercials en een mislukt talkshowtje mogen begroeten om vervolgens fluks af te serveren. Op de derde plaats eindigde ene Rolf X Wouters...
quote:precies
Op zondag 2 februari 2003 18:28 schreef schatje het volgende:[..]
Wat is daar leuk aan??
quote:Wilem Bol is producent bij RTL 5 en produceert daar de programma's die over financiele diensten gaan etc.
Op zondag 2 februari 2003 18:06 schreef Argento het volgende:
Dat dit soort uitslagen niet veel zeggen over de beroepskansen van de deelnemers is wel gebleken met de uitslag van Showmasters. Die show waarin Sandra Reemer op zoek ging naar een nieuwe 'collega', ergens begin jaren 90 ofzo.De winnaar was Jan ten Hoopen (weinig meer van gehoord, kampt of kampte met een ziekte geloof ik), tweede die dikke gezelligerd die ook echt Bol heette (Willem van voren), die hebben we in wat vage commercials en een mislukt talkshowtje mogen begroeten om vervolgens fluks af te serveren. Op de derde plaats eindigde ene Rolf X Wouters...
"Scooter - Weekend"
Eigenlijk zouden ze 'm moeten uitbrengen als "Scooter featuring Jerney- Weekend".
quote:Nou als je afgaat op het buitenland dan staat ons heeeeeel erg veel te wachten na afloop van Idols...
Op dinsdag 4 februari 2003 00:48 schreef Knaller het volgende:
Toch denk ik dat als Idols afgelopen is we de komende maanden wel iets van iemand of van een paar zullen horen maar dat het daarna toch echt weer afkoelt en dat niemand echt een grote ster wordt. Het zou mij in ieder geval niets verbazen... zulke dingen zijn toch alleen boeiend op het moment zelf!!
In Engeland scoren zowel Will Young, als Gareth Gates als Darius als nog een aantal anderen nog regelmatig grote hits.
In Amerika gaan de nummer 1 en nummer 2 met elkaar trouwen en wordt er een soort van verfilming gemaakt van hun grote succes.
In Duitsland staan de Idols nu op nummer 1 met hun liedje geschreven door Dieter 'Modern Talking' Bohlen, en daar is de winnaar nog niet eens bekend. Het winnaarsoffensief begint pas na DSDS.
Eerst worden er in Nederland waarschijnlijk eerst 2 singles uitgebracht van de winnaar, dan pas het album. Hetzelfde geldt voor de nummer 2 en 3. Daarna komt er nog een verzamelalbum uit met alle finalisten er op. Reken er maar op dat er alles aan gedaan wordt om ze in de belangstelling te houden.
quote:Aha bedankt voor die informatie...
Op dinsdag 4 februari 2003 01:23 schreef CJ het volgende:[..]
Nou als je afgaat op het buitenland dan staat ons heeeeeel erg veel te wachten na afloop van Idols...
In Engeland scoren zowel Will Young, als Gareth Gates als Darius als nog een aantal anderen nog regelmatig grote hits.
In Amerika gaan de nummer 1 en nummer 2 met elkaar trouwen en wordt er een soort van verfilming gemaakt van hun grote succes.
In Duitsland staan de Idols nu op nummer 1 met hun liedje geschreven door Dieter 'Modern Talking' Bohlen, en daar is de winnaar nog niet eens bekend. Het winnaarsoffensief begint pas na DSDS.
Eerst worden er in Nederland waarschijnlijk eerst 2 singles uitgebracht van de winnaar, dan pas het album. Hetzelfde geldt voor de nummer 2 en 3. Daarna komt er nog een verzamelalbum uit met alle finalisten er op. Reken er maar op dat er alles aan gedaan wordt om ze in de belangstelling te houden.
Toch denk ik dat de markt wat anders in de UK en Amerika ligt dan hier in Nederland. Daar breek je gewoon sneller door volgens mij. Misschien omdat we hier wat meer nuchter zijn ofzo... weet ik veel!! Denk wel dat het nog even populair zal zijn maar als je ze niet meer op tv kunt volgen via de shows neemt de belangstelling wat af bij de meesten. Datzelfde was ook met K-otic het geval... en die zijn inmiddels ook uit elkaar toch? Mja, we zien het vanzelf wel maar ik voel gewoon dat ik gelijk krijg!!
gewoon Jamai, hind en dewi als laatste drie en dan wint Jamai natuurlijk
Waarom moet er nou ook altijd weer, van alles wat succesvol is, een 2e reeks van gemaakt worden. Zien die niet in dat alles eigenlijk maar 1 keer leuk is?
quote:Nou.. American Idol 2 is minstens zo leuk en succesvol als het eerste deel.. en het talent is ook beter
Op dinsdag 4 februari 2003 22:30 schreef Apfel het volgende:
[afbeelding]Waarom moet er nou ook altijd weer, van alles wat succesvol is, een 2e reeks van gemaakt worden. Zien die niet in dat alles eigenlijk maar 1 keer leuk is?
En het is niet dat ze meteen met een volgende reeks beginnen.. 2004 duurt nog wel ff..
En dan kan ik tenminste ook meedoen
Deze site bevat zo'n 80 fragmentjes van de initiele audities, tientallen fragmenten van de afval audities, fragmenten van de 1e live show en fragmenten van alle 10 de deelnemers die mee gaan doen aan de 2e.
Het Belgische idols topic hier is namelijk niet zo populair, terwijl er toch genoeg fragmenten van zijn voor discussies. Er zitten een groot aantal
en
deelnemers tussen...
Hallo
Voor Idols Backstage kun je altijd vragen insturen en ik had ook een vraag.
Deutschland Sucht den Superstar is de Duitse Idols, dat is wel bekend. Vorige week, na de Big Band-show had Gracia, favoriet voor de overwinning, de minste stemmen gekregen en moest ze eruit. Duitsland was in rep en roer, iedereen was boos en niemand geloofde de uitslag. Vanessa, een andere deelneemster, mocht namelijk blijven en daarvan werd al weken gedacht dat ze eruit moest. Ook Daniel K, iemand die nog over is bij DSDS, was helemaal in shock. Hij storte letterlijk in elkaar en lag schreeuwend jankend op de grond van de studio tijdens de live Entscheidung. Hij moest door 3 mannen die bij DSDS werken ondersteund worden om het podium afgedragen te worden. Dramatisch was het. Mijn vraag: om wie zou je het hardst moeten huilen als hij of zij uit Idols zou moeten omdat die de minste stemmen had gekregen?
Ik hoop natuurlijk dat mijn vraag in de uitzending komt.
Oh, en doe de groeten aan Hind, want Hind is super!
Tom
quote:Valt wel mee. Maar het gaat de laatste tijd niet zo goed qua snelheid nee.
Op zaterdag 8 februari 2003 15:37 schreef Cybart het volgende:
(ps is chello bij jou vandaag ook al zo brak)?
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 15:56 schreef hoofdmuts het volgende:
vanavond Gareth gatesin de uitzending!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |