Mag ook in stukjes. Degene met de meeste goede antwoorden wint. Als een antwoord al is gegeven, streep ik m afquote:Op woensdag 22 december 2021 11:14 schreef peaceman het volgende:
Jemig... leuke vraag, maar best moeilijk vind ik.
quote:Op woensdag 22 december 2021 11:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Potverdikke, nu moet ik weer wat verzinnen. Oke vragen over iets buiten de top 2000 waren geen succes, zo bleek, dus laten we t maar bij de top 2000 houden. Ik ga 10 (huidige en voormalige) presentatoren omschrijven. Wie?
1. DJ maakte er een sport van om zo lang mogelijk door intro's heen te praten, of het intro nou 20 seconden of 2 minuten lang is.
2. DJ die het liefst zoveel mogelijk snackt tijdens de uitzending, zn dochter op onhebbelijke tijdstippen meeneemt naar de studio en daar vervolgens nog over gaat ruziën met kritische twitteraars die hem "achterlijke vetzak"noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3. DJ die vanwege een drankprobleem niet meer de Top 2000 mag presenteren
4. Voormalig nieuwslezer op televisie die tegenwoordig de rechtse hoek heeft opgezocht.
5. Voormalig DJ, nu bestuurder in Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6. DJ die de laatste uren van de Top 2000 ooit presenteerde alsof hij een berg beklom waarbij koning Queen op de top op de troon zat
7. Oud-presentator die enkele jaren radiobaas was bij Talpa RadioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8. Voormalig presentator uit de beginjaren die daarna opdook als kandidaat bij The Voice Senior
9. Voorzitter van de Ajax-fanclub mocht ook meedoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10. Presenteerde in 2000 en 2001 al wat uurtjes en keerde na een afwezigheid van 19 jaar in 2020 terug in het dj-team.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
ja dat leek me de makkelijkstequote:Op woensdag 22 december 2021 11:27 schreef Tussle266 het volgende:
Waar ik Stenders zei moet Staverman staan stop de tijd?
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
3 zal toch niet Stefan Stasse zijn?
I love music |Ajax forever
Potverdikke, nu moet ik weer wat verzinnen. Oke vragen over iets buiten de top 2000 waren geen succes, zo bleek, dus laten we t maar bij de top 2000 houden. Ik ga 10 (huidige en voormalige) presentatoren omschrijven. Wie?
1. DJ maakte er een sport van om zo lang mogelijk door intro's heen te praten, of het intro nou 20 seconden of 2 minuten lang is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2. DJ die het liefst zoveel mogelijk snackt tijdens de uitzending, zn dochter op onhebbelijke tijdstippen meeneemt naar de studio en daar vervolgens nog over gaat ruziën met kritische twitteraars die hem "achterlijke vetzak"noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3. DJ die vanwege een drankprobleem niet meer de Top 2000 mag presenterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4. Voormalig nieuwslezer op televisie die tegenwoordig de rechtse hoek heeft opgezocht.
5. Voormalig DJ, nu bestuurder in Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6. DJ die de laatste uren van de Top 2000 ooit presenteerde alsof hij een berg beklom waarbij koning Queen op de top op de troon zat
7. Oud-presentator die enkele jaren radiobaas was bij Talpa RadioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8. Voormalig presentator uit de beginjaren die daarna opdook als kandidaat bij The Voice Senior
9. Voorzitter van de Ajax-fanclub mocht ook meedoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10. Presenteerde in 2000 en 2001 al wat uurtjes en keerde na een afwezigheid van 19 jaar in 2020 terug in het dj-team.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik was even in de war door dat interview met Stenders eerder dit jaar, waar hij er zelf over begon.quote:
All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Zonde. Ik vond Stefan altijd erg leuk tijdens de top 2000.I love music |Ajax forever
4 Roderick Veelo
6 Hans Schiffers?
8 Ron Stoeltie![]()
10 Jeroen van Inkel?When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
1. DJ maakte er een sport van om zo lang mogelijk door intro's heen te praten, of het intro nou 20 seconden of 2 minuten lang is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2. DJ die het liefst zoveel mogelijk snackt tijdens de uitzending, zn dochter op onhebbelijke tijdstippen meeneemt naar de studio en daar vervolgens nog over gaat ruziën met kritische twitteraars die hem "achterlijke vetzak"noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3. DJ die vanwege een drankprobleem niet meer de Top 2000 mag presenterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4. Voormalig nieuwslezer op televisie die tegenwoordig de rechtse hoek heeft opgezocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5. Voormalig DJ, nu bestuurder in Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6. DJ die de laatste uren van de Top 2000 ooit presenteerde alsof hij een berg beklom waarbij koning Queen op de top op de troon zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7. Oud-presentator die enkele jaren radiobaas was bij Talpa RadioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8. Voormalig presentator uit de beginjaren die daarna opdook als kandidaat bij The Voice Senior
Lekker je Ron Stoeltie omdraaien.quote:Op woensdag 22 december 2021 11:37 schreef Homdeck het volgende:
4 Roderick Veelo
6 Hans Schiffers?
8 Ron Stoeltie![]()
10 Jeroen van Inkel?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Zoek er nog 2 dus. Een presentator uit de beginjaren die tevens muzikant is. En iemand die in 2000 heel jong was, maar in 2020 mocht terugkeren.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Nog een hint: hij deed ook dingen met Ilse Delange
Hint bij de tweede: het is een hijHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dit zijn altijd gevaarlijke hints, want die leiden altijd naar Borsatan, maar die is het sowieso niet.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
hij deed ook dingen met Ilse DelangeAll Day I Dream About Stemlijsten![]()
Hij was gitarist in haar band denk ik.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:47 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit zijn altijd gevaarlijke hints, want die leiden altijd naar Borsatan, maar die is het sowieso niet.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Oke nog een hind: de tweede man won in Nederland ooit de Slimste Mens ter wereld, werkte ooit met Stenders samen en Ruud de Wild en heeft nu een andere partner in crime.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dat zal dan Jeroen Kijk in de Vegte zijn.When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
1. DJ maakte er een sport van om zo lang mogelijk door intro's heen te praten, of het intro nou 20 seconden of 2 minuten lang is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2. DJ die het liefst zoveel mogelijk snackt tijdens de uitzending, zn dochter op onhebbelijke tijdstippen meeneemt naar de studio en daar vervolgens nog over gaat ruziën met kritische twitteraars die hem "achterlijke vetzak"noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3. DJ die vanwege een drankprobleem niet meer de Top 2000 mag presenterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4. Voormalig nieuwslezer op televisie die tegenwoordig de rechtse hoek heeft opgezocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5. Voormalig DJ, nu bestuurder in Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6. DJ die de laatste uren van de Top 2000 ooit presenteerde alsof hij een berg beklom waarbij koning Queen op de top op de troon zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7. Oud-presentator die enkele jaren radiobaas was bij Talpa RadioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8. Voormalig presentator uit de beginjaren die daarna opdook als kandidaat bij The Voice Senior
9. Voorzitter van de Ajax-fanclub mocht ook meedoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10. Presenteerde in 2000 en 2001 al wat uurtjes en keerde na een afwezigheid van 19 jaar in 2020 terug in het dj-team.Laat ik de laatste dan maar geven: dat was Ruud Hermans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik concludeer dat Tussle de meeste antwoorden goed heeft en derhalve een puntje verdient.
Fred_B 6
Gale_Boetticher 6
Tussle266 6
Scorpion_17 8
Mexicanobakker 5
MadMaster 4
Berkery 3
MielMonteur 3
Homdeck 2
koffieleuk 2
Peaceman 2
pipster 1Het beste adres voor al uw primeurs!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: