abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 december 2021 @ 21:56:39 #76
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_202880610
Ons kerstpakket van @Sharuun01



Ontzettend veel pakjes, waarvan er heel veel bij elkaar bleken te horen, maar daarover later meer :)

Eerst een heerlijk speciaalbiertjes-pakket voor ondergetekende (het waren er nog meer, maar de leukste op een rij *O*



Een autobaan van Jurassic Park voor zoonlief O+



Toen het eerste pakketje met spelletjes die van Skylanders bleek te zijn, ging het opeens heel erg hard met uitpakken en kreeg ik geen kans meer om foto's te maken _O-



Er waren nog héél veel andere spellen bij, maar Skylanders kende hij al van bij zijn oudste broer, dus dat was helemaal de bom. Mede omdat er ook nog eens een enorme mand vol met Skylander-poppetjes bij zaten en hij dus meteen het spel kon spelen!
En dat spelen gaat natuurlijk niet zonder het bijbehorende apparaat, dus zat er ook nog een Xbox-360 met 4 controllers, Kinect-dinges en hééél veel kabels bij.
Dankzij zijn oudste broer hebben we het hele spul werkend gekregen en is mini helemaal happy-de-peppie O+



Excuses @Sharuun01, @KapiteinIglo en @superkimmi voor deze ietwat late reportage, maar we zijn echt ontzettend blij en dankbaar met deze prachtige cadeaus! *O*
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 28 december 2021 @ 22:01:18 #77
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_202880763
Wow, leuke foto's! En wat een verrassingen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 december 2021 @ 22:04:37 #78
147316 crew  DJMO
#trut
pi_202880896
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 13:22 schreef superkimmi het volgende:
Bericht van anoniem:

Vanaf vrijdag heb ik elke dag
steeds wat pakjes uitgepakt en vanavond, zondag de laatste.

Echt ik ben zo erg verrast. Niet alleen om de inhoud, maar ook hoeveel tijd er aan besteedt is om alles zorgvuldig bij elkaar te zoeken en het een mooi geheel te maken.

De creatieve en speelse manier waarop alles in is gepakt en heel netjes gedaan ook, chapeau. De pakjes voor poes waren erg leuk gelabeld met een kaartje en een poezen symbooltje, zo schattig.

Poes is super verwend met allerlei lekker snoepjes en de leuke iglo waar ze nog steeds heel tevreden mee is. Ik ben ook te blij, zulke leuke en lekkere dingen.
Een super mooie legpuzzel van 1500 stukjes, heel veel lekkers, leuke kaarsen,onderzetters.

En volgens mij kan ik wel zeggen, tenminste dat hoop ik, (hahaha) dat ik de enige ben met een bijzonder Fok thee glas, hoe gaaf is dat?!
Het embleem van Fok is erin gegraveerd, heel mooi en speciaal gemaakt.


Zal van de week nog wat foto's maken als het licht is van alles wat we gekregen hebben.

DJMO en Heywoodu, vanuit mijn hart en ook vanuit een heel lief poezehartje heel veel dank dat
jullie dit allemaal aan ons hebben gegeven.
Het is dat ik je naam niet wist, anders was die op de andere kant van het glas gegraveerd.

Zelf heb ik een water/limo en een wijnglas met het logo en Rob heeft ook theemok en een asbak met het logo.

Ik maak ze dus ook op verzoek, al ga ik daar pas volgend jaar mee verder als m'n hobbykamer volledig op orde is. Het enige wat ik in ruil vraag is een kleine bijdrage in de ticker boven aan het forum, zodat we over tien jaar ook nog van dit soort fantastische acties kunnen genieten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 12:55 schreef camaron het volgende:

[..]
Hoe cool is dat! *jaloers is*
Stuur maar een dm wat voor glas je wil. Zie hierboven.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 28 december 2021 @ 22:17:35 #79
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_202881474
Normaal ben ik van de hele lange verhalen, dus nu niet.

Nee; om te beginnen met @nostra en @superkimmi . Eindbazen.



Ik doe even een kleine samenvatting die het niet omvat; er zat nog veel meer lekkers bij en OOK fantastische puzzels, en inderdaad was ook aan de katten gedacht!

Echter heb ik ook wat meegenomen op beide kerstdagen naar de familie, heb wel foto's, maar die moet ik even zoeken!
Remind me!
Zoals sommige weten is de maand december niet mijn beste maand, mentaal vooral, dus sorry als het nu een warrig post wordt.

Funfact, jullie kerstkaart hangt nu wél op mijn WC deur.
"Nou, da's knap kut HJM"
- nee, ik spaar daar herinneringen: alleen de leukste/foutste/liefste mogen daar!



En om het dus goed te maken, heb ik met hele frisse tegenzin van de rest toestemming om onze "kerstkaart" te delen met jullie.
We hadden dit jaar afgesproken om EEN foto te maken ( er bestaat een gifje, tegen betaling) en "we doen het er maar mee, nu gaan we het gdvrdmm gezellig hebben"

Ik presenteer jullie; onze album-hoes;

@MeneerHJM is ook heel dankbaar, maar die heeft in 2 dagen meer dan 9 uur in de auto gezeten, binnen Nederland, voor zijn werk; die komt later vast nog wel wat aardigs zeggen.
Maar alvast ook namens hem, bedankt uit de grond van zijn hart, hij was helemaal overdonderd, er bestaat een foto van hem met zijn nieuwe sokken maar ik ben bang dat deze niet online mag...

Jullie, alles, iedereen wens ik zo'n veel beter 2022 dan dit achterlijke jaar, ik houd van jullie, oprecht. O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 28 december 2021 @ 22:21:27 #80
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_202881626
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 december 2021 21:56 schreef Papabear het volgende:
Ons kerstpakket van @:Sharuun01

[ afbeelding ]

Ontzettend veel pakjes, waarvan er heel veel bij elkaar bleken te horen, maar daarover later meer :)

Eerst een heerlijk speciaalbiertjes-pakket voor ondergetekende (het waren er nog meer, maar de leukste op een rij *O*

[ afbeelding ]

Een autobaan van Jurassic Park voor zoonlief O+

[ afbeelding ]

Toen het eerste pakketje met spelletjes die van Skylanders bleek te zijn, ging het opeens heel erg hard met uitpakken en kreeg ik geen kans meer om foto's te maken _O-

[ afbeelding ]

Er waren nog héél veel andere spellen bij, maar Skylanders kende hij al van bij zijn oudste broer, dus dat was helemaal de bom. Mede omdat er ook nog eens een enorme mand vol met Skylander-poppetjes bij zaten en hij dus meteen het spel kon spelen!
En dat spelen gaat natuurlijk niet zonder het bijbehorende apparaat, dus zat er ook nog een Xbox-360 met 4 controllers, Kinect-dinges en hééél veel kabels bij.
Dankzij zijn oudste broer hebben we het hele spul werkend gekregen en is mini helemaal happy-de-peppie O+

[ afbeelding ]

Excuses @:Sharuun01, @:KapiteinIglo en @:superkimmi voor deze ietwat late reportage, maar we zijn echt ontzettend blij en dankbaar met deze prachtige cadeaus! *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 22:17 schreef houdjemond het volgende:
Normaal ben ik van de hele lange verhalen, dus nu niet.

Nee; om te beginnen met @:Nostra en @:superkimmi . Eindbazen.

[ afbeelding ]

Ik doe even een kleine samenvatting die het niet omvat; er zat nog veel meer lekkers bij en OOK fantastische puzzels, en inderdaad was ook aan de katten gedacht!

Echter heb ik ook wat meegenomen op beide kerstdagen naar de familie, heb wel foto's, maar die moet ik even zoeken!
Remind me!
Zoals sommige weten is de maand december niet mijn beste maand, mentaal vooral, dus sorry als het nu een warrig post wordt.

Funfact, jullie kerstkaart hangt nu wél op mijn WC deur.
"Nou, da's knap kut HJM"
- nee, ik spaar daar herinneringen: alleen de leukste/foutste/liefste mogen daar!

[ afbeelding ]

En om het dus goed te maken, heb ik met hele frisse tegenzin van de rest toestemming om onze "kerstkaart" te delen met jullie.
We hadden dit jaar afgesproken om EEN foto te maken ( er bestaat een gifje, tegen betaling) en "we doen het er maar mee, nu gaan we het gdvrdmm gezellig hebben"

Ik presenteer jullie; onze album-hoes; [ afbeelding ]

@:meneerHJM is ook heel dankbaar, maar die heeft in 2 dagen meer dan 9 uur in de auto gezeten, binnen Nederland, voor zijn werk; die komt later vast nog wel wat aardigs zeggen.
Maar alvast ook namens hem, bedankt uit de grond van zijn hart, hij was helemaal overdonderd, er bestaat een foto van hem met zijn nieuwe sokken maar ik ben bang dat deze niet online mag...

Jullie, alles, iedereen wens ik zo'n veel beter 2022 dan dit achterlijke jaar, ik houd van jullie, oprecht. O+
Uitpakberichten *O* *O*

Wat fijn dat jullie pakketten naar wens waren!

O+ ~:) ~:)
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_202881970
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 22:17 schreef houdjemond het volgende:
Normaal ben ik van de hele lange verhalen, dus nu niet.

Leuk om te lezen dat het bevalt en inderdaad: op naar een beter 2022!
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  dinsdag 28 december 2021 @ 22:32:18 #82
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_202882008
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 december 2021 22:31 schreef nostra het volgende:

[..]
Leuk om te lezen dat het bevalt en inderdaad: op naar een beter 2022!
Eindbaas _O_ Ik d/p M je nog even binnekort O+ :Y maar dankjewel voor alles, hoop dat jij ook mooie dagen heb gehad!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_202882088
@houdjemond ; geniet er van en meneerhjm hetzelfde! Blij dat het zo in de smaak valt. Jullie verdienen het ~:)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 28 december 2021 @ 22:44:12 #84
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_202882395
quote:
KERSTPAKKETTENACTIE 2021 IN GETALLEN:

30 pakketten
3 spelcomputers
10 shopper-donateur constructies
5 extra cadeau’s
87 skylander poppetjes
0 pakketten kwijtgeraakt
92 gmail conversaties
11 provincies met ontvangers
1 oven
904 kilometer SK&KI roadtrip waarvan 464km op 1 dag!
2 hele blije draken (^x^)
40 euro brandstof donaties
2022 komt er op verzoek nog een pakket aan bij een ontvanger

Maar vooral:

Ontelbaar veel blije ontvangers, enthousiaste gevers, fanatieke shoppers, gulle donateurs, anonieme lurkers, lieve moderators en andere meelezers!

~:) ~:) ~:)
Bedankt allemaal voor het wederom weer tot het succes maken van deze actie!

@superkimmi ~:) en KapiteinIglo ~:)

Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_202882544
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 22:44 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

en vergeet niet 2 enorm geweldige organisatrices!!!
Zonder jullie was dit allemaal niet mogelijk geweest!
Dank voor jullie bijdrage ook dit jaar weer O+
  dinsdag 28 december 2021 @ 23:07:55 #86
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_202883189
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2021 22:34 schreef superkimmi het volgende:
@:houdjemond ; geniet er van en meneerhjm hetzelfde! Blij dat het zo in de smaak valt. Jullie verdienen het ~:)
O+ O+ O+ O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 29 december 2021 @ 00:49:08 #87
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_202885436
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 22:47 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]
en vergeet niet 2 enorm geweldige organisatrices!!!
Zonder jullie was dit allemaal niet mogelijk geweest!
Dank voor jullie bijdrage ook dit jaar weer O+
Dit O+

(en het bierpakket gehaald bij B&M? :o )
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_202888833
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 00:49 schreef Takaiki het volgende:

[..]
Dit O+

(en het bierpakket gehaald bij B&M? :o )
Die biertjes in het pakket van HJM? Gewoon bij de Jumbo haha :+
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_202888896
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 december 2021 21:56 schreef Papabear het volgende:
Ons kerstpakket van @:Sharuun01

[ afbeelding ]

Ontzettend veel pakjes, waarvan er heel veel bij elkaar bleken te horen, maar daarover later meer :)

Eerst een heerlijk speciaalbiertjes-pakket voor ondergetekende (het waren er nog meer, maar de leukste op een rij *O*

[ afbeelding ]

Een autobaan van Jurassic Park voor zoonlief O+

[ afbeelding ]

Toen het eerste pakketje met spelletjes die van Skylanders bleek te zijn, ging het opeens heel erg hard met uitpakken en kreeg ik geen kans meer om foto's te maken _O-

[ afbeelding ]

Er waren nog héél veel andere spellen bij, maar Skylanders kende hij al van bij zijn oudste broer, dus dat was helemaal de bom. Mede omdat er ook nog eens een enorme mand vol met Skylander-poppetjes bij zaten en hij dus meteen het spel kon spelen!
En dat spelen gaat natuurlijk niet zonder het bijbehorende apparaat, dus zat er ook nog een Xbox-360 met 4 controllers, Kinect-dinges en hééél veel kabels bij.
Dankzij zijn oudste broer hebben we het hele spul werkend gekregen en is mini helemaal happy-de-peppie O+

[ afbeelding ]

Excuses @:Sharuun01, @:KapiteinIglo en @:superkimmi voor deze ietwat late reportage, maar we zijn echt ontzettend blij en dankbaar met deze prachtige cadeaus! *O*
Wat een geweldig pakket! Dat koppie O+
pi_202888950
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 22:17 schreef houdjemond het volgende:
Normaal ben ik van de hele lange verhalen, dus nu niet.

Nee; om te beginnen met @:Nostra en @:superkimmi . Eindbazen.

[ afbeelding ]

Ik doe even een kleine samenvatting die het niet omvat; er zat nog veel meer lekkers bij en OOK fantastische puzzels, en inderdaad was ook aan de katten gedacht!

Echter heb ik ook wat meegenomen op beide kerstdagen naar de familie, heb wel foto's, maar die moet ik even zoeken!
Remind me!
Zoals sommige weten is de maand december niet mijn beste maand, mentaal vooral, dus sorry als het nu een warrig post wordt.

Funfact, jullie kerstkaart hangt nu wél op mijn WC deur.
"Nou, da's knap kut HJM"
- nee, ik spaar daar herinneringen: alleen de leukste/foutste/liefste mogen daar!

[ afbeelding ]

En om het dus goed te maken, heb ik met hele frisse tegenzin van de rest toestemming om onze "kerstkaart" te delen met jullie.
We hadden dit jaar afgesproken om EEN foto te maken ( er bestaat een gifje, tegen betaling) en "we doen het er maar mee, nu gaan we het gdvrdmm gezellig hebben"

Ik presenteer jullie; onze album-hoes; [ afbeelding ]

@:meneerHJM is ook heel dankbaar, maar die heeft in 2 dagen meer dan 9 uur in de auto gezeten, binnen Nederland, voor zijn werk; die komt later vast nog wel wat aardigs zeggen.
Maar alvast ook namens hem, bedankt uit de grond van zijn hart, hij was helemaal overdonderd, er bestaat een foto van hem met zijn nieuwe sokken maar ik ben bang dat deze niet online mag...

Jullie, alles, iedereen wens ik zo'n veel beter 2022 dan dit achterlijke jaar, ik houd van jullie, oprecht. O+
Veel kleur en puzzel plezier! En wat een leuke 'kerstkaart' van jullie! O+
  woensdag 29 december 2021 @ 16:02:53 #91
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_202898994
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 09:57 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Die biertjes in het pakket van HJM? Gewoon bij de Jumbo haha :+
:D
Gebrouwen bij mij in de buurt, vandaar de vraag ;)
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_202910449
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 00:49 schreef Takaiki het volgende:

[..]
Dit O+

(en het bierpakket gehaald bij B&M? :o )
Als je dit pakket bedoeld, dit komt van Beers & More 77
  donderdag 30 december 2021 @ 07:07:36 #93
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_202918019
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 21:58 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]
Als je dit pakket bedoeld, dit komt van Beers & More 77
[ afbeelding ]
Ja! :o
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_202922549
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 22:44 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]

U mist 1 Draakje, zo heet mijn vogel en die is ook heerlijk verwend :P
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_203091919


Koekjes gebakken met een pak uit ons toffe pakket O+ Napret!
  zondag 9 januari 2022 @ 17:53:23 #96
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_203112962
Morgen word het laatste pakket verzonden *O* *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_203151683
Berichtje van de laatste ontvanger, nu zijn we helemaal compleet:

Dank schenker, wat een geweldig pakket!

Ik gaf aan van te voren ‘niet te veel eten’, want daar pas ik mee op, maar buiten wat lekkere kaaskoekjes, heerlijke bonbons en precies de juiste pringles en heeeel veeeel soepjes waren er verder allemaal niet eetbare dingen! :P Een mooi boek over vegetarische gerechten en 3 goeie spannende boeken, genoeg te lezen de komende tijd! Verder wel 3 bord- en tafelspellen zoals agricola, catan het dobbelspel en Duel, de gever heeft flink uitgepakt, genoeg te doen met de donkere avondjes. ;)

Ook nog een mooie storage-bag voor planten met aarde in te doen voor in de tuin. Verder nog twee heerlijke flesjes corona waar ik erg om moest lachen, net als om de enorme hoeveelheid cup-a-soupjes, haha! Fijn voor het kamperen deze zomer! :) Het mooiste nog wel was de kaart en de boodschap erop. Dat was fijn en positief.

Ik vind het bijzonder dat er mensen zijn die dit voor andere, dit het even kunnen gebruiken, doen. Wat een verrassing zo iemand aan de deur met een groot pakket, je weet het, maar het blijft zo’n pret. Ik ben als een kind zo blij en vind het machtig mooi dat ik dit heb gekregen. Wat een fijne mensen toch op Fok!

Gever heel erg bedankt en alle mensen die ook geven, of mee hebben geregeld, jullie zijn fantastisch. Zodra het lukt doe ik mijn deel en ga ik dieren helpen, en zo helpen we elkaar. ;) Dank!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 12 januari 2022 @ 12:05:22 #98
269689 crew  Viv
pi_203152178
Wat een mooie reactie @superkimmi O+

Jij en @KapiteinIglo weer enorm bedankt voor de succesvolle organisatie!! _O_
  Moderator woensdag 12 januari 2022 @ 12:47:50 #99
447051 crew  Peejtur
pi_203152840
Dat is een fijne reactie. Ik hoop dat hij er veel plezier aan heeft. *O*

Corona kreeg ik van mijn baas als kerstpakket. Met knipoog. Ik lust het niet dus die heb ik doorgegeven :@
  woensdag 12 januari 2022 @ 14:56:10 #100
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_203154918
Kudp's allemaal/

Maandag hoop ik dat de hulp mijn oven kan plaatsen.
Deze week had ze uitvaart. Ze wou later wel komen, maar dat wou ik niet.
Dan ga je thuis sip zijn.
Niet de zelfde dag naar mij.
You sound reasonable...Time to up my medication.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')