quote:
Op zondag 16 februari 2003 19:45 schreef Angeles het volgende:[..]
Jim zingt niet echt vals, hij heeft meer een nogal monotone stem waardoor alles van hem hetzelfde klinkt. Ik denk dat dat voor veel mensen duidelijker te horen is en iets is dat elke week terugkomt, terwijl dat vals zingen minder opvalt.
Ik denk tenminste dat dat het is. Op zich klopt het wel wat je zegt, maar ik denk dat dat van Jim sneller te horen is.
Jim doet het al een aantal keren minder en krijgt meer kritiek, dan kom je wel in die zone.
quote:Als jamai volgende week weer zo bagger zingt ligt ie er misschien wel uit...
Op zondag 16 februari 2003 21:26 schreef GerardVanAs het volgende:
En Jamai kwam was niet in de gevarenzone omdat hij ontzettend veel krediet heeft bij de kijkers vanwege zijn vorige performances.Jim doet het al een aantal keren minder en krijgt meer kritiek, dan kom je wel in die zone.
quote:Die kans is groot ja. Maar ik hoop dat die nu geleerd heeft, en dat die zich goed gaat concentreren op z'n Engelse uitspraak (al kon ik me niet vinden in het commentaar daarover van de jury, wel de week daarvoor), en een goed liedje zoekt, wat hem goed ligt.
Op zondag 16 februari 2003 21:29 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Als jamai volgende week weer zo bagger zingt ligt ie er misschien wel uit...
quote:nee, kan niet ...
quote:Nou ja zeg.
Op zondag 16 februari 2003 23:16 schreef lindaatje het volgende:
Op sbs6 was net te zien dat er een brillenshow was gister en die presentator heeft de show expres effe stopgezet om de 1000 mensen of meer die daar waren 2x te laten stemmen op Jamai!!! Vandaar dat Jamai niet op de bank hoefde!!!!
quote:Hoe moet ik die reactie van jou opvatten?
Op zondag 16 februari 2003 23:17 schreef schatje het volgende:[..]
Nou ja zeg.
quote:be-lac-he-lijk
Op sbs6 was net te zien dat er een brillenshow was gister en die presentator heeft de show expres effe stopgezet om de 1000 mensen of meer die daar waren 2x te laten stemmen op Jamai!!! Vandaar dat Jamai niet op de bank hoefde!!!!
quote:Ten koste van David.
Op zondag 16 februari 2003 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
be-lac-he-lijk
quote:juist
Op zondag 16 februari 2003 23:21 schreef schatje het volgende:[..]
Ten koste van David.
ik ga maar es een mail sturen naar de brillenshowpresentatoren van Nederland. Dit soort gedrag is niet te tolereren
quote:
Op zondag 16 februari 2003 23:23 schreef lindaatje het volgende:
Ach ja...je kan het niet zeker weten of die brillenshow wel zoveel invloed heeft gehad op die uitslag, aangezien we niet de uitslagen mogen bekijken en vergelijken
quote:Nee.
Op zondag 16 februari 2003 23:23 schreef lindaatje het volgende:
Ach ja...je kan het niet zeker weten of die brillenshow wel zoveel invloed heeft gehad op die uitslag, aangezien we niet de uitslagen mogen bekijken en vergelijken
Maar Irene zei dat het close was. En ik geloof Irene
Dus het zou heel goed kunnen dat dit wel de doorslag zou hebben gegeven.
quote:jammer dat je eigenlijk al precies weet wie eruit is enzovoort
Op maandag 17 februari 2003 08:45 schreef Koningin het volgende:
AAAh, ik heb het niet kunnen zien dit weekend en vergeten de video te programmeren![]()
Nu moet ik wachten tot woensdag de herhalingen komen.........
quote:Ah gelukkig...ik ben niet de enige die dat ook vind
Op maandag 17 februari 2003 11:34 schreef SmashBro het volgende:
Ik vind Jamai nu wel weer leuk. Hij heeft zich in de aflevering van zaterdag gerehabiliteerd.
quote:Arme david.. arme ik.. had ik misschien verlost geweest van jamai... snif
quote:Ja klopt, hij heeft niet veel krediet meer over na zaterdag.
Ik vond het ook minder (vond hem eerlijk gezegd de slechtste), alhoewel ze ook wel een erg onflatterend stukje hadden gebruikt voor die kleine clipjes. Zal straks het filmpje nog eens goed beluisteren.
En 'Always' was ook niet zijn liedje, als ie op save had gespeeld met bijv. Truly, Madly Deeply van Savage Garden (moest ie wel in het lijstje van 40 staan) dan was het denk ik wel beter gegaan.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Jamai naast David (die gewoon het minst populair was) zou komen te zitten, maar misschien heeft het gezwijmel over Charlotte Jim ook wel stemmen gekost
en hadden veel mensen 'medelijden' met Jamai. ![]()
En dat grapje met Reinout, dat was ook maar heel even, als je daarna nog opgelet had dan had je ook gehoord dat hij niet tevreden was met zijn optreden.
quote:Schijnbaar was het in de repetitie ook al niet lekker gegaan, dat zei ie ook, maar misschien ging het daarvoor bij het gewoon oefenen wel goed
Op maandag 17 februari 2003 13:27 schreef DarkMaxie het volgende:
Ja maar wat ik niet snap.. als die gozer zelf weet dat het niet zijn lied is.. had ie een van de overige 39 moeten zingen he.. of waren het allemaal niet ZIJN liedjesmorgen weer
Hij zal iig flink revanche moeten nemen as zaterdag, anders zou het wel eens over kunnen zijn.
quote:Jim zingt al 2 weken bagger en zit er ook nog steeds in, dus...
quote:Mja maar Jim heeft zijn uiterlijk mee.
Op maandag 17 februari 2003 15:13 schreef Koningin het volgende:[..]
Jim zingt al 2 weken bagger en zit er ook nog steeds in, dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |