SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schragen, plank op maat. Losse Ikea kastjes.quote:Op zondag 19 december 2021 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat niet. Nou ja, zou ideaal zijn maar ik ben al blij als ik een gewone vind. Je hebt kastjes gekocht en er een plaat op gemonteerd o.i.d.?
ook gezellig gezinsuitje op de zondagmiddag.quote:
nog altijd blij met mn ikea jerkerquote:Op zondag 19 december 2021 15:06 schreef kwiwi het volgende:
Ben op zoek naar een nieuw bureau, maar kan niet echt vinden wat ik zoek. Een wit hoekbureau met kastjes voor een normale prijs is blijkbaar teveel gevraagd
mja ik heb zo dat dressoir gisteren in losse elementen bij elkaar gekliktquote:Op zondag 19 december 2021 15:36 schreef Ama het volgende:
Ik zag een leuke nieuwe (en goedkope) bureau bij de IKEA maar specifiek de kleur die ik wil verzenden ze niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik niet, heb daar gewoon een salontafel voor of mijn bureau.quote:Op zondag 19 december 2021 15:42 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.ikea.com/nl/n(...)uder-beige-90467838/
half fok heeft volgens mij zo'n ding
Ik niet, maar dat is wel ideaalquote:Op zondag 19 december 2021 15:42 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.ikea.com/nl/n(...)uder-beige-90467838/
half fok heeft volgens mij zo'n ding
Nee niet nu, december is dure maand dit dat. Is er over paar maanden ook nog wel.quote:
Ja maar dit is zeg maar een mix en match wat ik nu heb gevonden.. koop je een los tafelblad en losse poten naar keuze maar is qua prijs precies zelfde als het bureau in 1 bouwpakket.quote:Op zondag 19 december 2021 15:49 schreef Karzai het volgende:
Bij ikea moet je toch alles zelf in elkaar zetten?
https://www.ikea.com/nl/n(...)arp-zwart-s89419075/quote:Op zondag 19 december 2021 15:49 schreef Karzai het volgende:
Bij ikea moet je toch alles zelf in elkaar zetten?
Ze moeten toch iets om aan inkomsten te komenquote:Op zondag 19 december 2021 15:51 schreef bitterbal het volgende:
Zie dat winkels en click en collect doen
bedoel dat ama die tafel misschien dan ook kan ophalenquote:Op zondag 19 december 2021 15:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze moeten toch iets om aan inkomsten te komen
is die al op geweest vandaag?quote:
Ik ga vandaag voor de zondagsklassieker biefstuk met frietquote:Op zondag 19 december 2021 15:56 schreef Karzai het volgende:
4 uur en ik heb nog een droge worst en een kaasje
ik doe 1x per maand grote boodschappen en tussendoor wanneer 't nodig is.quote:
Vierhonderd pleerollen hebben?quote:Op zondag 19 december 2021 16:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voorraadkast aan het opruimen. Moet ik toch wat minder in gaan gooien.
Huh je liet toch laatst een foto zien van wel? Of was dat iemand anders.quote:
alleen keukenkastjesquote:Op zondag 19 december 2021 16:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Huh je liet toch laatst een foto zien van wel? Of was dat iemand anders.
Ja, dat hebben wij dus. Kunnen er eigenlijk beter geen hebben.quote:Op zondag 19 december 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Zou hem helemaal vol proppen. /hamsteraar
Zin in een uitje?quote:Op zondag 19 december 2021 16:16 schreef bitterbal het volgende:
zijn nergens demonstraties gaande he?
ja gister avond eigenlijk alquote:Op zondag 19 december 2021 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Valt me wel tegen eigenlijk. Had echt een hoop gezeik verwacht.
voor op de pizzaquote:Op zondag 19 december 2021 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat niet. Wel 5 blikken ananas.
Dat is voor de pijperij, ja hè?quote:Op zondag 19 december 2021 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat niet. Wel 5 blikken ananas.
Nee? Vertel eens?quote:Op zondag 19 december 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
had ik jullie al verteld over mijn dekentje?
quote:
Is dat zo'n dekentje waar je heerlijk warme billen van krijgt?quote:Op zondag 19 december 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
had ik jullie al verteld over mijn dekentje?
quote:Op zondag 19 december 2021 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
het is zon warm lekker zacht ding. Heb mij weer helemaal ingewikkeld en zit nu zon beetje warm gelukkig voo rmij uit te kijken
ja superwarme bipsquote:Op zondag 19 december 2021 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat zo'n dekentje waar je heerlijk warme billen van krijgt?
met wat er bij?quote:Op zondag 19 december 2021 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Straks spaghetti maken. Nu al trek in
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000015391710/?s2a=quote:Op zondag 19 december 2021 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil ook wel zo'n warm dekentje eigenlijk. Waar koop je dat?
quote:Op zondag 19 december 2021 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gehaktballetjes en een saus tjokvol groente
Prima, zolang je maar niet over je warme billen gaat raaskallenquote:Op zondag 19 december 2021 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Behaaglijkebipsen.nlquote:Op zondag 19 december 2021 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Tomado, Dordtse glorie. Nou ja, ooit danquote:Op zondag 19 december 2021 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000015391710/?s2a=
quote:Op zondag 19 december 2021 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pas nou op, straks zit je ook in de gevangenis net als Los.
Huh?quote:Op zondag 19 december 2021 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pas nou op, straks zit je ook in de gevangenis net als Los.
Budaongepastenaar.quote:Op zondag 19 december 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mijn oerdegelijke reputatie te grabbel.
Besteld. Binnen een paar weken terugverdiend als ik de thermostaat dan gewoon op 19 kan laten staanquote:Op zondag 19 december 2021 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000015391710/?s2a=
quote:Op zondag 19 december 2021 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Besteld. Binnen een paar weken terugverdiend als ik de thermostaat dan gewoon op 19 kan laten staan
Dat wordt weer minder vaak naar de koelkast op en neer lopen, en weer meer van de bureaukoelkast gebruik makenquote:
Ygritte had zin in een gangbang en Los wilde haar daar een beetje in tegemoet komen maar dat vinden de Amish niet goedquote:
ja je wil niet meer opstaan als je bent ingewikkeldquote:Op zondag 19 december 2021 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt weer minder vaak naar de koelkast op en neer lopen, en weer meer van de bureaukoelkast gebruik maken
En je stapjes dan?quote:Op zondag 19 december 2021 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Besteld. Binnen een paar weken terugverdiend als ik de thermostaat dan gewoon op 19 kan laten staan
wat?quote:Op zondag 19 december 2021 16:55 schreef UitStraling het volgende:
137 shots, verplicht kijkvoer om te beseffen hoe bizar ziek de VS is.
ohquote:Op zondag 19 december 2021 16:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://www.msn.com/en-us(...)wednesday/ar-AARPd4U
ook wel een goed programmaquote:Op zondag 19 december 2021 16:59 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu argos op de npo. Gaat over de chinezen en de oeigoeren
Documentaire op Netflix, meer dan zestig politieauto's die een auto met twee negers achtervolgen omdat de uitlaat knalt van die auto, na een achtervolging schieten ze die twee dood met 137 kogels omdat ze denken dat er op hen wordt geschoten maar ze schieten op elkaar.quote:
quote:Op zondag 19 december 2021 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Documentaire op Netflix, meer dan zestig politieauto's die een auto met twee negers achtervolgen omdat de uitlaat knalt van die auto, na een achtervolging schieten ze die twee dood met 137 kogels omdat ze denken dat er op hen wordt geschoten maar ze schieten op elkaar.
quote:Op zondag 19 december 2021 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je wil niet meer opstaan als je bent ingewikkeld![]()
*googled naar bureaukoelkast*
nee had van karzai al gelezen tochquote:Op zondag 19 december 2021 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat serieus het gekste wat je leest?
Hoe is dat mogelijk?quote:Op zondag 19 december 2021 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb keto chocolade cake gemaakt en het is goed te doen
Gemaakt van gemalen komkommer?quote:Op zondag 19 december 2021 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Npo2 heeft sowieso we goede docu’s laatste tijd.quote:Op zondag 19 december 2021 16:59 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu argos op de npo. Gaat over de chinezen en de oeigoeren
avocadoquote:Op zondag 19 december 2021 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gemaakt van gemalen komkommer?
ja weet niet welke zender maar staat op de npo sitequote:Op zondag 19 december 2021 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Npo2 heeft sowieso we goede docu’s laatste tijd.
Nederland heeft een probleemquote:Op zondag 19 december 2021 17:06 schreef bitterbal het volgende:
maar goed ja amerika heeft wel echt een probleem
Klinkt als iets waar heksen omheen dansen bij volle maan in het bos.quote:Op zondag 19 december 2021 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ja dat ze nog niet met brandende fakkels richting het binnehof zijn getrokkenquote:Op zondag 19 december 2021 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nederland heeft een probleem![]()
Als we wapens mochten dragen hadden we nu geen lockdown gehad en hadden we Mark en Hugo op hun plaats kunnen zetten.
Dimmy met haar Beretta, dat zal ze leren.quote:Op zondag 19 december 2021 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nederland heeft een probleem![]()
Als we wapens mochten dragen hadden we nu geen lockdown gehad en hadden we Mark en Hugo op hun plaats kunnen zetten.
wat heb je gedaan?:Pquote:Op zondag 19 december 2021 17:13 schreef Recce het volgende:
50 km gefietst.Half Twente was aan de wandel en er werd gemidwinterhoornd op een paar plaatsen.
Bezigheidstherapie?quote:Op zondag 19 december 2021 17:12 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd of k morgen al aan de schoonmaak wordt verwacht
Dat zijn flinke toeters.quote:Op zondag 19 december 2021 17:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Die moest ik ontwijken.Dit soort gedoe:
[ afbeelding ]
Zaten vandaag vast met zijn allen in de kerk; dus vanaf volgende week.quote:Op zondag 19 december 2021 17:19 schreef Recce het volgende:
Ede +61. Volgens mij moet iemand daar even omikron introduceren, want dit schiet niet op.
Daar staat Los vast tussen.quote:Op zondag 19 december 2021 17:18 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 december 2021 17:18 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja das waarquote:Op zondag 19 december 2021 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonder boeren geen varkentjes voor jou om op te eten meisje.
Dit zijn van die mannen die nog neger zeggen en denken dat mannen een piel hebben en vrouwen een gaatje.quote:Op zondag 19 december 2021 17:18 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij staat op de foto?quote:Op zondag 19 december 2021 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn van die mannen die nog neger zeggen en denken dat mannen een piel hebben en vrouwen een gaatje.
Ook niets qua take-away of thuiskoken?quote:Op zondag 19 december 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja werk aangezien we nu dicht zijn
Misschien moet balletje een boer huwen, kan ze als het donker is uit bed sluipen en zijn varkentjes opetenquote:Op zondag 19 december 2021 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonder boeren geen varkentjes voor jou om op te eten meisje.
nee waarschijnljk niet nee. Geloof dat ze kijken hoe ze zoveel mogelijk steun kunnen krijgenquote:Op zondag 19 december 2021 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook niets qua take-away of thuiskoken?
quote:Op zondag 19 december 2021 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet balletje een boer huwen, kan ze als het donker is uit bed sluipen en zijn varkentjes opeten
nou je hadhet net nog over negers en in vrijwel elke post zeg je wel pielquote:Op zondag 19 december 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden, zie je daar ook maar een leuke knappe man tussen staan?
Zal wel moeten. Normaal goede weken zo rondom de kerstdagen.quote:Op zondag 19 december 2021 17:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee waarschijnljk niet nee. Geloof dat ze kijken hoe ze zoveel mogelijk steun kunnen krijgen
Ik kan dit soort lui nooit verstaan en als ik ze versta, maken ze hele suffe grappen.quote:Op zondag 19 december 2021 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn van die mannen die nog neger zeggen en denken dat mannen een piel hebben en vrouwen een gaatje.
moet niet hoor :pquote:Op zondag 19 december 2021 17:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel moeten. Normaal goede weken zo rondom de kerstdagen.
Bitterballen inpakken in de snackfabriek.quote:Op zondag 19 december 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
nou ja terecht dt we wat moeten doen.
hoorde gisteren van een collega dat bekende ondernemer in rotterdam zijn personeel de vorige lockdown in de verstegen kruidenfabriek heeft laten weten. Moesten ze potjes met kruiden vullen
zou wel erg zijnquote:Op zondag 19 december 2021 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterballen inpakken in de snackfabriek.
Volgens mij mag dat niet eensquote:Op zondag 19 december 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
nou ja terecht dt we wat moeten doen.
hoorde gisteren van een collega dat bekende ondernemer in rotterdam zijn personeel de vorige lockdown in de verstegen kruidenfabriek heeft laten weten. Moesten ze potjes met kruiden vullen
Komt er geen bitterbal meer de fabriek uit en moeten ze ballie aan het eind van de dag eruit rollen.quote:Op zondag 19 december 2021 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterballen inpakken in de snackfabriek.
Nee, met appel en walnoten.quote:Op zondag 19 december 2021 17:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gestoofde witlof in hamlampjes met een kaassaus?
quote:Op zondag 19 december 2021 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik lekkerder dan die bolletjes vet met nat vlees.
stiefmonste maakte het met creme freche en gekook ei. Dat vond ik wel lekkerquote:Op zondag 19 december 2021 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Witlof staat erg laag bij mij .
Je kunt er echt veel kanten mee op, de meeste mensen trekken het echter alleen op de babymanier met ham en kaas.quote:Op zondag 19 december 2021 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Witlof staat erg laag bij mij .
cupcake vorm nemen.quote:Op zondag 19 december 2021 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt er echt veel kanten mee op, de meeste mensen trekken het echter alleen op de babymanier met ham en kaas.
Had ik maar brie. Heb wel geitenkaas.quote:Op zondag 19 december 2021 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cupcake vorm nemen.
laagje bladerdeeg erin.. en dan de blaadjes witlof opgerold daarboven op. Zodat je een soort roosjes krijgt. Goeie dosis honing erover
of eventueel nog met brie en (wal)noten en honing
werkt vast ookquote:Op zondag 19 december 2021 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik maar brie. Heb wel geitenkaas.
oh dit ziet er ook nog wel aardig uit.quote:Op zondag 19 december 2021 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Dit dus.
https://www.lekkerensimpel.com/witlof-met-appel-en-brie/
Ja dat was vanavond wel het plan op zich. Maar die maak ik ook regelmatig.quote:Op zondag 19 december 2021 17:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh dit ziet er ook nog wel aardig uit.
dacht dat je 't rauw at als salade
de blaadjes oprollen en de rol groter maken met meer blaadjes. en dan in een cupcake vorm frottenquote:
jupquote:Op zondag 19 december 2021 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prachtig als bijgerechtje op een mooie tafel ook.
https://www.meubelbeslagonline.nl/Kruidenhouder/grijsquote:Op zondag 19 december 2021 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga nog maar even wat zoeken naar een praktisch kruidenrek voor in m'n keukenkast.
Ook nog een paar messen kopen en dan is het weer mooi geweest.
nooit gezien, zal er eens op lettenquote:Op zondag 19 december 2021 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/product/wi234032/ah-excellent-roodlof
https://www.soclever.nl/keuken/kruiden-opbergen/quote:Op zondag 19 december 2021 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga nog maar even wat zoeken naar een praktisch kruidenrek voor in m'n keukenkast.
bonk bonkquote:Op zondag 19 december 2021 18:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, de slangenballetjes in de oven
quote:Op zondag 19 december 2021 18:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.soclever.nl/keuken/kruiden-opbergen/
en anders hier ook nog wel wat 'handige' dingen
Daar zit vast wel iets tussen. Even kijken.quote:Op zondag 19 december 2021 18:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.soclever.nl/keuken/kruiden-opbergen/
en anders hier ook nog wel wat 'handige' dingen
Zelf maken, ik heb een enorme zooi aan potten met kruiden, geen enkel bouwwerk dat daar geschikt voor is.quote:Op zondag 19 december 2021 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
preciesquote:Op zondag 19 december 2021 18:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
allebei wel dodelijk denk ik
die lazy susan (draaischijf) lijkt me 't praktischt eerlijk gezegd.. andere dingen zijn leuk als je 1 soort potjes hebt.quote:Op zondag 19 december 2021 18:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Daar zit vast wel iets tussen. Even kijken.
Ik moet iets bedenken in ieder geval. Ben veel kruiden aan het verzamelen de laatste tijd en mag wel wat praktischer.quote:Op zondag 19 december 2021 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf maken, ik heb een enorme zooi aan potten met kruiden, geen enkel bouwwerk dat daar geschikt voor is.
Zo'n ding heb ik. Is eigenlijk een taartschijf dus zonder randje, dus ze flikkeren er steeds afquote:Op zondag 19 december 2021 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die lazy susan (draaischijf) lijkt me 't praktischt eerlijk gezegd.. andere dingen zijn leuk als je 1 soort potjes hebt.
Wildgroei aan verschillende potjes; en ga ze niet overschuddelen in andere potjes.quote:Op zondag 19 december 2021 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die lazy susan (draaischijf) lijkt me 't praktischt eerlijk gezegd.. andere dingen zijn leuk als je 1 soort potjes hebt.
ja moet je een met randje hebbenquote:Op zondag 19 december 2021 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik. Is eigenlijk een taartschijf dus zonder randje, dus ze flikkeren er steeds af
zou ik ook niet doenquote:Op zondag 19 december 2021 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wildgroei aan verschillende potjes; en ga ze niet overschuddelen in andere potjes.
Ik had op een gegeven moment over de 300 potjes, ben er toen maar eens goed over na gaan denken en heb een soort apothekerskast omgebouwd tot kruidenrek half verzonken in de muur.quote:Op zondag 19 december 2021 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet iets bedenken in ieder geval. Ben veel kruiden aan het verzamelen de laatste tijd en mag wel wat praktischer.
Hier is het nu ook ongeveer zo, maar kwam erachter dat ik bepaalde dingen driedubbel gehad ergens achterin de kast.quote:
Ik heb er ook niet enorm veel. Alleen in veel mixen zit ui- of knoflookpoeder en die kan ik dan weer niet gebruiken. Dus zelf mixen.quote:Op zondag 19 december 2021 18:21 schreef Karzai het volgende:
Maar zoveel verschillende kruiden gebruik ik niet, denk ik aan 10 genoeg heb
quote:Op zondag 19 december 2021 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo pasta pesto met kippetje maken.
quote:Op zondag 19 december 2021 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb denk ik wel 30+ potjes en zakjes met kruiden
komt vanavond laatquote:Op zondag 19 december 2021 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben wel toe aan een kattenplaatje
quote:Op zondag 19 december 2021 18:46 schreef Karzai het volgende:
Tis nog te vroeg om te gaan slapen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 december 2021 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik red het vandaag niet zo lang.
Morgen weer vroeg dagquote:Op zondag 19 december 2021 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik red het vandaag niet zo lang.
Hetzelfde dekentje als dat bal heeft?quote:Op zondag 19 december 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat was even lekker op de bank zeg
Maar smoorheet hier joh.
Zal blij zijn als dat dekentje er is, kan de rest gewoon lekker koel blijven
Jij ook een elektrisch chilldekentje?quote:Op zondag 19 december 2021 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat was even lekker op de bank zeg
Maar smoorheet hier joh.
Zal blij zijn als dat dekentje er is, kan de rest gewoon lekker koel blijven
volgens mij moet ik dan verhuizen..quote:Op zondag 19 december 2021 19:33 schreef UitStraling het volgende:
Straks ligt heel Foqueville te bibberen onder een elektrisch dekentje als het fucking tien graden boven nul is en zijn we verworden tot slappe laffe tere kasplantjes die al sterven aan de vogelgriep als er een duif poept op het dorpsplein
Nootmuskaat heb ik niet. Vind ik echt goor.quote:Op zondag 19 december 2021 19:32 schreef mschol het volgende:
ik heb heleboel potjes kruiden..
maar in praktijk gebruik ik er 4: peper, zout, kaneel en nootmuskaat.
de rest kan ik eigenlijk wel weg donderen
Kachel staat hier op 16 en ik lig in bed, dus dat zal niet zo snel gebeurenquote:Op zondag 19 december 2021 19:33 schreef UitStraling het volgende:
Straks ligt heel Foqueville te bibberen onder een elektrisch dekentje als het fucking tien graden boven nul is en zijn we verworden tot slappe laffe tere kasplantjes die al sterven aan de vogelgriep als er een duif poept op het dorpsplein
Ja waarom nietquote:Op zondag 19 december 2021 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hetzelfde dekentje als dat bal heeft?
Nou en?quote:Op zondag 19 december 2021 19:33 schreef UitStraling het volgende:
vind de smaak niet heel bijzonder maar geeft net dat beetje extra smaak aan boontjes enzoquote:Op zondag 19 december 2021 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nootmuskaat heb ik niet. Vind ik echt goor.
10 graden is ook niet warm ofzo hoor.quote:Op zondag 19 december 2021 19:33 schreef UitStraling het volgende:
Met Wattenschijfje naast je?quote:Op zondag 19 december 2021 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kachel staat hier op 16 en ik lig in bed, dus dat zal niet zo snel gebeuren
Ga je het dan indienen ?quote:
Misschien lig ik er straks in de zomer ook wel onder.quote:Op zondag 19 december 2021 19:36 schreef mschol het volgende:
[..]
maar verre van verwarmingsdekenstijd toch..
Ik heb het ooit over de appelmoes gedaan, denkende dat het kaneel was. Sindsdien verdraag ik de smaak slechtquote:Op zondag 19 december 2021 19:35 schreef mschol het volgende:
[..]
vind de smaak niet heel bijzonder maar geeft net dat beetje extra smaak aan boontjes enzo
Nootmuskaat over de boontjes en bloemkoolquote:Op zondag 19 december 2021 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nootmuskaat heb ik niet. Vind ik echt goor.
quote:Op zondag 19 december 2021 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het ooit over de appelmoes gedaan, denkende dat het kaneel was. Sindsdien verdraag ik de smaak slecht
quote:Op zondag 19 december 2021 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je het dan indienen ?
Ik had dat bij mijn vorige werk echt op de allerlaatste dag in de middag gedaan, vonden ze leuk joh![]()
Maar zelf hebben ze ook mensen op dinsdag laten weten dat ze donderdag de laatste dag hadden
Wtf ?
Die ligt te slapen in haar zachte mandjequote:Op zondag 19 december 2021 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met Wattenschijfje naast je?
oeh, ja dan kan ik het mij voorstellen..quote:Op zondag 19 december 2021 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het ooit over de appelmoes gedaan, denkende dat het kaneel was. Sindsdien verdraag ik de smaak slecht
Sinds het appelmoesincident liever nietquote:Op zondag 19 december 2021 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nootmuskaat over de boontjes en bloemkool![]()
Sociaal van je, bij mij was de sociale koek opquote:Op zondag 19 december 2021 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik moet het vóór eind december doen om op 1 februari te kunnen beginnen bij mijn nieuwe baan. Maar ik doe het morgen zodat mijn manager zoveel mogelijk tijd heeft om een vervanger te zoeken. Dat gaat sowieso een dingetje worden.
Aaaaw, dromend over rucolaquote:Op zondag 19 december 2021 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die ligt te slapen in haar zachte mandje
quote:Op zondag 19 december 2021 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kruiden gebruiken ze in Germania ook vaakquote:Op zondag 19 december 2021 19:39 schreef mschol het volgende:
[..]
oeh, ja dan kan ik het mij voorstellen..
bedenk mij dat ik nog een potje paprika/patatkruiden heb.. das soms ook wel lekker op patat...
Mijn manager is een tof mens. Alles daarboven niet zo.quote:Op zondag 19 december 2021 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sociaal van je, bij mij was de sociale koek op
Moest je alles opeten ?quote:Op zondag 19 december 2021 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinds het appelmoesincident liever niet
Je moet echt etikettenschrijver voor Verstegen of Silvo wordenquote:Op zondag 19 december 2021 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Nootmuskaat vereist zwierigheid, finesse en fingerspitzengefühl boven het kookpannetje, dan is het op een vlezige manier koninklijk rijk en warm te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |