abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport zondag 19 december 2021 @ 21:47:51 #126
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202710667
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 21:41 schreef Haags het volgende:

[..]
Helemaal nieuw is dat idee niet hoor. Bijna een jaar geleden pleurde half Nederland van verbazing van zijn stoel toen heel Duindorp feest vierde met dj´s onder de noemer demonstratie

[ twitter ]
Geldt wmb hetzelfde voor als nu.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Redactie Frontpage / Sport zondag 19 december 2021 @ 21:48:21 #127
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202710680
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 21:45 schreef AchJa het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Geen privé foto's posten
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_202710735
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 21:45 schreef AchJa het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
"Dus dames, ik doe dadelijk mijn broek omlaag, en jullie gaan dan op jullie knieën in een rij voor me zitten."
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_202710830
quote:
14s.gif Op zondag 19 december 2021 21:35 schreef Olga het volgende:
Vandaag in ieder geval geleerd dat je zonder problemen van een markt een demonstratie kan maken.
quote:
Een door Forum voor Democratie (FVD) georganiseerde illegale kerstmarkt in Wijster is ondanks een toezegging te zullen stoppen zondagmiddag gewoon doorgegaan. De belofte om de markt te staken en verder te gaan met een demonstratie is volgens de waarnemend burgemeester van Midden-Drenthe, Cees Bijl, niet nagekomen.

Op sociale media circuleren beelden waarbij de markt in volle gang is en de honderden aanwezigen niet de vereiste 1,5 meter afstand bewaren, maar juist dicht op elkaar staan en langs de kramen lopen.

"Onze toezichthouders hebben dat zelf ook geconstateerd", aldus de burgemeester. Hij heeft de organisatoren opgedragen de markt onmiddellijk te beëindigen. Gebeurt dat niet, dan wordt een bestuurlijke boete van 10.000 euro opgelegd.

Eerder sommeerde Bijl Forum voor Democratie al de kerstmarkt stil te leggen onder dreiging van een zogenoemde last onder dwangsom. De organisatie beloofde daarop over te gaan tot een demonstratie tegen de coronamaatregelen.

"Heel triest dat wanneer heel Nederland in een lockdown zit mensen denken een kerstmarkt te kunnen organiseren. Dat kan niet", zei Bijl eerder op zondagmiddag. "Zij vonden dat het wel moest kunnen."

Enkele uren later bleek uit beelden dat de toezegging door de organisatie niet was nagekomen.

Voor de kerstmarkt was door Forum voor Democratie geen vergunning aangevraagd. De gemeente vernam pas zaterdag van het voornemen om in Wijster zo'n kerstmarkt te houden. Op verzoeken om contact werd door de organisatoren echter niet gereageerd. Pas zondagmiddag lukte het volgens Bijl om in Wijster contact te krijgen met de organisatie.
Zoals ik zei, dat krijgt nog een staartje.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2021 21:55:48 ]
  Redactie Frontpage / Sport zondag 19 december 2021 @ 21:56:53 #130
54593 crew  Olga
Cheese
pi_202710882
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef JohnWickPic het volgende:
De gemeente vernam pas zaterdag van het voornemen om in Wijster zo'n kerstmarkt te houden. Op verzoeken om contact werd door de organisatoren echter niet gereageerd. Pas zondagmiddag lukte het volgens Bijl om in Wijster contact te krijgen met de organisatie.[
En dan toch gewoon laten doorgaan :?
Echt sorry hoor maar in Wijster zijn ze inderdaad het spoor bijster zoals ik al veel las vandaag
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_202710963
quote:
10s.gif Op zondag 19 december 2021 21:56 schreef Olga het volgende:

[..]
En dan toch gewoon laten doorgaan :?
Echt sorry hoor maar in Wijster zijn ze inderdaad het spoor bijster zoals ik al veel las vandaag
Dat is inderdaad een ander verhaal, net als het niet schoonvegen nadat geconstateerd is dat het helemaal geen demo was maar ze gewoon door zijn gegaan met de kerstmarkt. Eigenlijk had daar eerder op geanticipeerd moeten worden, bijna iedereen weet wel hoe "rebels" die meuk is. Nu gaat het achteraf. Slecht signaal, mee eens.
pi_202711194
Ook kan je al redelijk voorspellen hoe FvD hier op gaat reageren. Die halen de blunders van het koningshuis erbij, gaan ook roepen dat je toch echt niet denkt dat iedereen met kerst gaat zitten facetimen en het klein gaat houden, idem met oud en nieuw. Mensen zijn het zat, de maatregelen werken niet, corona is een griepje, het kabinet faalt, bla bla bla.

Maar wettelijk gezien komt die boete er wel en ja wat moet je er van zeggen.. wappies en voorstanders vinden het prachtig, de andere partijen keuren het af en zien het maar een beetje aan.

Dit was wel een clusterfuck ja, ik wil het niet eens een leermomentje noemen.. dit was gewoon dom en had je zo zien aankomen.

Gevolgen? .. we gaan het zien.
"Later meer"
pi_202711458
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 22:09 schreef JohnWickPic het volgende:
Ook kan je al redelijk voorspellen hoe FvD hier op gaat reageren. Die halen de blunders van het koningshuis erbij, gaan ook roepen dat je toch echt niet denkt dat iedereen met kerst gaat zitten facetimen en het klein gaat houden, idem met oud en nieuw. Mensen zijn het zat, de maatregelen werken niet, corona is een griepje, het kabinet faalt, bla bla bla.

Maar wettelijk gezien komt die boete er wel en ja wat moet je er van zeggen.. wappies en voorstanders vinden het prachtig, de andere partijen keuren het af en zien het maar een beetje aan.

Dit was wel een clusterfuck ja, ik wil het niet eens een leermomentje noemen.. dit was gewoon dom en had je zo zien aankomen.

Gevolgen? .. we gaan het zien.
"Later meer"
Dit nog steeds een griepje noemen is onjuist, maar goed ze kijken niet verder dan hun neus lang is.

Laat FvD hier maar voor boeten, dit is volksvertegenwoordiging onwaardig, al kan je ook zeggen dat ze dat juist wel doen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 19 december 2021 @ 22:19:34 #134
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202711485
quote:
6s.gif Op zondag 19 december 2021 21:37 schreef Olga het volgende:

[..]
Ja ik ben al aan het brainstormen wat ik ga organiseren.
*O* *O*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 19 december 2021 @ 22:20:29 #135
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202711512
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 21:45 schreef AchJa het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dildo party had leuker geweest ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202711670
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 22:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Dit nog steeds een griepje noemen is onjuist, maar goed ze kijken niet verder dan hun neus lang is.

Laat FvD hier maar voor boeten, dit is volksvertegenwoordiging onwaardig, al kan je ook zeggen dat ze dat juist wel doen.
Ze maken handig gebruik van het moment, net als die bolle Jensen die ik voorbij zag komen in dat andere topic. Die zie je nergens op een demo, die zit lekker veilig (waarschijnlijk gevaccineerd) volgevreten thuis in een studiootje (op de TV en Radio moeten ze hem niet meer) een beetje "doorgedraaid" in te spelen op simpel volk om er vooral aan te verdienen. Bij hem gaat het om centen, net als bij Willem Engnek, bij FvD gaat het om stemmen.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 19 december 2021 @ 22:28:50 #137
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202711755
Dit is hier ook aan het gebeuren :N

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 19 december 2021 @ 22:30:51 #138
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202711806
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 21:55 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
[..]
Zoals ik zei, dat krijgt nog een staartje.
Waarom kijken ze pas een paar uur later als het feestje al bijna ten einde is? Had ze een uur gegeven. Doen ze er niets mee, dan laat je direct de ME de boel ontruimen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202712325
quote:
16s.gif Op zondag 19 december 2021 22:30 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Waarom kijken ze pas een paar uur later als het feestje al bijna ten einde is? Had ze een uur gegeven. Doen ze er niets mee, dan laat je direct de ME de boel ontruimen.
A) Je hebt voldoende manschappen nodig
B) Die opdracht moet er wel komen

En dat was dus de clusterfuck.. "Iedereen" wist wat waar hoe laat etc.. zaterdagavond al. Niets tot weinig mee gedaan. Denk dat die burgemeester een beetje overrompeld en/of naïef was.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 19 december 2021 @ 22:55:24 #140
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202712490
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 22:50 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
A) Je hebt voldoende manschappen nodig
B) Die opdracht moet er wel komen

En dat was dus de clusterfuck.. "Iedereen" wist wat waar hoe laat etc.. zaterdagavond al. Niets tot weinig mee gedaan. Denk dat die burgemeester een beetje overrompeld en/of naïef was.
Ze wisten dit een dag vantevoren al. Tijd genoeg voor een hulpvraag aan ME Utrecht of Amsterdam.

Hij heeft gewoon geen reet gedaan en toen er ingegrepen moest worden heeft hij een demonstratie goedgekeurd.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202712720
quote:
16s.gif Op zondag 19 december 2021 22:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ze wisten dit een dag vantevoren al. Tijd genoeg voor een hulpvraag aan ME Utrecht of Amsterdam.

Hij heeft gewoon geen reet gedaan en toen er ingegrepen moest worden heeft hij een demonstratie goedgekeurd.
Ja, mee eens. dat zeg ik.. een clusterfuck.

Zullen wel gedacht hebben dat FvD en wappies luisteren naar een noodbevel, of dat het allemaal wel zal meevallen.. Ik ken die buurt niet, tig jaar terug was er een treinkaping, 1 van de eerste of misschien wel de eerste in NL, nog voor De Punt. Wat gebeurt er verder daar in dat dorpje? Neemt niet weg dat er vanuit omliggende grote steden genoeg opgetrommeld had kunnen worden maar dat vraagt voorbereiding en dat is blijkbaar niet gebeurd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2021 23:08:27 ]
pi_202712775
quote:
0s.gif Op zondag 19 december 2021 22:09 schreef JohnWickPic het volgende:
Ook kan je al redelijk voorspellen hoe FvD hier op gaat reageren. Die halen de blunders van het koningshuis erbij, gaan ook roepen dat je toch echt niet denkt dat iedereen met kerst gaat zitten facetimen en het klein gaat houden, idem met oud en nieuw. Mensen zijn het zat, de maatregelen werken niet, corona is een griepje, het kabinet faalt, bla bla bla.

Maar wettelijk gezien komt die boete er wel en ja wat moet je er van zeggen.. wappies en voorstanders vinden het prachtig, de andere partijen keuren het af en zien het maar een beetje aan.

Dit was wel een clusterfuck ja, ik wil het niet eens een leermomentje noemen.. dit was gewoon dom en had je zo zien aankomen.

Gevolgen? .. we gaan het zien.
"Later meer"
Meh ik ben anti fvd en vind het ook bs om boetes op te leggen als ons prinsesje wel zonder gevolgen de coronaregels overtreedt. Ben voor het geven van boetes, maar wel gelijke monniken gelijke kappen.
pi_202712831
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2021 23:09 schreef SOG het volgende:

[..]
Meh ik ben anti fvd en vind het ook bs om boetes op te leggen als ons prinsesje wel zonder gevolgen de coronaregels overtreedt. Ben voor het geven van boetes, maar wel gelijke monniken gelijke kappen.
Ook mee eens, het zou het koningshuis sieren om die blunders (dus niet alleen het verjaardagsfeestje) een beetje recht te trekken door echt iets te doen (donaties of whatever) ipv een beetje sorry zeggen en dat het allemaal niet zo slim was. Je hebt een voorbeeldfunctie en daar dien je naar te gedragen, dat verwacht men ook van ieder ander.
pi_202713619
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 20 december 2021 @ 08:28:52 #145
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202714731
GENOT :D Wel ff geluid wat zachter zetten :P

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_202714750
quote:
9s.gif Op zondag 19 december 2021 23:58 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Ja, dit is het niveau van de gemiddelde wappie...
pi_202714869
quote:
16s.gif Op maandag 20 december 2021 08:28 schreef Starhopper het volgende:
GENOT :D Wel ff geluid wat zachter zetten :P

Wat een stel viswijven daar zeg.
pi_202715130
quote:
9s.gif Op zondag 19 december 2021 23:58 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
De domheid ook echt :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 20 december 2021 @ 09:11:17 #149
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202715150
quote:
16s.gif Op maandag 20 december 2021 08:28 schreef Starhopper het volgende:
GENOT :D Wel ff geluid wat zachter zetten :P

En, had de politie bevoegdheid of spraken die mensen de waarheid?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 20 december 2021 @ 09:15:13 #150
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202715205
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 09:11 schreef daNpy het volgende:

[..]
En, had de politie bevoegdheid of spraken die mensen de waarheid?
Wat denk je zelf? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')