quote:Als dat daadwerkelijk zo was, had Jim er allang uitgelegen.Snap je dat??
Op zaterdag 1 februari 2003 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
ja, maar het gaat ook om de zang ... en die is gewoon bagger ...
quote:Cyboter?
Op zondag 2 februari 2003 11:40 schreef schatje het volgende:[..]
Of jij hebt boter op je voorhoofd.
quote:Jenny had enkel kritiek omdat Jim verkouden was, en Henk-Jan was eigenlijk wel positief.
Op zaterdag 1 februari 2003 23:56 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat dacht ik exact over jou, serieus! Gelukkig in dit geval heb ik de jury op m'n hand... maar die hebben er ook geen verstand van natuurlijk.
John Ewbank over Jim
quote:Gisteren vond ik hem wel goed hoor.
Op zondag 2 februari 2003 00:20 schreef Minnie_ het volgende:
De stem van Bas deed mij juist helemaal niks.
quote:Helemaal mee eens, en dan te bedenken hoe wij met elkaar overhoop hebben gelegen in de Israel/Palestina topics.
Op zondag 2 februari 2003 00:43 schreef absolutelyarrogant het volgende:
Na wekenlang alleen maar gelurkt te hebben in de Idols topics, zit ik me nu echt zo erg op te winden dat ik toch maar even reageer. + verhaal
quote:Mijn favo lijstje op dit moment
Op zaterdag 1 februari 2003 23:35 schreef itsme het volgende:[..]
Nu begin ik toch wel heel nieuwsgierig te worden als schatje en marky zo eensgezind zijn
Wiens zangkwaliteiten bewonderen jullie 2 dan?
Hind
Jim
Jamai
David
Dewi
Marieke
Vind het ook jammer dat de doelgroep 15 jarige breezermeisjes zijn, want die stemmen enkel 'omdat hij zo lekker is' en niet vanwege iemand zijn werkelijke kwaliteiten.
quote:Ja er zijn er anders zat die je op staan te wachten als je iets verkeerds zegt
Op zondag 2 februari 2003 11:57 schreef Flaman het volgende: (Van een heel kritische jury nota bene)
Ik viel zowat van mijn stoel van verbazing. OF die jury durfte niet negatief te doen bij deze 'held' of het is doorgestoken kaart.
quote:
Op zondag 2 februari 2003 11:57 schreef Flaman het volgende:Vind het ook jammer dat de doelgroep 15 jarige breezermeisjes zijn, want die stemmen enkel 'omdat hij zo lekker is' en niet vanwege iemand zijn werkelijke kwaliteiten.
quote:Deze hele reaktie kan zo de vlakspoeler in. Het slaat helemaal nergens op. Iemand zingt pas bagger als er verschillende noten de mist in gaan. als hij achter de muziek aanzingt of er juist op vooruit loopt. Dit alles is niet gebeurd. Ondanks dat hij sommige noten niet kon halen was hij niet vals. Ik vond het juist deze keer wel lekker het had iets rauws. Hij kon erg goed omgaan met de beperkingen van zijn stem.
Op zondag 2 februari 2003 11:57 schreef Flaman het volgende:
Ik ben niet zo'n mannetje dat snel gelijk begint te schreeuwen 'doorgestoken kaart!' bij dit soort programma's. Maar het valt mij wel op als de meest populaire kandidaat (Jim) echt bagger zingt (vergeleken met de rest) dat hij alsnog positieve reacties krijgt dat het "heel goed" was. (Van een heel kritische jury nota bene)
Ik viel zowat van mijn stoel van verbazing. OF die jury durfte niet negatief te doen bij deze 'held' of het is doorgestoken kaart. DIe jongen kan wel zingen, maar vergeleken met de rest zingt hij gewoon ronduit slecht. Ook als hij niet verkouden was, kan hij bepaalde tonen niet bereiken. Vind het ook jammer dat hij er niet uitgestemd is.Vind het ook jammer dat de doelgroep 15 jarige breezermeisjes zijn, want die stemmen enkel 'omdat hij zo lekker is' en niet vanwege iemand zijn werkelijke kwaliteiten.
sorry hopor, maar ik heb er van genoten dat sjacherijnige koppie op die stoel te zien zitten
dat ie nog maar lang verkouden mag blijven
en nu maar hopen op de musical aflevering volgende week
en cj, je woordspeling was maar van seth gaaikema niveau, en dat zegt wat!
Die is in staat om ieder nummer te verkrachten. Ik wordt gek van al die vocal gymnastics. Zoals Dewi zingt kan iedereen zingen. Ik zou haar wel eens een gewoon nummer willen horen zingen. Waar geen R&B achtig gedoe in zit.
Mensen denken dat iemand kan zingen als ze een half uur doen over het zingen van een woord. Probeer het zelf eens.... iedereen kan het en het lijkt heel wat dan maar het is niks.
quote:Het Hitkrant tijdperk ben ik allang voorbij.
Op zondag 2 februari 2003 12:17 schreef Cybart het volgende:
schatje...
hoe was de hitkrant van deze week????
quote:Mm ik vind haar eigenlijk wel heel goed.
Op zondag 2 februari 2003 12:18 schreef marky het volgende:
Wat mij steeds meer gaat tegen staan is Dewi.Die is in staat om ieder nummer te verkrachten. Ik wordt gek van al die vocal gymnastics. Zoals Dewi zingt kan iedereen zingen. Ik zou haar wel eens een gewoon nummer willen horen zingen. Waar geen R&B achtig gedoe in zit.
Mensen denken dat iemand kan zingen als ze een half uur doen over het zingen van een woord. Probeer het zelf eens.... iedereen kan het en het lijkt heel wat dan maar het is niks.
quote:Dan moet je toch je oren eens goed laten nakijken, want het was 3 keer niets. Hij kan niet tegen die andere kandidaten op!! Hij heeft een ok stem maar het is geen winnaar. Dat is mijn mening
Op zondag 2 februari 2003 12:11 schreef marky het volgende:[..]
Deze hele reaktie kan zo de vlakspoeler in. Het slaat helemaal nergens op. Iemand zingt pas bagger als er verschillende noten de mist in gaan. als hij achter de muziek aanzingt of er juist op vooruit loopt. Dit alles is niet gebeurd. Ondanks dat hij sommige noten niet kon halen was hij niet vals. Ik vond het juist deze keer wel lekker het had iets rauws. Hij kon erg goed omgaan met de beperkingen van zijn stem.
quote:een blik in je fotoboek laat dat inderdaad wel merken ja
Op zondag 2 februari 2003 12:20 schreef schatje het volgende:[..]
Het Hitkrant tijdperk ben ik allang voorbij.
maar ik vind hem best wel een leuk fris koppie hebben, maar ik haat de hype, en zo goed is ie niet, en dat ie op de stoel zat was gewoon leuk, omdat dan blijkt dat hiij dus niet onaantastbaar is
quote:dan verschillen wij op dit punt van mening, aangezien ik vergeleken met de rest vind dat hij gewoon niet goed zingt. Hij is zwaar eentonig (zal wel door de baard in zn keel komen). Ben benieuwd of het Jantje Smit syndroom zijn stembanden zal terroriseren. Begrijp mij niet verkeerd, die jongen kan leuk zingen hoor, maar ik vind dat hij er uit moet omdat er mensen beter zijn dan hij.
Op zondag 2 februari 2003 12:11 schreef marky het volgende:[..]
Deze hele reaktie kan zo de vlakspoeler in. Het slaat helemaal nergens op. Iemand zingt pas bagger als er verschillende noten de mist in gaan. als hij achter de muziek aanzingt of er juist op vooruit loopt. Dit alles is niet gebeurd. Ondanks dat hij sommige noten niet kon halen was hij niet vals. Ik vond het juist deze keer wel lekker het had iets rauws. Hij kon erg goed omgaan met de beperkingen van zijn stem.
quote:true, beetje Christina wannabe.
Op zondag 2 februari 2003 12:18 schreef marky het volgende:
Ik zou haar wel eens een gewoon nummer willen horen zingen. Waar geen R&B achtig gedoe in zit.
verder wat SheDeviltje zegt
quote:Ik ook
Op zaterdag 1 februari 2003 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom de naam JIM in de titel ! Vreselijk irritant!Sorry........maar ik wordt gek van Jim dit, Jim dat.
quote:Mwahh weinig last van. Redelijk absoluut gehoor.
Op zondag 2 februari 2003 12:24 schreef SheDeviltje het volgende:[..]
Dan moet je toch je oren eens goed laten nakijken, want het was 3 keer niets. Hij kan niet tegen die andere kandidaten op!! Hij heeft een ok stem maar het is geen winnaar. Dat is mijn mening
quote:Jantje Smit zeker al een tijdje niet meer horen zingen???
Op zondag 2 februari 2003 12:30 schreef Flaman het volgende:[..]
dan verschillen wij op dit punt van mening, aangezien ik vergeleken met de rest vind dat hij gewoon niet goed zingt. Hij is zwaar eentonig (zal wel door de baard in zn keel komen). Ben benieuwd of het Jantje Smit syndroom zijn stembanden zal terroriseren. Begrijp mij niet verkeerd, die jongen kan leuk zingen hoor, maar ik vind dat hij er uit moet omdat er mensen beter zijn dan hij.
Als je niet kan zingen dan zing je altijd uit de maat, je kan geen noot houden, uithalen op een zuivere manier is niet mogelijk kortom je zingt gewoon vals.
quote:Hou ik ook niet van. Ze komt overigens niet eens in de buurt.
true, beetje Christina wannabe.
quote:Het gaat niet om zangtalent, het gaat om een idool. Daar zit wezenlijk verschil tussen. En Jim is absoluut een idool. Dat bewijst hij week na week door zo te zingen en toch zoveel publieksstemmen te vergaren.
Op zondag 2 februari 2003 11:44 schreef schatje het volgende:[..]
Als dat daadwerkelijk zo was, had Jim er allang uitgelegen.Snap je dat??
Snap je dat??
quote:Ik ben benieuwd naar de unieke publieksstemmen. Volgens mij is het verschil met de andere kandidaten dan veel kleiner.
Op zondag 2 februari 2003 13:51 schreef Argento het volgende:[..]
Het gaat niet om zangtalent, het gaat om een idool. Daar zit wezenlijk verschil tussen. En Jim is absoluut een idool. Dat bewijst hij week na week door zo te zingen en toch zoveel publieksstemmen te vergaren.
quote:
Op zondag 2 februari 2003 12:25 schreef Cybart het volgende:[..]
een blik in je fotoboek laat dat inderdaad wel merken ja
quote:Ja, als Jim wint...who cares??
Op zondag 2 februari 2003 15:45 schreef marky het volgende:
Wat ik overigens niet snap is waar iedereen zich zo druk over maakt. Wat is er nu zo erg aan dat Jim het eventueel wint? Als ik het zo bekijk komen mensen als Hind, July en Dewi echt wel aan de bak na dit programma. Ik zie het probleem niet zo eigenlijk en zeker niet in die mate dat Jim volledig onderuit moet worden gehaald. Alsof dat effect zou hebben op de public vote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |