Jamai
quote:Dat deed Hind ook na Jamai's optreden. Misschien hebben ze dat wel afgesproken.
Op zaterdag 1 februari 2003 22:47 schreef Zapper het volgende:
Het viel mij op dat na het optreden van Hind, en de regie overschakelde na de "blue room",
je Jamai suf zag klappen, en zodra hij doorhad dat ie beeld was spontaan en met een
big smile begonnen te applaudiseren...Jamai
quote:Viel mij ook op...
Het viel mij op dat na het optreden van Hind, en de regie overschakelde na de "blue room",
je Jamai suf zag klappen, en zodra hij doorhad dat ie beeld was spontaan en met een
big smile begonnen te applaudiseren...Jamai
quote:Lijkt me dat ze dat allemaal doen ...
big smile begonnen te applaudiseren...
quote:Well... Good for you....
Op zaterdag 1 februari 2003 23:11 schreef Yusinkwan het volgende:
Jamai is gewoon een lompe faggot, ik vind het zo'n nerd. Ik hoop dat ie snel verdwijnt
Ladies and gentleman... we have a winner!
Wat een ADHD pisnicht is dat zeg...
quote:Alsjeblieft niet... Hij zingt wel goed, maar is verder zeer irritant. Moven volgende week!
Op zondag 2 februari 2003 00:02 schreef Christine het volgende:
Kippenvel vanavond. Al vanaf de eerste seconde van Jamai's nummer...Ladies and gentleman... we have a winner!
quote:Elke week weer hoop ik dat 'ie eruit ligt. Echt een walgelijk gepoft irritant manneke.
Op zondag 2 februari 2003 00:03 schreef scanman01 het volgende:[..]
Alsjeblieft niet... Hij zingt wel goed, maar is verder zeer irritant. Moven volgende week!
quote:Jaloers? op wat?
Op zondag 2 februari 2003 00:09 schreef hoofdmuts het volgende:
Jamai is gewoon een schatje![]()
En jullie mannen zijn gewoon jaloers
Hij zong het voor zijn longtime platonische vriendinnetje. Natuurlijk geen bewijs, maar wederom een aanwijzing voor zijn sexuele geaardheid? (wat doet dat er dan toe???, ja, niks, weet ik ook wel, maar toch leuk om over te speculeren)
quote:
Op zondag 2 februari 2003 00:05 schreef Dragonwizard het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ik vind hem een hoog Carlo "Cash & Carlo" B.-gehalte hebben.
quote:Does effe normaal zeg.
Op zondag 2 februari 2003 00:03 schreef Travolta het volgende:Wat een ADHD pisnicht is dat zeg...
quote:waarop moeten we jaloers zijn dan?
Op zondag 2 februari 2003 00:09 schreef hoofdmuts het volgende:
Jamai is gewoon een schatje![]()
En jullie mannen zijn gewoon jaloers
gewoon een irri naast z'n schoenend lopend mannetje!
but hey that's my opinion
quote:Volgens mij kreeg hij gisteren de keuze voorgelegd:
Op zondag 2 februari 2003 01:17 schreef Argento het volgende:
Het liedje dat hij deed was dodelijk saai en Jamai bracht het dodelijk saai. Kan iemand mij uitleggen hoe je daar in godsnaam kippevel van kan krijgen?Hij zong het voor zijn longtime platonische vriendinnetje. Natuurlijk geen bewijs, maar wederom een aanwijzing voor zijn sexuele geaardheid? (wat doet dat er dan toe???, ja, niks, weet ik ook wel, maar toch leuk om over te speculeren)
quote:Echt niet. Natuurlijk krijgt hij de politiek correcte keuze voorgelegd en natuurlijk gaat het om een vrouw. Als je moet kiezen tussen een platencontract en een vrouw, dan kun je al niet voor een vent kiezen he. Dus dat antwoord is nogal nietszeggend. Bovendien kan hij nog best in de closet zitten hoor.
Op zondag 2 februari 2003 13:01 schreef scanman01 het volgende:[..]
Volgens mij kreeg hij gisteren de keuze voorgelegd:
Een platencontract OF de vrouw van zijn leven. En hij koos voor het laatste. Niet dat het verder ook maar iets uitmaakt, maar dan kan het 'speculeren' stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |