Italië dat gewoon lekker even alles wint dit jaarquote:Op zondag 19 december 2021 16:30 schreef Cee het volgende:
Dit vind ik echt best tof hoor. Mag wel winnen.
Het model flatteert haar totaal niet.quote:Op zondag 19 december 2021 16:29 schreef Meridiaan het volgende:
De cameravoering is misselijkmakend.
Ik had haar geen jurk aangedaan trouwens
Zoals hier al werd geopperd; never change a winning teamquote:Op zondag 19 december 2021 16:30 schreef Arizona het volgende:
Ik vind haar jurk niet zo.
Wel geinig dat Italië weer op de rocktour doorgaat
Broek had beter geweestquote:Op zondag 19 december 2021 16:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het model flatteert haar totaal niet.
Armenië heeft echt een nummer dat zo door naar ESF kan.quote:
Oké nog even afwachten dusquote:Op zondag 19 december 2021 16:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Armenië heeft echt een nummer dat zo door naar ESF kan.![]()
Maar Noord-Macedonië is mijn favoriet.
Ja dit doet hij topquote:Op zondag 19 december 2021 16:33 schreef Cee het volgende:
Ik vind Buddy dit zo leuk en schattig doen.
Jan Smit mis je totaaal niet.quote:Op zondag 19 december 2021 16:33 schreef Cee het volgende:
Ik vind Buddy dit zo leuk en schattig doen.
De tent is maar half opgezet!quote:
Eerste keer was Noorwegen 2005?quote:Op zondag 19 december 2021 16:37 schreef Cee het volgende:
Saillant detail: dit is niet de eerste keer dat Wig Wam op het Eurovisie staat.
Bij de allereerste noten dacht ik aan Beauty and the Beastquote:
Rond die tijd zat ik op Habbo Hotel.quote:Op zondag 19 december 2021 16:38 schreef Cee het volgende:
Deze kids zijn allemaal jonger dan 14, toen ik zo oud was ging ik al dood als ik een spreekbeurt voor de klas moest houden.
Mijn lievelingstrui toen ik 13 was, was een mintgroene trui met zeehondjes eropquote:Op zondag 19 december 2021 16:38 schreef Cee het volgende:
Deze kids zijn allemaal jonger dan 14, toen ik zo oud was ging ik al dood als ik een spreekbeurt voor de klas moest houden.
Maar dat oor Guaanquote:
Ik voel me een cougar, kooi mequote:
quote:Op zondag 19 december 2021 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar dat oor GuaanIk zie het zelfs op deze foto nog
maar dat klinkt gewoon als een goede lookquote:Op zondag 19 december 2021 16:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn lievelingstrui toen ik 13 was, was een mintgroene trui met zeehondjes erop
En de fietsen gewoon op de weg parkerenquote:Op zondag 19 december 2021 16:40 schreef Arth_NL het volgende:
Altijd irritant, van die kinderen die niet aan de rechterkant van het fietspad fietsen.
Hij zit dichter bij mijn dochter qua leeftijd dan bij mijquote:Op zondag 19 december 2021 16:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zat ook te googelen hoe oud hij eigenlijk isMaar 27 valt mee
En dan in een enorme hoepel in de lucht gaan zweven.quote:Op zondag 19 december 2021 16:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En de fietsen gewoon op de weg parkeren
Wat was die regel ook alweer; helft van de leeftijd plus 7 toch?quote:Op zondag 19 december 2021 16:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij zit dichter bij mijn dochter qua leeftijd dan bij mij
Door die ring zag het podium er alleen maar leger uitquote:Op zondag 19 december 2021 16:43 schreef Meridiaan het volgende:
Wat de meerwaarde van de props waren weet ik nog niet
Ja dus.quote:Op zondag 19 december 2021 16:44 schreef Guanabana het volgende:
Maar zit er nou een grauwe filter overheen of wat.
Nu niet meerquote:Op zondag 19 december 2021 16:44 schreef Guanabana het volgende:
Maar zit er nou een grauwe filter overheen of wat.
Ja het is niet de volwassenheid in de stem, maar gewoon een aparte klankkleurquote:Op zondag 19 december 2021 16:45 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Hij klinkt een stuk volwassener dan de andere jongens die meedoen
Eensquote:Op zondag 19 december 2021 16:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets hebben die stem.
Malta hijgt ook hun nek.quote:Op zondag 19 december 2021 16:46 schreef Arth_NL het volgende:
Duitsland heeft een concurrent voor de laatste plaats.
Oh dat had ik zeker moeten herkennen, maar ik lette niet op.quote:Op zondag 19 december 2021 16:47 schreef Funhouse het volgende:
Is de muziek in deze postcard niet van La La Land?
Leg de fapfoto's van Buddy dan ook eens wegquote:Op zondag 19 december 2021 16:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh dat had ik zeker moeten herkennen, maar ik lette niet op.
Eens, maar deze komt vooralsnog wel op 2 bij mijquote:
Had zo meegekund inderdaadquote:Op zondag 19 december 2021 16:50 schreef Arth_NL het volgende:
Dit hadden ze inderdaad beter kunnen bewaren voor Turijn, volgend jaar.
Sinds wanneer heeft het (J)ESC geen prioriteit?quote:Op zondag 19 december 2021 16:51 schreef Sableheart het volgende:
Ik moet het helaas voor gezien houden, zoals gezegd, we krijgen bezoek.
Veel plezier verder, allemaal!
Thanks, en veel plezier verder met het bezoek!quote:Op zondag 19 december 2021 16:51 schreef Sableheart het volgende:
Ik moet het helaas voor gezien houden, zoals gezegd, we krijgen bezoek.
Veel plezier verder, allemaal!
Ik vond die rap heel cute en aandoenlijkquote:Op zondag 19 december 2021 16:54 schreef Aoibhin het volgende:
Dit vind ik ook wel redelijk. Ik erger me ook niet zo aan de rap eigenlijk
Ja inderdaadquote:Op zondag 19 december 2021 16:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond die rap heel cute en aandoenlijk
Dat wel, maar heb ook gelachenquote:Op zondag 19 december 2021 16:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vond die rap heel cute en aandoenlijk
Gewaagde meningquote:Op zondag 19 december 2021 16:57 schreef molloot200 het volgende:
Qua half-rap nummer was dit beter dan Malta.
Mijn langetermijngeheugen vertelt mij dat jij ooit een hekel had aan Frankrijk, maar dat is dus veranderd?quote:
Na dit optreden.quote:Op zondag 19 december 2021 17:00 schreef NailQueen het volgende:
Weet iemand een optreden waar ik ondertussen mijn avondeten kan opwarmen?
Servië denk ikquote:Op zondag 19 december 2021 17:00 schreef NailQueen het volgende:
Nee, diequote:Op zondag 19 december 2021 16:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn langetermijngeheugen vertelt mij dat jij ooit een hekel had aan Frankrijk, maar dat is dus veranderd?
Nederlandquote:Op zondag 19 december 2021 17:00 schreef NailQueen het volgende:
Oh hahahaquote:
Kans gemist bij Albanië.quote:Op zondag 19 december 2021 17:00 schreef NailQueen het volgende:
Nee komt niet echt lekker over, je zou zeggen dat het niet zo moeilijk is om er iets mooi van te maken als je in Parijs bent.quote:Op zondag 19 december 2021 17:03 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vind de postcards echt drie keer niks.
Het kan zijn dat ik dit later nog een keer post.
Dat vond ik een van de leukeren tot nu toequote:
Ja ik vind de staging wel tofquote:Op zondag 19 december 2021 17:05 schreef usagi414 het volgende:
Mooie sfeer zetten ze neer op het podium.
Meer iets voor het volwassen ESF, ik miste hier totaal de Juniorvibes bijquote:
Yup, zal wel de jury kunnen winnen denk ikquote:Op zondag 19 december 2021 17:06 schreef Em31 het volgende:
Ze kan wel zingen, nummer vind ik niet zo bijzonder.
Echt he, welke held zit hier elk jaar weer achterquote:
Ziet er goed uit jaquote:
Het was mij ook allemaal een beetje teveelquote:
Klinkt eerder als een toverspreukquote:Op zondag 19 december 2021 17:10 schreef Arizona het volgende:
Tiek tak tiek Magique!
Neigt wel erg naar musicalmaar wel leuk!
Hans Crêpe.quote:Op zondag 19 december 2021 17:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt he, welke held zit hier elk jaar weer achterDe staging is al jaren zo goed bij het JESF
Je had het net over Belle en het Beest, die klok kwam daar ook uit leek welquote:Op zondag 19 december 2021 17:10 schreef Arizona het volgende:
Tiek tak tiek Magique!
Neigt wel erg naar musicalmaar wel leuk!
quote:
Ik ga na Nederland koken, ik heb echt honger.quote:Op zondag 19 december 2021 17:12 schreef NailQueen het volgende:
Hieronder ga ik mijn avondeten klaar zetten.
Deze sla ik even opquote:
Kan de Nederlandse voorrondes ook altijd moeilijk doorkomen omdat de liedjes grotendeels in slecht Engels worden gezongen. En daar zijn maar vier liedjes.quote:Op zondag 19 december 2021 17:17 schreef NailQueen het volgende:
Die soort overgang naar het engels vind ik dus tenenkrommend/cringe.
Ik vind het ook heel leuk hoor. Linkerrijtje verdient ze wel!quote:Op zondag 19 december 2021 17:16 schreef Guanabana het volgende:
Nou ik vind het hartstikke leuk, dus weet niet hoor.
Dit :$quote:Op zondag 19 december 2021 17:17 schreef Em31 het volgende:
Had dit nog niet gehoord, maar vind het behoorlijk saai.
Ja dat "wish I could fly" stukje is de enige echte hook, en er dan niet een die sterk genoeg is om het hele nummer te dragenquote:Op zondag 19 december 2021 17:17 schreef Guanabana het volgende:
Nja het is vooral het refrein stukje.
Ik vond het ook echt okido.quote:Op zondag 19 december 2021 17:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel leuk hoor. Linkerrijtje verdient ze wel!
Fijne melodie, behoorlijk goed gezongen en mooie staging
Neequote:
Die staging lijkt ook wel een beetjequote:
Of een barbie-huis.quote:Op zondag 19 december 2021 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die staging lijkt ook wel een beetjeAl is hier geen laser-robot bij
Ja, volgens mij ook wel zenuwachtig ookquote:Op zondag 19 december 2021 17:25 schreef Arth_NL het volgende:
Spanje lijkt bij het start van het liedje al buiten adem te zijn.
Spanjaarden worden sowieso altijd helemaal gek van junior esc volgens mijquote:Op zondag 19 december 2021 17:26 schreef Cee het volgende:
Ah, de keet zit daar ook vol Spanjolen zo te horen.
Het is echt Lucia Marthas on speed.quote:Op zondag 19 december 2021 17:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan die kutdansers niet meer aanzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |