SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe eet jij eigenlijk al die ranzige kazen? Daar doe je toch al een kokje van als er net zo'n sterk walmpje je neusgat in fladdertquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een vieze oom en een hysterische tante die naar brie ruikt.
volgens mij kunnen ze dat niet garanderen.. dat drukventiel kan bv altijd vast komen te zitten en zo onder of bovendruk creeeren (beide niet tof) er zijn tegenwoordig wel behandelingen die geen drukventiel meer nodig hebben (en misschien zelfs geen slangetje, en dus min of keer natuurlijke afvoer herstellen) maar dat kan ik nooit krijgen omdat mijn lichaam dit ding gewend is sinds mijn geboorte (heb ik mij laten vertellen)quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:27 schreef LTVDK het volgende: [..] Dus met een beetje 'geluk' zul je er nooit meer echt last mee krijgen, of zou het nog kunnen dat ze in de toekomst een soort versie van dat slangetje ontwikkelen dat je er daarna gegarandeerd nooit meer last van kunt krijgen?
Niet teveel aan ruiken en gewoon in je mond stoppenquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe eet jij eigenlijk al die ranzige kazen? Daar doe je toch al een kokje van als er net zo'n sterk walmpje je neusgat in fladdert
net als orale sex?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet teveel aan ruiken en gewoon in je mond stoppen
Een kokje!!!quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe eet jij eigenlijk al die ranzige kazen? Daar doe je toch al een kokje van als er net zo'n sterk walmpje je neusgat in fladdert
wat betreft eten, error.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je met die drukverschillen ook problemen met vliegen en zulk soort dingen of heeft het daar niet zoveel effect op?quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij kunnen ze dat niet garanderen.. dat drukventiel kan bv altijd vast komen te zitten en zo onder of bovendruk creeeren (beide niet tof) er zijn tegenwoordig wel behandelingen die geen drukventiel meer nodig hebben (en misschien zelfs geen slangetje, en dus min of keer natuurlijke afvoer herstellen) maar dat kan ik nooit krijgen omdat mijn lichaam dit ding gewend is sinds mijn geboorte (heb ik mij laten vertellen)
Laatst gekust met een vrouw en haar adem rook echt naar kaas, dat was niet heel erg best, vandaar mijn mentale transitie van bloemkool naar kaas waarschijnlijk, CE heeft gelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is moe maar voldaan toch een fijn gevoel. Ik kijk tv maar ik zie eigenlijk niets, ik lees fok maar lees eigenlijk niets. Gewoon fijn.
Nu zie ik voor me dat je zo'n baby bent die alles in dr mond stoptquote:
gelukzalige vermoeidheidquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is moe maar voldaan toch een fijn gevoel. Ik kijk tv maar ik zie eigenlijk niets, ik lees fok maar lees eigenlijk niets. Gewoon fijn.
Dat zegt US ook altijd tegen de dames als die zijn wollige croissant uit zijn broek trektquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2021 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
Op dit moment waarschijnlijk wel de verstandigste keuzequote:Op zaterdag 18 december 2021 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
ik lees fok maar lees eigenlijk niets
Goed om te weten waardoor je die stap gemaakt hebt. Niet zo leuk voor jouquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatst gekust met een vrouw en haar adem rook echt naar kaas, dat was niet heel erg best, vandaar mijn mentale transitie van bloemkool naar kaas waarschijnlijk, CE heeft gelijk.
Ik lik altijd aan lantarenpalenquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu zie ik voor me dat je zo'n baby bent die alles in dr mond stopt
Was enkel een oefening voor het fokkerstdiner, hou je agenda maar vrijquote:Op zaterdag 18 december 2021 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
flauw
was net van plan om richting Den Haag te komen
Tevreden en ook wel een beetje trots. Al had ik wel de zalm laten verbranden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |