Dat is een afweging die ik aan het maken ben. Kun je iets moois aanraden? Ik weet dat ze van cognac enz. houden (maar ik heb daar zelf weinig verstand van).quote:
Dat is een afweging die ik aan het maken ben. Kun je iets moois aanraden? Ik weet dat ze van cognac enz. houden (maar ik heb daar zelf weinig verstand van).quote:
Plant komt het meest voor – ik heb zelf weinig verstand van planten. Kun je misschien iets moois aanraden?quote:
Een monstera deliciosa (gatenplant) doet het altijd wel goed en kan je eigenlijk niet mis mee gaan. Maar alle planten zijn leuk!quote:Op zondag 19 december 2021 16:31 schreef craziness het volgende:
[..]
Dat is een afweging die ik aan het maken ben. Kun je iets moois aanraden? Ik weet dat ze van cognac enz. houden (maar ik heb daar zelf weinig verstand van).
[..]
Plant komt het meest voor – ik heb zelf weinig verstand van planten. Kun je misschien iets moois aanraden?
Rode wijnvlekken verwijder je met zout of witte wijn. Kots weet ik niet. Ik zou het hele tapijt verwijderen.quote:Op zondag 19 december 2021 17:30 schreef ToT het volgende:
Iets om rode wijn of kots mee uit het nieuwe tapijt te kunnen verwijderen?
Dat met rode wijn heb ik op een housewarming party meegemaakt!Gelukkig wel schoon gekregen.
Of anders zo'n mooie plank van Action met die tekst van "In dit huis....", of valt dat ook onder kitsch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |