abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 februari 2003 @ 23:52:20 #51
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8229113
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:49 schreef itsme het volgende:

Ik vind dat wat vreemd. Waarom? die jongen is niet onsymphatiek, niet hooghartig ofzo. Doet zijn best is onzeker loopt dus niet naast zijn schoenen en is nog maar 15 jaar
Dat schijnen heel veel mensen hier vergeten te zijn

Misschien komt het meer doordat het overkomt alsof de andere kandidaten al geen kans meer maken... dat hij gezien wordt als de grote winnaar en ook al is z'n prestatie niet top, de hemel ingeprezen wordt....

Dus het komt niet door Jim als persoon zelf, maar doordat er zo overdreven wordt... alsof de andere kandidaten niet goed zijn... Die zijn misschien nog wel beter en die gun ik ook alle lof...

[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 01-02-2003 23:54]

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zaterdag 1 februari 2003 @ 23:52:41 #52
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_8229121
quote:
wat me erg opvalt is dat er een steeds grotere groep komt die helemaal anti jim zijn.
Ik vind dat wat vreemd. Waarom? die jongen is niet onsymphatiek, niet hooghartig ofzo. Doet zijn best is onzeker loopt dus niet naast zijn schoenen en is nog maar 15 jaar
ken je jan smit nog
xx 236-kl-78yu-MMklo-ccdfth21
pi_8229128
quote:
wat me erg opvalt is dat er een steeds grotere groep komt die helemaal anti jim zijn.
Ik ben geen anti-Jim,ook niet zijn grootste fan,maar hij heeft een leuk bekkie natuurlijk,en kreeg net beetje medelijden zelfs met em omdat ie met zo'n bedroefd gezicht op die soel zat,maar dat zelfde gevoel kreeg ik daarna met Bas
Back in business.
pi_8229164
Het is me helemaal duidelijk geworden. Die tienermeisjes hebben ten eerste geen beltegoed meer. Ten tweede horen ze nu eindelijk dat Jim niet kan zingen. Ten derde het is ze nu te duidelijk geworden dat Jim een vriendin heeft en dat ze hem nooit kunnen krijgen
pi_8229180
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:41 schreef Kworb het volgende:
Ik denk echt dat er wel meer van die miljoenen mensen die kijken stemmen dan alleen de breezer meisjes.. Ik geloof niet dat de jury of zo beslist wie er door gaat (alhoewel Reinout zei van wel )

Hind surft denk ik nog op haar fenomenale uitvoering van Colors Of The Wind, ik denk dat ze binnenkort echt weer met iets geweldigs moet komen of ze ligt eruit.

Ik heb op Dewi en Jim gestemd deze keer.

Hind was wel goed, maar overtuigde me niet deze keer. Wel jammer, want Stil in mij is een van m'n favoriete Nederlandse nummers en verveelt me nog steeds niet.

zaterdag 1 februari 2003 @ 23:56:00 #56
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8229190
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:31 schreef marky het volgende:
Je bent een leuke poster tijdens BB maar van zangkwaliteit heb je geen verstand.
Dat dacht ik exact over jou, serieus! Gelukkig in dit geval heb ik de jury op m'n hand... maar die hebben er ook geen verstand van natuurlijk.
Laten we eerlijk zijn, Marieke zong het nummer perfect zonder een valse noot. Ze speelt ook nog goed met de camera! Dit keer was ze gewoon de beste en als jij dat niet vond heb je of geen verstand van zangkwaliteiten of je kijkt me een rose bril.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_8229195
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

ja, maar het gaat ook om de zang ... en die is gewoon bagger ...

Nu het lijkt hier echt wel haat.
Dat bevreemd mij een beetje.
Kijk had hij nu kapones zoals een paar van hen hebben, maar hij is niet degene die in het begin dacht ik ga dit winnen. Dat is niet door hem in de wereld geholpen.
Die jongen is zelf ook onzeker.

Dat je geen fan van hem bent en hem niet goed vind oke.

pi_8229216
quote:
Helemaal mee eens!
pi_8229237
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:52 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Misschien komt het meer doordat het overkomt alsof de andere kandidaten al geen kans meer maken... dat hij gezien wordt als de grote winnaar en ook al is z'n prestatie niet top, de hemel ingeprezen wordt....

Dus het komt niet door Jim als persoon zelf, maar doordat er zo overdreven wordt... alsof de andere kandidaten niet goed zijn... Die zijn misschien nog wel beter en die gun ik ook alle lof...

Tuurlijk daar komt het ook door.
Maar het is nu toch we duidelijk dat Jim niet meer de grote favoriet is?
Dat werd duidelijk toen hij de eerste keer slecht zong.

En de anderen krijgen ook zat lof. het is alleen dat de roddelbladen liever over Jim schrijven dan over Jamai.
tja.....

[Dit bericht is gewijzigd door itsme op 01-02-2003 23:59]

pi_8229257
quote:
Ik denk dat mensen nu voor kwaliteit (iemand met een goede stem) gaan dan voor kwantiteit (alweer zo'n iemand met een goede boyband- look).
  zondag 2 februari 2003 @ 00:00:06 #61
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8229291
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:37 schreef Ceriel het volgende:
Half Nederland heeft 't over die Jim.
Omdat hij zo slecht is en dus onterecht er nog in zit! Daarom praat iedereen over Jim. Iedereen die een beetje een goed gehoor heeft kan zelf ook horen dat hij heel saai zingt... Dat hij er dus nog in zit moet met zijn uiterlijk ofzo te maken hebben. Ik neem toch ook aan dat iedereen wel inziet dat je gek wordt als je 45 minuten naar Jim moet luisteren?
pi_8229298
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:58 schreef Dragonwizard het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen nu voor kwaliteit (iemand met een goede stem) gaan dan voor kwantiteit (alweer zo'n iemand met een goede boyband- look).

tja er is een verschil dat je iemand anders beter vind of iemand de grond inboren lijkt me
en dat gebeurt niet alleen hier
  zondag 2 februari 2003 @ 00:00:46 #63
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8229305
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:58 schreef Dragonwizard het volgende:
Laten we het hopen!
  zondag 2 februari 2003 @ 00:02:53 #64
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8229352
quote:
Op zondag 2 februari 2003 00:00 schreef itsme het volgende:

[..]

tja er is een verschil dat je iemand anders beter vind of iemand de grond inboren lijkt me
en dat gebeurt niet alleen hier

en ook niet alleen hier wordt hij de hemel ingeprezen...

Dat heb je altijd als je populair bent... some hate you, others love you...

zondag 2 februari 2003 @ 00:04:04 #65
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8229381
Waar ik me het meest aan erger en dat is dus niet aan die Jim zelf, maar aan de manier waarop het programma met Jim omgaat.. Alsof er op z'n voorhoofd staat "Handle with care"
pi_8229386
quote:
Op zondag 2 februari 2003 00:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Omdat hij zo slecht is en dus onterecht er nog in zit! Daarom praat iedereen over Jim. Iedereen die een beetje een goed gehoor heeft kan zelf ook horen dat hij heel saai zingt... Dat hij er dus nog in zit moet met zijn uiterlijk ofzo te maken hebben. Ik neem toch ook aan dat iedereen wel inziet dat je gek wordt als je 45 minuten naar Jim moet luisteren?

eerst werd hij door iedereen de hemel ingeprezen en nu word hij overal afgeslacht
  zondag 2 februari 2003 @ 00:06:11 #67
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8229426
quote:
Op zondag 2 februari 2003 00:04 schreef itsme het volgende:

[..]

eerst werd hij door iedereen de hemel ingeprezen en nu word hij overal afgeslacht

Dat is niet waar.... volgens mij duidt het juist op enorme populariteit..

Hoe vaak wordt Jennifer Lopez wel niet afgezeken door mensen? En hoeveel mensen zijn er wel niet fan?

zondag 2 februari 2003 @ 00:06:17 #68
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8229429
quote:
Op zondag 2 februari 2003 00:04 schreef itsme het volgende:

[..]

Ik heb het begin niet gevolgd, alleen de laatste 3 keer gezien. En Jim is volgens mij gewoon de minste. Hij zingt wel zuiver (meestal), maar gewoon enorm saai en monotoon (of is dat hetzelfde?). Hij zit er duidelijk alleen door zijn uiterlijk en leeftijd nog in.
  zondag 2 februari 2003 @ 00:07:39 #69
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8229457
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 23:41 schreef Cybart het volgende:
zou al het beltegoed van de tina-meisjes bijna opzijn of wat is er gebeurd?
De telefoonrekening is binnen
  zondag 2 februari 2003 @ 00:10:03 #70
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8229500
quote:
Op zondag 2 februari 2003 00:07 schreef Christine het volgende:
De telefoonrekening is binnen
Tina meisje?
pi_8229564
quote:
Op zondag 2 februari 2003 00:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik heb het begin niet gevolgd, alleen de laatste 3 keer gezien. En Jim is volgens mij gewoon de minste. Hij zingt wel zuiver (meestal), maar gewoon enorm saai en monotoon (of is dat hetzelfde?). Hij zit er duidelijk alleen door zijn uiterlijk en leeftijd nog in.

Ik gee toe dat hij me ook is tegen gevallen.
Ook ik vond 2 weken geleden dat hij altijd hetzelfde met zijn stem doet.
maar ik denk dan ook aan het feit dat hij nog nooit zangles gehad heeft, jong is en ik hem in het begin wel erg goed vond.Dat hij nog veel moet leren maar er wel komt.
Ik stem niet voor hem (itsme stemt nooit, en eerlijk gezegd zou ik van alle deelnemers geen cd in huis willen hebben
  zondag 2 februari 2003 @ 00:16:33 #72
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8229613
quote:
Op zondag 2 februari 2003 00:13 schreef itsme het volgende:

[..]

Ik gee toe dat hij me ook is tegen gevallen.
Ook ik vond 2 weken geleden dat hij altijd hetzelfde met zijn stem doet.
maar ik denk dan ook aan het feit dat hij nog nooit zangles gehad heeft, jong is en ik hem in het begin wel erg goed vond.Dat hij nog veel moet leren maar er wel komt.
Ik stem niet voor hem (itsme stemt nooit, en eerlijk gezegd zou ik van alle deelnemers geen cd in huis willen hebben

Ik stem ook nooit (ook met BB niet ). En of ik een cd van iemand van Idols zou willen hebben weet ik pas als ik hun muziek heb gehoord wat ze na Idols gaan zingen. Als het goed is is het goed!
pi_8229666
quote:
Op zondag 2 februari 2003 00:16 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik stem ook nooit (ook met BB niet ). En of ik een cd van iemand van Idols zou willen hebben weet ik pas als ik hun muziek heb gehoord wat ze na Idols gaan zingen. Als het goed is is het goed!

ja maar ik ben echt iemand die voor een stem moet vallen.
ik val bijvoorbeeld op de stem van zanger van Coldplay of Billy Corgan van voormalig Smashing Pumkins (zie mijn plaatje ) (waarvan mensen vinden dat hij niet kan zingen) ik kan uren naar sommige stemmen luisteren.
Lloyd Cole and the commotions nog zo een.
De stem van Bas deed mij nog het meeste.
pi_8229676
De stem van Bas deed mij juist helemaal niks.
pi_8229713
quote:
Op zondag 2 februari 2003 00:20 schreef Minnie_ het volgende:
De stem van Bas deed mij juist helemaal niks.
tja smaken verschillen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')